Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 393 van de 405 [ 10118 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 405  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het "actief trainen met je hond" topic!

 
Profiel   

Gefeliciteerd Annemijn!
Balen LoveGlove...

Vandaag mochten we onze laatste RvB wedstrijd lopen voor het NK. We moesten starten aangezien we 4 starts nodig hadden om mee te mogen doen aan het NK volgende week. Sinds Csiv haar vermissing is voor mij elk rondje een feestje. Ik denk dat we hierdoor nu zo fijn lopen en vooral met enorm veel plezier.
We begonnen vandaag met het VP. Ik vind het best een leuk rondje maar bij de large was het echt een slachtveld. Enorm veel latten en fouten. Ik begon al te twijfelen aan mijn eigen ideeen over het rondje.
Wij mochten vrij snel starten bij de mediums en kwamen er zowaar foutloos door!

https://youtu.be/XRbzmNgoqKM

Uiteindelijk goed voor de 1e plek zelfs. Ons eerste winpunt dit jaar en gelijk de kwalificatie voor de masters binnen aan het einde van het jaar.

Daarna ook nog een foutloze jumping gelopen, helaas geen filmpje van. Weer een winpunt en een 2e plek.

Als laatste het spel voor het NK teams. Voor het team NK waren we al kansloos dus maar gewoon zo lekker mogelijk gelopen. Helaas 1 weigering maar wel weer nette vlakjes.

https://youtu.be/UxZVYjm9qhg

Op naar volgende week. Wat er ook gebeurd, wij gaan enorm genieten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-17 20:35 



 
Profiel   

Nette rondjes hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-17 21:17 



 
Profiel   

Mooie rondjes! Succes volgende week

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-17 22:56 



 
Profiel   

Vandaag eerste wedstrijd in de D20. 1e bij de Jumping en 2e bij het VP! *\o/*
En 6e bij de Gambling :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 22:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 22:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd.

Wij zijn gisteren naar Leek geweest. Hele leuke dag gehad. Wel erg warm. Maar voor Boco was het te doen.

Begonnen met vast parcours gelijk foutloos en een 2de plaats Mijn 2de utje gehaald. 2de ronde een snooker. Insteek palen ging bijna iedereen fout maar Boco deed hem. Tja daarna stapte ik iets te vroeg weg en kwam hij er te vroeg uit. Jumping stonden we er veel te vroeg. Boco was al veel te gespannen. Resultaat startlat er radicaal af. Verder erg lekker gelopen.
Filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 18:24 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je Utje

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 19:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 19:27 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 20:01 



 
Profiel   

Wat een leuke filmpjes!!

Wij gaan as vrijdag beginnen met de cursus agility *\%/* vorige week was de eerste les maar daar kon ik helaas niet bij zijn. Aangezien wij een slimme hond hebben die al wat materialen kent denk ik niet dat het een groot probleem is.

Oefenen jullie thuis ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 21:02 



 
Profiel   

Tegenwoordig niet zoveel meer, maar heb wel wat thuis geoefend. Paaltjes (pas later), met een plank de raakvlakken, ergens omheen sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 21:12 



 
Profiel   

Dank jullie voor de felicitaties :)

Ik heb thuis 3 sprongen en paaltjes. Als ik wat extra wil oefenen dan kan ik op het uitlaatveld (5 min lopen) even specifiek trainen. Ook was/ben ik achter in de tuin(erg klein) met een plank de raakvlakken aan het oefenen. Dit heeft tot nu toe erg goede resultaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 21:49 



 
Profiel   

Leuk dat jij er ook was mandje, ik en Zig waren ook in Leek! :D

Foutloos en 1e bij de Jumping en foutloos en 2e bij het VP. Snooker ging helemaal mis, want hij was warm en moe en ik raakte in de war, dus daar 6e :'). Was ons debuut, dus super trots op 't jochie!

Ik train thuis dmv wat ik tegenkom op wandeling. BV een grote buis is een door, of een paaltjeskunstwerk zijn de paaltjes. Een laag kindertoestel is een hoog, dat soort dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 22:19 



 
Profiel   

Mooie resultaten! Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 08:05 



 
Profiel   

Wij hebben vandaag weer gehooperd, hij vind dat toch ook zo leuk
(Even de linkjes van zijn Facebook)


https://www.facebook.com/LeviPoedel/vid ... =3&theater

https://www.facebook.com/LeviPoedel/vid ... =3&theater

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 17:24 



 
Profiel   

Wat leuk! Bij ons doen ze dat ook tegenwoordig.

Helaas geen agility les afgelopen vrijdag ivm een agilliti wedstrijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 18:37 



 
Profiel   

Vandaag de Onderlinge gelopen op de club.
Jumping ging wel lekker, 2 fouten door net niet op tijd de juiste handeling
Vast parcours was drama
Spelletje foutloos en een 3e plek + beker

Filmpje
https://quik.gopro.com/v/TS0QYpmQmL/

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-17 20:50 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's! En 3e is ook leuk toch?

Wik hebben de eerste agillety les gehad. De groep bleek te groot dus die is nu gesplitst.
Onze hond kon los door de tunnel en over de sprongen. Dior de rechte paaltjes deed hij ook goed!
Wel heel vervelend dat hij steeds teefjes rook..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-17 21:51 



 
Profiel   

Ja hoor was uiterst tevreden hihi..

Leuk hoor zo'n eerste les! We volgen graag de vorderingen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-17 22:01 



 
Profiel   

Ik had helaas geen kijker nee die foto's kon maken, hopelijk volgende keer!
Anders updates zonder foto's ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-17 22:03 



 
Profiel   

Ja is toch ook leuk om te lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-17 22:04 



 
Profiel   

Zijn er hier ook mensen die speuren met hun hond? Hier in de buurt kan dat, en dat lijkt me wel fijn wat hersenwerk voor Mika maar kan me nog geen voorstelling maken van hoe of wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 10:39 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Karin!
En wat leuk No_No!

Ik speur met mijn honden, maar dat is waarschijnlijk een hele andere manier. :') Wat voor soort speuren is het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 10:41 



 
Profiel   

Lang geleden dat ik hier ben geweest :D Ik train actief met mijn hondje tegenwoordig. Op de maandagavond gehoorzaamheid, en sinds kort doen we ook aan behendigheid. Heb net wat nieuwe sprongen besteld om thuis wat te oefenen :D

Tussendoor zwemt meneer nog 1x per week in het hondenzwembad (goed voor de spiertjes en hij vind het gewoon hartstikke leuk :D) en zijn we rustig aan begonnen met een rondje fietsen.

Hij heeft ook showtrainingen gehad, maar aangezien we daar momenteel niet aan mee doen hoeft hij die trainingen niet te volgen nu :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 12:43 



 
Profiel   

Wat een afwisselend programma voor Jarvis! Geweldig zeg!

Ik ben nog een beetje aan het zoeken voor het hoe of wat. Ik wil zoiezo starten met gehoorzaamheid, dus daarvoor ga ik woensdagavond kennismaken bij KC de Kempen. Volgen nu de vervolgcursus bij een andere school maar die is altijd op zaterdag en naast mijn baan in de zorg vind ik het fijn om mijn vrije weekenden ook echt vrij te kunnen indelen. Daarnaast binnenkort eens een speurlesje inplannen dus als dat iets is zitten we voorlopig wel goed. Wellicht over een half jaar starten met hardlopen maar dat zien we tegen die tijd wel. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 16:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 393 van de 405 [ 10118 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 405  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen