Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 57 van de 59 [ 1459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

 
Profiel   

Wauw wat een model!!! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 21:37 



 
Profiel   

Wauw!!! :wow: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 22:47 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 22:51 



 
Profiel   

Whaha 'b*tch, I'm fabulous'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 23:22 



 
Profiel   

Erg grappig dat hij amber kleurige ogen heeft! Paps en mams hebben groene ogen maar ik geloof dat alle rode ventjes amber ogen hebben. Dames groen als ik het goed heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-17 18:46 



 
Profiel   

Die ogen zouden nog zo maar naar geel groen kunnen verkleuren naarmate hij ouder is ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-17 22:14 



 
Profiel   

Inmiddels is Loki ook bij zijn foreverhome. Lekker nieuwsgierig aan het rondsnuffelen geweest en nu in het huisje met eten en alles op een afstand bekijken, gaat ook helemaal goed komen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-17 18:20 



 
Profiel   

Wij zijn verliefd... maar dat waren we al. Onze kater-op-leeftijd deed meteen heel vriendelijk tegen Loki. Dat was overigens voordat Loki aan zíjn brokjes snuffelde... maar er is niet gemept of extreem geblazen.
Onze labrador kruising is erg onder de indruk van het blazende bolletje rode pluis, waar onze terriër tot zover nog een iets te overdreven belangstelling toont. Dat zwakt nog wel af. Terriër weet in elk geval vast dat dat rode bolletje pluis nagels heeft ~~}>
Vannacht houden we de terriër dan ook apart zodat Loki nog wat meer de kamer kan verkennen. Over een paar dagen is de rust wel weergekeerd. Daarom is het wel fijn dat we het zo konden plannen, ik heb deze hele week vakantie dus kan alles in de gaten houden en in goede banen leiden.
Overigens weet de terriër ook nog niet dat Loki over een maand of vijf groter is dan zij :')
Oh en ook nog even langs deze weg: Lifaya dank je wel voor het vertrouwen in ons als baasjes van je kattenkind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-17 21:20 



 
Profiel   

En toen was er nog maar 1 :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 20:05 



 
Profiel   

Dit is wel een letterlijk gevalletje empty nest syndrome.. :(:)

Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 20:09 



 
Profiel   

Sterkte Lifaya!! Zal wel flink wennen zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 20:21 



 
Profiel   

Scheelt dat Freya er nog is maar Thor viel wel erg zwaar...


Ginger heeft een balletje bij een tepel, kan een vetbult zijn, verstopte melkklier of iets anders onschuldigs maar een tumor kan natuurlijk ook. Ik kijk het even aan, zeker nu ze stopt met zogen zal haar hormoonspiegel weer normaal worden. Anders even bezoekje dierenarts. Ze is ook echt ontzettend dik geworden sinds haar zwangerschap. Moet ook echt afvallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 20:38 



 
Profiel   

Och Thor naar zijn nieuwe huisje, Saga mee, wat zal het stil zijn! Gelukkig maar dat Freya lekker bij je blijft. Ik had in mijn hoofd dat ze morgen pas gingen :?

Loki doet het super, hij is.. *denkt na over omschrijving*... gewoon zo <3 <3 <3 en ik ben helemaal :+:

Met onze senior kat Spooky gaat het prima. Op de krabpaal komen ze elkaar regelmatig tegen en als Spooky zit te eten, wil Loki dan nog wel eens één verdieping lager naar zijn staart gaan zitten hengelen :')
Vanmiddag zat Spooky naast de waterbak op de vloer, en Loki huppelt heel blijmoedig op hem af, geeft Spooky een kopje tegen zijn neus en huppelt weer verder :') De blik van Spooky toen had ik eigenlijk op film willen hebben; ik geloof dat hij een beetje in zijn waardigheid was aangetast door zo'n familiair gebaar :=
Ze zoeken elkaar nog niet echt op, maar Loki begint wel meer toenadering te zoeken en Spooky vindt dat allemaal wel gezellig. Die liggen straks wel samen op de bank.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-17 01:12 



 
Profiel   

Freya en Loki! <3

[ img ]

[ img ]

Saga en Odin <3

[ img ]

[ img ]

Thor!

[ img ]

Mieke ik ben heel blij met updates ! Ben zo benieuwd hoe ze uit gaan groeien! En vooral hoe groot ze worden xD

saga en Thor zouden vrijdag gaan maar ik heb ze donderdag avond vanwege werk gebracht. Kwam toch beter uit. Thor was snel op zijn gemak alleen saga niet echt. De oude katten bij mijn ouders zijn grumpy en moeten helemaal niks van de kittens... eve afwachten dus...

Freya is nu nog de enige overgebleven kitten, gaat goed. Wel afentoe nog problemen met mama en papa omdat ze vervelend doet xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-17 04:58 



 
Profiel   

Fijn dat (de meesten) goed gaan. Saga gaat vast ook begrijpen dat ze de andere oudjes maar beter wat met ruist kan laten en beter met Thor kan spelen.

Hoe gaat het met de krabplekken van Tonic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-17 07:09 



 
Profiel   

Tonic heeft inmiddels geen kraag meer nodig en het haar groeit goed! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-17 08:59 



 

Haaaaa dat bekkie van Odin op deze foto <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-17 10:04 



 
Profiel   

Ik vind het zo mooi dat echt het individu katje op deze foto's naar voren komt! Echt de juiste blikken gevangen, complimenten aan de fotograaf.

Loki is morgen een week hier en zelfs onze veel-te-nieuwsgierig-druk -enthousiaste terriër begint wat bij te draaien. Ze moet nog wel een paar keer per dag even verplicht in de bench omdat ze anders niet aan haar rust toekomt, dan blijft ze hyperalert. De eerste vier dagen zagen we het echt even somber in of ze bij zou draaien maar sinds gisteren zien we verandering in haar. Oef.

Verder mag Loki nu ook naar boven (zolder nog niet, teveel verstopplekjes :P ) en hij heeft dus vannacht het record trap op en af racen verbroken. Vanaf halverwege het bed met een megasprong naar mijn kussen was ook leuk, jammer dat ie dat om drie uur 's nachts deed, van het kussen afgleed en op mijn gezicht landde :=
Wij zijn stikgelukkig met onze nieuwe huisgenoot <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-17 10:27 



 
Profiel   

ben echt heel blij dat hij bij jullie terecht is gekomen! Hij is echt op zijn plek :D

foto van Freya vandaag <3 ga een topic maken. Ze was vandaag voor de tweede keer (gisteren eerste keeR) buiten aan het tuigje. Ze vind het vreselijk leuk buiten! Ik hoop dus ook echt snel te kunnen verhuizen :=

[ img ]

Nu ze buiten heeft geproefd blijft ze krijsen voor de deur, net als moeder. Hoop dat ik snel een tuin heb die ik kan afzetten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 14:36 



 
Profiel   

Wat een beauty..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 17:57 



 
Profiel   

Topic komt morgen, bokt deed stom :+
Maar Freya is wel echt een knapperd. Ben ook heel benieuwd wat haar kleur gaat doen! Ze is nog steeds heel grijzig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 18:32 



 
Profiel   

So cute buiten. Mijn katten flipte aan een tuigje

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 18:57 



 
Profiel   

Wat een stoere poezel zo met haar tuigje!!
En dank je wel voor het compliment :o Ik ben nog steeds blij dat ik toen zo bijdehand ben geweest je gewoon een pb te sturen. Toen moesten ze nog geboren worden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 18:59 



 
Profiel   

[BB-ITP] Meet Freya, het prinsesje dat mocht blijven!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 19:07 



 
Profiel   

Kleine reünie :D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-17 15:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 57 van de 59 [ 1459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen