[VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 14:53

Even een update van mijn kant, met alle kittens gaat het super, zie nog regelmatig foto's voorbij komen en zie Thor en saga natuurlijk met regelmaat.

Door omstandigheden heb ik voor Ginger en tonic een heel goed huisje gevonden, ook bij een bokster. Ik vind het heel moeilijk maar het is het beste voor de katten en ook een beetje voor mij. De katten zijn te sociaal en mensgericht dat ze bij mij niet voldoende aandacht kunnen krijgen die ze verdienen , ik ben te veel van huis vanwege werk en door mijn allergie (stof of haren, kleine ruimte maakt het moeilijk) was het gewoon niet meer haalbaar voor mij en oneerlijk tegenover de katten. Daarbij ben ik onlangs verhuisd (ca 2 maanden geleden) en heb toen de katten bij vriendin onderbracht en nu dan weer in leiden in mijn oude huis en merk dat omdat ze niet in mijn nieuwe huis zitten ik veel fitter en gezonder ben. Ben nu even in leiden om alles goed schoon te houden en voor de katten te zorgen en ik merk het ook echt meteen. Omdat je al je hele leven katten hebt gehad bijna sta je er nooit bij stil maar het is er dus wel.

Hoe moeilijk het ook is, het is het beste voor beide partijen. Ginger en tonic zullen naar een gezin met kinderen gaan met een groot huis en grote tuin en er zal altijd iemand thuis zijn. Ik denk dat er een hele nieuwe wereld voor hen open zal gaan en dat ze eindelijk de aandacht zullen krijgen die ze verdienen.

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:09

Moeilijke beslissing, maar fijn dat je een goed huis voor ze heb gevonden. Hopelijk leven ze daar nog lang en gelukkig.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:29

Wat een pittige beslissing meid!
Een wending die ik nooit verwacht had.

Gaat het verder goed met je?

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:20

Sterkte geen makkelijke beslissing, maar wel de beste als ik het zo hoor. :(:)

Zou zo graag een kat of hond willen hebben, maar weet dat dit voor mij ook niet haalbaar zou zijn (hyper gevoelig voor luchtweg infectie).

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 16:45

Heel moeilijk maar omdat ik weet dat ze goed terecht komen heb ik er gelukkig minder moeite mee. Toen ik vertelde in mijn omgeving dat ik er over dacht een nieuw huisje voor ze te zoeken werd er vaak marktplaats genoemd en dat kon ik echt niet. Het zijn geen dingen. Wou dat ze bij bekende terecht zou komen. Helaas was familie geen optie, maar deze bokster ken ik gelukkig persoonlijk dus dat maakt het al wat prettiger om afstand te doen.

Voor mij voorlopig in elk geval geen dieren meer, tenzij ik een vaste partner zou hebben met wie ik zou samenwonen en een groter huis zou hebben. Zolang ik alleen woon met deze lange en onregelmatige werkdagen gaat het niet gebeuren :n

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 11:39

Toch even een update...

Odin is enkele maanden terug helaas overleden aan acute FIP. Was niks aan te doen en gewoon echte pech.

Wel even leuk om te laten zien hoe Thor en saga zijn uitgegroeid naar evenbeelden van hun ouders.


Afbeelding

Afbeelding

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:42

Wauw die zijn mooi geworden!! Zonde van Odin :(

Ik_is_Ik
Berichten: 345
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Regio Flevo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:42

Afbeelding

Hierbij dan een recente foto van broer Loki. Nog altijd vreselijk blij met deze katermetkarakter!

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:40

Loki is ook mooi zeg! Heel anders dan Thor :) grappig