Het "actief trainen met je hond" topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 10:09

Het is al even geleden dat het hier actief was! Maaaaaar het WK Agility is begonnen, zijn er kijkers? *\o/*

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:05

Ik volg het online. Ik kan er maar heel weinig van zien ivm werk en wedstrijd dit weekend dus beetje zonde om dan 40 euro voor de livestream te kopen ;)
Team NL large goed gelopen maar toch 'maar' 19e en over team medium praten we niet ;)

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:46

Heb je geluk dat ik alle filmpjes online post. :P

Ook DK's horen erbij, alhoewel ze bij Medium toch echt door de handler kwamen. En ik las dat Wendy lekker heeft gelopen om Beat te motiveren. Gelijk heeft ze, er viel toch al niks meer te halen voor NL. Dan kun je maar beter voor de ervaring gaan. :j

Qua tijd hadden Susan en Serv erg goed gelopen, vooral van Serv vind ik het knap. Het is zijn eerste keer. Esther was erg jammer, net iets te snel weg.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 18:41

Haha fijn dat je alles post kim :p
Ik kijk ook via de fb groep mee :D

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 18:52

Nu nog even wachten op de Duitsers! Die zijn vrij laat aan de start.

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 19:49

KimD schreef:
Heb je geluk dat ik alle filmpjes online post. :P

Ook DK's horen erbij, alhoewel ze bij Medium toch echt door de handler kwamen. En ik las dat Wendy lekker heeft gelopen om Beat te motiveren. Gelijk heeft ze, er viel toch al niks meer te halen voor NL. Dan kun je maar beter voor de ervaring gaan. :j

Qua tijd hadden Susan en Serv erg goed gelopen, vooral van Serv vind ik het knap. Het is zijn eerste keer. Esther was erg jammer, net iets te snel weg.


Volgens mij is het voor Susan ook de 1e keer ;)
Ja, DK's horen er zeker bij maar het doet me wel pijn om mijn klasse zo te zien lopen ;)

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 20:05

Oh, dat zou kunnen. Ik ken Susan alleen van zien en naam, verder niet.

De kleintjes waren hetzelfde slagveld helaas, Jan wel foutloos. *\o/* Die zullen vanavond wel een flesje wijn wegtikken! :=

De Duitsers gewonnen zoals verwacht, prachtig en verdiend. _O_

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 21:54

Die duitsers zijn wel heel goed ja :wow:

Jeej jan en serv foutloos *\%/* stiekum ben ik toch wel voor de limburgers _O-

Morgen nieuwe kansen.

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 21:56

Roy was ook foutloos en ook echt wel een limburger ;)

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 22:01

Weet ik, maar die ken ik niet persoonlijk :+ O:)
Maar iedereen die foutloos loopt echt super. Zijn flink pittige parcoursen...

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 23:11

Ja, de Limburgers zijn goed vertegenwoordigd, ze hebben het gezellig. :+ Mag ook wel, ze hebben goed gelopen, alledrie foutloos, ik vind het knap. Zeker voor die twee die er voor het eerst stonden, ik denk dat de zenuwen met mij het loopje zouden nemen.

Voor Roy is het al de normaalste zaak van de wereld, zeker met een hond die ook al vaker onder zulke omstandigheden heeft gelopen. :j Misschien veranderd dat voor hem gevoelsmatig als hij er met een 'nieuwe' hond staat. Wie weet!

Benieuwd naar morgen, ik heb zondag nog met Funs gesproken over zijn vlakjes, benieuwd of het geholpen heeft. <<)

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 21:07

Funske zijn vlakken waren vandaag op het randje maar de keurmeester vond ze goed ;)
Ik vind het altijd wel leuk dat er mensen lopen met wie ik zoveel wedstrijden loop. De rondjes van vandaag waren wel aan de heel pittige kant. Wat een slachtveld zeg...

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 21:20

Er zijn een aantal mensen die we persoonlijk kennen, dan zit je sowieso wel met geknepen billen op de bank. Die gun je het natuurlijk veel meer. :j

Het eerste wat de zoon van Roy vroeg toen ik hem ging ophalen was "Hoe waren Funs zijn raakvlakken?" Zo grappig. :') Erin is erin, al is het met een dikke teen. Die van Yippie was overduidelijk niet erin, jammer, maar die twee hebben top top top gelopen. Hartstikke trots op hem, hij was zo verschrikkelijk nerveus! *\o/*

Ik vond de parcoursen van vandaag ook heel uitdagend, maar zeker niet verkeerd.


Dinsdag maar een Schrobbeler op wegtikken met zijn allen. :j

De Duitsers maakte het verdorie spannend! Bozena met haar DK, arme Silas had echt de druk van de hele arena op zijn schouders en hij ging zo goed(!) en dan dat laatste latje. Maar het hondje verstapte zich, kon hij of de hond niks aan doen.

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 11:32

Even weer een schopje omhoog!

Na een best rustige winter qua wedstrijden gaan we weer richting het wedstrijdseizoen. Ik heb de afgelopen maanden regelmatig privelesjes genomen naast mijn wekelijkse training en ik vind dat hij heerlijk loopt (behalve onze laatste les :') ) We hebben ook echt nieuwe dingen geleerd waar we hopelijk veel aan gaan hebben!
Ik heb me ingeschreven voor de EO selectie en wil me ook inschrijven voor de WKselectie dit jaar. Verwacht er niet megaveel van maar lijkt me tof om te proberen. Vorig jaar mochten we naar het EO en dat was zo gaaf <3

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 18:17

Ik twijfel nog of ik Fiji voor de eo selectie inschrijf. Ze is nog maar 2 en loopt volgende week pas haar eerste 2e graad wedstrijd. De crufts selectie hebben we wel gelopen en die ging eigenlijk beter dan ik had verwacht :+
Csiva is natuurlijk wel een EO kandidaat. Ware het niet dat ze heel slecht te meten is. Dus die schrijf ik niet in. Gelukje voor de medium concurrenten denk ik ;) Of ben ik nu te arrogant hahaha

Verder gaat hier alles lekker. Csiv loopt steeds beter. Zelfs tijdens de WAO selectie 2 rondjes bovenin gelopen tussen de grote border collies!

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:50

Na mijn laatste berichtje een update, EOselectie is helaas niks geworden, dat was echt niets ons weekend helaas :( Maar daarentegen hebben we ons wel geplaatst voor het WK! Superspannend natuurlijk en enorm veel zin in <3

Zondag wedstrijd in Hoogeveen, als ik kan gaan. Kleine blessure die een beetje doorspeelt, even kijken wat dan verstandig is.

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Het "actief trainen met je hond" topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:55

Hopelijk tot zondag :)

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:02

MissAnnemijn schreef:
Na mijn laatste berichtje een update, EOselectie is helaas niks geworden, dat was echt niets ons weekend helaas :( Maar daarentegen hebben we ons wel geplaatst voor het WK! Superspannend natuurlijk en enorm veel zin in <3

Zondag wedstrijd in Hoogeveen, als ik kan gaan. Kleine blessure die een beetje doorspeelt, even kijken wat dan verstandig is.


Wat leuk, gefeliciteerd! :)F Wij juichen vanaf de bank, wij dienen als oppas voor de WK gangers.

Ik film de rondjes wel voor de thuis tribune. :))