Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

 
Profiel   

Dank je! Ik vind het ook een erg tof iets, maar daarom volg ik natuurlijk de opleiding ook :=

Ik ben dit weekend op cursus bij Monoa Fotografie. Jarvis is een van de modellen geweest, en wat ben ik ontzettend trots op hem! <3
Even een paar kiekjes van het oefenen met de camera van vanmiddag <3 De ''echte'' foto's show ik hier later natuurlijk ook nog! :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-17 22:52 



 
Profiel   

Die plannen met dat coachen zijn echt leuk!

Die foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-17 16:13 



 
Profiel   

Jaa, ik heb er ontzettend veel zin in! :D
Één van de foto's die ik al klaar heb van Jarv <<)
[ img ]


Oh, en hij was het er niet mee eens dat hij niet mocht zwemmen :')
[ img ]

[BB-ITP] Lara, onze waterrat.

Jarvis mag morgen weer. Binnenkort gaan we filmen met een onderwatercamera :)) Dan zien we die kleine pootjes trappelen :') Dat wordt lachen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-17 19:01 



 
Profiel   

Gelukkig mocht hij gisteren weer :))
Wat is ie al gegroeid he! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-17 15:53 



 
Profiel   

Ik volg jullie al enige tijd in stilte, maar vond dat ik toch weleens mocht zeggen hoe gaaf ik Jarvis vind. :D Door hem heb ik het ras leren kennen en weet ik vrij zeker dat ik er later graag een zou willen, als alle omstandigheden dat toelaten. Ik studeer nu nog en woon op kamers, dus dat gaat nog niet, maar als ik klaar ben met de studie zal ik vertaler zijn en aangezien die vaak vanuit huis werken, denk ik dat ik dat later prima kan combineren met een hond.

Tot die tijd zal ik het moeten doen met foto's van Jarvis (en andere Corgi's op bokt), want ik ben echt fan. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-17 15:22 



 
Profiel   

Puberpuppy liet vanavond even zien dat hij ook tijdens hondentraining bananen in zijn oren kan hebben :))
Nu moet ik ook wel zeggen, we hadden veel onrustige, springerige honden in de groep. Hij pikte dus ook veel van hun energie op...maar mijn hemel. Ik ben zowaar een paar keer heul streng geweest met commando's geven.
Normaal;
Contact maken en commando geven (''Jarv, zit.'')
Vanavond;
Contact maken en commando geven (''Jarv, zit.'') *Jarvis kijkt naar de prachtige lucht*
(Met zwaardere/strengere stem)''JARV, jo!'' *contact is gemaakt* ''zit''. *kijk vrouwtje, práchtige lucht!*
''Nou potverdikkie...JARV, ZIT''. *oooh, ik moet zitten? Zeg dat dan :j''

Gelukkig was het maar een paar keer, maar toch _O- Tevens een mooi compliment gekregen dat als we zo door gingen dat wij dan zo door konden stromen +:)+ Ik denk nog een paar lesjes, en dan gaan we weer een groep omhoog :D

Het op afstand luisteren zit er ook al super in! Laatst nog deze foto gemaakt, op afstand de commando's gegeven <3 Toch wel handig hoor, fotograferen. Goeie reden om je pupsel te trainen _O-
[ img ]

Naast dat maakt hij natuurlijk nu ook voor het eerst de lente mee. Zo grappig, hij vond de bloesemblaadjes érg interessant. En zo ineens was hij het blaadje kwijt...of ik misschien wist waar het blaadje was :')
[ img ]

Zijn hormonen gieren momenteel ook door het lichaam. Het lieve, onschuldige (:D) pupje van 7 maanden geleden is er niks meer bij. Hij heeft gisteren zijn gelijke ontmoet in het bos. Ik had Jarvis al een aantal keren gewaarschuwd laag te moeten blijven, en zo niet...nouja, dan zou hij er achter komen :)) Gelukkig heb ik de eigenaren en honden al vaker gezien in het bos, en ik wist hoe zij erin stonden en dat deze honden hun mannetje wel durfden te staan. Stonden ze dan met z'n drietjes hoor, constant de kop op de schouder/rug van de ander willen leggen. Dit ging een aantal keren zo door, tot de kleine hond van de medewandelaar er klaar mee was. Daar gingen ze dan met hun bitchfight. Meer kabaal dan dat er wat gebeurde natuurlijk, en net op dat moment kwam er een duitse herder het veld op. Laat dat nou nét de herder zijn waar Jarvis ontzettend veel respect voor heeft :)) Hij durft veel bij andere honden uit te halen, maar bij deze dame laat hij überhaubt de gedachte niet eens door zijn hoofd gaan om een verkeerde zet te maken bij haar. Snelle observatie gedaan, aanstichter gelokaliseerd, en hoppa. Het gekibbel meteen onderbroken, en Jarvis werd eindelijk eens goed op zijn plek gezet _O_ Daarna was het ook weer klaar, en had hij eindelijk zijn lesje geleerd.

Daarna de spanning er weer uitgeschud, en ze konden verder lopen alsof er nooit wat gebeurd was :')

Verder afgelopen zaterdag nog een fotomeeting gehad. Vergeet ik bijna een van zijn grootste avonturen van deze week te vertellen :)) We gingen weer naar het strand!
Deze keer was hij geen model, maar gewoon aanwezig. Hij mocht samen met Storm en Lara nog even gek doen.

[ img ]

[ img ]

Op de terugweg nog even bij de bloesem en tussen de narcissen geposeerd;
[ img ]

[ img ]

De narcissen was een uitdaging...mij moest op zitten, want anders zag je 'm niet :')
[ img ]

Oh, en ergens in het begin heb ik eens een plaatje gepost meende ik van het enthousiasme van zijn opa...Jarv kan er inmiddels ook wat van :')
[ img ]

Ennn hij heeft het fanatiek zijn met ballen nu ook echt ontwikkeld. Zo moeder, zo zoon (Ariel is ook dol op (tennis)ballen) :))
[ img ]


Nu moet je trouwens niet gaan denken dat Jarvis een ontzettend actieve hond is hoor, het grootste deel van de dag brengt hij nog altijd zo door :') ;

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 00:17 



 
Profiel   

Lui varkentje

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 00:28 



 
Profiel   

Je kan het zo goed vertellen :D
Hij is een blijft een moppie om te zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 08:09 



 
Profiel   

Hahahahaha die cursus... zo herkenbaar toen ik vroeger als klein kind met onze jack russel op cursus ging :+

Heerlijke fotos weer van jarvie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 09:41 



 
Profiel   

Judass schreef
Je kan het zo goed vertellen :D
Hij is een blijft een moppie om te zien <3

Fijn om te horen!
En dank je :D

Het luie varkentje mocht vandaag aan de bak, meneer mocht weer zwemmen :D


Zo leuk om te zien hoeveel lol hij er nu in heeft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-17 20:44 



 
Profiel   



Nieuw zwemavontuur :D
Hij heeft inmiddels een eigen harnasje en actioncamera, dus ik leg nu regelmatig dingen vast vanaf zijn rug :))

Oh, en we hebben weer een gehoorzaamheid examen behaald :D met achten en negens (en zelfs een 9,5) geslaagd en door naar de volgende groep <3 De topper <3
Toch even twee spannende momenten gehad (tenminste...dat dacht ik. Ondertussen bleken we het gewoon super te doen _O-)
Jarvis moest liggen op commando en een x-tijd daar blijven liggen. Ik wist niet hoe lang, dus besloot hem maar te laten liggen tot ik opdracht kreeg dat hij weer mocht komen. Ik was de enige die examen deed in de groep, en de andere cursisten kregen de opdracht om de hond ook te laten liggen. Als de hond dan naar ze toe moest komen, dit niet te uitbundig te doen zodat niet alle honden op het veld een feestje zouden gaan bouwen :')
En ja hoor. Achter mij ging na een minuut een jongentje een feestje vieren met zijn hondje _O- Luid roepend en klappend in de handen riep hij zijn flufje bij zich. Die draak van mij dacht meteen ''yay, freedom!''. Hij rende 3 meter tot hij ongeveer naast mij stond.
''EH, JARVIS!'' riep ik. Je ziet op dat moment die rateltjes in zijn hoofd aan het werk gaan. Keuzes maken...doorlopen, of toch meewerken? Gelukkig kan hij hele goede keuzes maken :))
Weer meegenomen, neergelegd, en laten wachten. Weer kwam er een feestje achter ons...en toen naast ons...voorbij ons...weer naast ons...en heel erg, maar dan ook héél erg in the face (lees: bedenk je dat iemand een verjaardagsfeestje viert en de uitnodiging in je snufferd drukt om mee te doen :'))
De fluf was losgebroken, en kwam dat even duidelijk maken bij Jarv _O-
Maar oh, oh, oh...die concentratie. Die vastberadenheid...die focus op mij. Hij bleef liggen, ondanks de uitnodiging om mee te spelen. Toen ik flufje had gepakt en weer terug had gegeven, heb ik Jarvis weer bij mij laten komen. Met de bal aan het einde van zijn riem hebben we ons persoonlijke feestje gevierd *\%/* Wat een oetlul heb ik dan ineens aan de andere kant van de lijn hangen zeg :') Grommen alsof hij een beer is, en ermee omrollen alsof het een krokodil is die zijn prooi beet heeft. Op dat onderdeel een hoog cijfer behaald, en het compliment dat ik snel hersteld had :D

Later met het kom voor commando (meneer kan dat dromen. Weet precies wat hij moet doen. Ik zet hem neer, ''blijf'', ik loop weg, keer om en roep ''kom voor'') zou hij bijna even aan een stel puppen laten zien hoe braaf hij de oefening deed. Sterker nog, hij wilde ze het persoonlijk vertellen en zette al aanstalten om die kant uit te rennen _O-.
Werkelijk nou?! Echt bij zoiets simpels wil je er ineens vandoor? _O- Afijn, ook daar snel herstel en de oefening goed uitgevoerd. Al met al natuurlijk apetrots op mijn aapie, draakie, monster en oetlul <3

Na het examen meteen mee mogen draaien in de volgende groep. Jarvis was aan het einde van de les zó moe, dat hij besloot in de auto op de achterbank te willen liggen in plaats van voorin. Op die manier kon hij tenminste uitgebreid op de bank liggen :')


[ img ]

[ img ]

Voor de rest doen we dingen weer lekker rustig aan en ooooh my god ik zie dat ik iets heel leuks ben vergeten te vertellen _O-
23 april mochten we richting Arnhem rijden voor een show. Heel gezellig, we hebben genoten van de dag...en als kers op de taart was meneer ook nog eens winnaar van een rozet :D

[ img ]

Hij was lekker puberaal bezig in het begin.
''Jarvis, sta''...Jarvis plant vakkundig zijn poezelige kontje op de grond neer.
Ik zet een stap naar achter, geef hem weer aan om te staan.
Wederom, zijn poezelige puberkontje hopsakee..op de grond.
Pas toen ik de showlijn om deed gingen die bananen weer uit zijn oren _O-
Gelukkig ging het lopen verder goed, en waren de bananen tijdelijk niet aanwezig. Jazeker, tijdelijk...Inmiddels heeft hij ze weer ergens vandaan getoverd _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-17 00:21 



 
Profiel   

Brave Jarv op wat kleine puntjes na

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-17 01:20 



 
Profiel   

Nou, vanavond dan onze eerste les GG1 zonder dat hij van tevoren al uitgeput is :')
Ik ben heel benieuwd wat hij er van gaat bakken :D

Oh, en Jarvis heeft een sokkenfetish...Zo zat hij er laatst weer bij op de bank :')
[ img ]


En mijn foto van Monoa Fotografie is binnen. Mijn beertje <3
[ img ]


Gisteren ook weer op corgi wandeling geweest <3
Zijn vader weer gezien, en halfoom ontmoet :)) Hij had een crush op Crixus :')
Oh en hij heeft een nieuw speelmaatje erbij <3 Hij was stapelgek op Sirius :D
Even een kleine impressie daarvan, met pembrokes en cardigans door elkaar.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Crixus:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zijn pa (die na een flinke wandeling ook de puf eruit had :P) :

[ img ]

En Sirius met Jarv in de tuin :p

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Het was dus weer lachen, gieren en brullen _O-
Ennn aangezien hij nu al bijna 11 maanden oud is, moet ik ook maar eens gaan beginnen met een verjaardagsfeestje voor hem plannen :)) Ik dacht ergens een leuke wandeling (met andere honden van harte welkom natuurlijk :D), een beetje centraal in Nederland. Als daar wat animo voor is, dan lijkt dat mij reuze gezellig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-17 18:50 



 
Profiel   

Haaa geweldig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-17 19:30 



 
Profiel   

Geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-17 19:32 



 
Profiel   

Oh zo'n Corgi wandeling. Wat geweldig! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-17 20:45 



 
Profiel   

Ja leuk he! Het is echt genieten <3

Vanavond gaan we mee lopen met de avond4daagse! :D

Met Rosco in gedachte ([BB-ITP] Volg 4 dagen hondenoortjes) gaan we er samen voor! Gisteren helaas gemist, maar Jarvis had al weer zoveel gedaan dat ik hem niet wilde vermoeien. 's Morgens heeft hij al een half uur gezwommen, en daarna nog naar het bos geweest om model te moeten zijn voor actiefoto's.
Voor ons wordt het dus een avond3daagse :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 10:16 



 
Profiel   

Straks een grotere update, wij gaan zo weer de laatste avond van de 4daagse lopen :D

[ img ]

Thema is beroepen, en creatief als wij zijn gaan we als boer _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 17:55 



 
Profiel   

Aah poppie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 20:21 



 
Profiel   

Nou, de update duurde wat langer dan verwacht :') Maar goed, beter laat dan nooit :D

Jarvis heeft 3 van de 4 avonden meegelopen in de avond4daagse. Zijn korte pootjes vielen wel op, want ik kon het niet eens meer bijhouden hoe vaak er een opmerking gemaakt werd over dat zijn pootjes vast afgesleten waren :')
Geen prijs gewonnen voor ons verkleedpartijtje, maar dat mocht de pret niet drukken :D
Hij was na de wandeling echter wel zó moe dat ik hem het eerste stuk heb gedragen :(:) De route zou 5 kilometer zijn...maar de laatste avond is vaak wat langer en nu was het eindpunt ook nog eens aan de andere kant van het dorp. Oftewel, al met al geen 5, maar 10 kilometer gelopen. Dat vonden zijn pootjes op de derde avond niet meer zo leuk :')

Meneertje is inmiddels bijna een jaar oud...nog maar 2 weekjes :D
Ik heb wel het idee dat we over de eerste puberfase heen zijn. Hij kan weer wat langer alleen zijn, en luisteren gaat steeds weer beter.

Hij mocht ook weer even mee naar een fotomeeting, als support. Knapperd <3
[ img ]

Zijn kleding jatterij is nog altijd aan de orde...Trots kwam hij laatst met spul uit de badkamer aan zetten :')
[ img ]
[ img ]

Tevens weer even een standfoto gemaakt. Leuk verschil met een half jaartje geleden :D
5 maanden:
[ img ]

11 maanden:
[ img ]

Vrijdag weer zwemmen, eens kijken of ik daar wat leuke foto's kan maken zonder dat Jarv ogen heeft alsof het doodeng is wat hij allemaal doet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 21:54 



 
Profiel   

Haha wat een boef.
Hier ook nog oortjes voor de sier. Pubers...

Wat issie gegroeid zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 22:24 



 
Profiel   

BIRTHDAY BOY!! *\o/* *\o/* Y)(^) Y)(^)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Met z'n knappe berekop <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 00:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jarvis! Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 07:08 



 
Profiel   

HAPPY BDAY JARVIEIEIEIE

Die 1e foto _O- _O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 08:23 



 
Profiel   

Gefeliciteerd *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 08:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen