Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 63 van de 71 [ 1752 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Chihuahua-eigenaren: Het Chihuahua Topic!

 
Profiel   

Het gaat super met Beer! We Hadden het niet beter kunnen treffen.. natuurlijk volop puppy gedrag maar wat een makkelijk hondje verder!
Vandaag even wat foto's gemaakt van/met hem:

[ img ]
[ img ]
[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-17 23:00 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de hondjes hier?

Ik heb Sofie net bij de kliniek achtergelaten voor een operatie aan haar knietje, ze bellen als de operatie op zijn einde loopt zodat ik bij haar kan zijn als ze bij komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 10:45 



 
Profiel   

Sterkte voor beide!

Mormel mijn pupje was opgenomen. Hij heeft paracetamol gegeten. Mijn kitten had een bijzettafeltje omgegooid met een race door de kamer. En Mormel heeft er 2 / 3 opgegeten. Paracetamol is giftig voor honden en katten. Ik was er snel bij maar vanmorgen had hij wat koorts en wil niet eten. Ik heb hem dus eind van de ochtend mee naar huis genomen om te kijken of hij hier wel wil eten. Infuusnaald zit nog dus kan eventueel weer zo aangesloten worden. Maar hij is echt niet fit. Strakjes weer bloedprikken voor zijn leverwaardes. Zit dus flink in de rats om mijn mini Mormel. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 12:44 



 
Profiel   

Agoss wat een mupske is het zo. Komt vast goed met m!

Sofie moest in de houdgreep op de rug voor het onderzoek, daarna sprong ze zo van de tafel op m'n arm. Maar toen de arts haar meenam kroop ze gelukkig ook dicht tegen hem aan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 13:35 



 
Profiel   

Nou terug van het bloedprikken net. Duurde een eeuwigheid. De reden was dat hij dus weer contact heeft gelegd met het toxiscentrum ( of hoe het mag heten) hij mag een waarde van max 130 hebben maar bij Mormel staat er een nul achter dus het is verder omhoog geschoten en echt vreselijk hoog. Ik heb m wel mee, ga hem elk half uur 20 ml vocht toedienen en uiteraard zijn medicatie. Gelukkig is de koorts wel gezakt. Vocht is uiteraard om zijn nieren en lever goed overuren te laten draaien om de rommel eruit te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 16:16 



 
Profiel   

Oef, even spannend dus nog?

Sofie is inmiddels weer mee naar huis, helaas mocht ze de warmhoudbak van de kliniek niet meenemen. Thuis een stukje voor haar afzetten ter grootte van haar mandje, een kittenbak (extra lage instap) en haar voerbakjes. Zit nog met haar in de auto, ze ligt een beetje te piepen, te kwijlen en zwaar te ademen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 17:25 



 
Profiel   

Fijn dat het achter de rug is. Op naar een hele happy hond!!

Mormel is er nog niet nee. Maar ben en blijf positief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 17:29 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met mormel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 07:07 



 
Profiel   

Vannacht om t uur vocht gegeven. Hij is nu een stuk beter te pas. En gisteravond heeft ie wat minibeloningssnoepjes gegeten. Daar was ik blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 07:18 



 
Profiel   

Mooi!

Sofie was gisteravond erg aan het piepen, had het ondanks de pijnstillers zwaar. Ze draaide zich op haar rug als ze de kans had, dus heb ik haar voor de nacht op haar rug tegen een stapel kussens op mijn bed gelegd in een dekentje. Zelf overdwars geslapen op de rand, met één hand onder haar koppie. Nu is ze wat wakkerder. Ze heeft sinds de operatie nog niks gegeten of gedronken, daar begin ik me wel iets zorgen over te maken. Ook nog niet geplast

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 07:40 



 
Profiel   

Agos, sterkte met je meissie. Kan je haar eventueel wat vocht geven met een spuitje?

Mormel heeft zijn bakje leeggegeten zoooo blij mee. Hij is stukke beter dan gister. Zo nog even een thermometer in zn kontje om zeker te weten, maar verwacht geen verhoging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 08:40 



 
Profiel   

Ze heeft, net voordat de kliniek belde hoe het ging, hangend in haar tuigje een enorme plas gedaan en aansluitend daarop geweekte brokjes uit de hand gegeten. Dus vocht en eten zijn binnen :) ik hoop dat ze gaat snappen wat ze met de kattenbak moet!

Verder is ze wel lekker wakker nu, maar houdt zich goed rustig

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 14:42 



 
Profiel   

Anders steek je ergens wat gras uit en leg je dat in de kattenbak.

Ik heb net Mormels naaldje van het infuus laten verwijderen. Gaat goed en hij is speels aan het worden. Slaapt nog wel veel hoor, maar hoort erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 16:45 



 
Profiel   

Nou Mormel is al heel wat gezakt met zijn waardes gelukkig. Van de 1300 naar iets in de 800. We gaan dus nog even door met veel vocht toedienen en medicatie, maar het gaat de goede kant op!! Mormel zelf is alweer veel speelser enzo dus happy!!

En hoe gaat het bij jou en je Sofie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 09:41 



 
Profiel   

Jeetje wat een ellende! Gelukkig gaat het inmiddels beter met jullie schatjes Mormel en Sofie!

Hier gaat alles gelukkig goed. Tink is behoorlijk afgevallen, en heeft weer een prachtig lijntje. Ben ik blij mee, want ze is een tijdlang best mollig geweest. En Isabella zit sinds een tijdje op speurles. Hartstikke leuk om te doen. Elke keer weer dikke pret! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 10:35 



 
Profiel   

Mooi dat mormel weer de goede kant op gaat!

Speurles klinkt erg leuk, heb je foto's?

Sofie weigert pertinent op de kattenbak te gaan. Stro erin, gras erin, zand erin, maakt niks uit. Dus ik mag haar nu naar de IJssel dragen om daar haar behoeften te doen, kwartier lopen enkele reis. Verder gaat ze eigenlijk iets te goed, ik heb haar al van de pijnstillers af en ze toont helemaal geen pijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 10:52 



 
Profiel   

Wat een pech met Sofie en Mormel!

Onze stoere meneer Sam.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 16:24 



 
Profiel   

Wat naar van Mormel en Sofie!! Gelukkig gaat het beter!!

Maylin heeft vandaag een cadeautje gekregen! <3 8-)
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 18:19 



 
Profiel   

Ohh wat erg!!! Hij heeft er een allergische reactie op zo te zien... _O- grapje allemaal vlekjes hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 20:02 



 
Profiel   

Mogen wij er ook bij? Ik heb een dik jaar geleden Wiske geadopteerd, ze telt wel voor twee :P
[ img ]

[ img ]
Ze is 5 geworden, heel eigenwijs maar superlief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 20:20 



 
Profiel   

Welkom in het topic! Hoe groot is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 22:45 



 
Profiel   

Paloedie schreef
Welkom in het topic! Hoe groot is ze?

Danku!
Geen idee, zal eens meten, ze is een blue merle en heeft 1 bruin en 1 blauw oogje
Zo, effe gemeten en kom op 23 cm ongeveer

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 22:57 



 
Profiel   

Welkom leuk hondje hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 05:39 



 
Profiel   

pipo schreef
Welkom leuk hondje hoor.

Dankjewel, ze staat te dik.
Heeft er iemand van jullie hier ook 1tje dat te breed is? Ze krijgt brokken ven eucanuba met een beetje vlees tussen.
Wiske komt van een broodfokker en heeft dus verschillende nestjes gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 09:24 



 
Profiel   

Ik merk dat de mijne ook wat dikker aan het worden zijn.. Ik geef vers vlees en heb verschillende hoeveelheden. de 2 kregen 40 gram, nu nog maar 30 met wat gekookte sperciebonen. (2x per dag) en de andere 2 zaten op 50/55 en krijgen nu 40. 1 is pup en krijgt dus nog "volop"en 1 is een neurootje dus krijgt nog steeds 50 gram. Allemaal krijgen dus sperciebonen bij. die vullen maar zetten niet aan. Ik geef ze 4 sperciebonen per voeding. (niet uit blik hoor, zit teveel zout in) Ik hoop niet dat je versvlees en krokante brokken samen voert , daar moet 8 uur tussen zitten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 15:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 63 van de 71 [ 1752 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen