[FOTO] Golden Retrievers in the Picture!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: [FOTO] Golden Retrievers in the Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 23:06

Ahh Fem, wat een snoetje!

Unbeatable
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 13:57

Hoi allemaal,
Even een 'golden' vraagje. Onze pup Bommel is nu 5,5 maand oud. We geven hem iedere dag vers vlees, hebben nu besloten om over te stappen naar brokken omdat dit voor ons echt veel makkelijker is. Gaan toch vaak weekendjes weg etc en dan is het verse vlees gewoon heel onhandig. Willen het voor onszelf wat makkelijker gaan maken, maar wel kwalitatief goede voeding aan onze hond blijven geven. Welke brokken gebruiken jullie voor jullie goldens en bevalt dit wel/niet?

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Re: [FOTO] Golden Retrievers in the Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 15:18

Ik vind Hills heel goed voer! Ook Royal Canin is goed. Maar ik vrees dat het een hele opgave gaat worden om over te stappen. Eenmaal ze gewend zijn aan vers vlees, vinden ze andere dingen niet echt lekker. Dus ik zou het in kleine stapjes doen.

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 06:22

Unbeatable schreef:
Hoi allemaal,
Even een 'golden' vraagje. Onze pup Bommel is nu 5,5 maand oud. We geven hem iedere dag vers vlees, hebben nu besloten om over te stappen naar brokken omdat dit voor ons echt veel makkelijker is. Gaan toch vaak weekendjes weg etc en dan is het verse vlees gewoon heel onhandig. Willen het voor onszelf wat makkelijker gaan maken, maar wel kwalitatief goede voeding aan onze hond blijven geven. Welke brokken gebruiken jullie voor jullie goldens en bevalt dit wel/niet?



Ik ben overgestapt op brokken die zelf gemaakt zijn door een fokker die haar pupeigenaren het advies meegaf om vers vlees te voeren en merkte dat mensen dat toch maar lastig vonden en dus uiteindelijk toch stopte met vers vlees.

De brokken bestaan dan ook voornamelijk uit ... jawel... vers vlees.
Vriendelijke mensen, die je heel graag adviseren... En het wordt thuisbezorgd...
Ik ben er echt super tevreden over..
En mijn Golden had altijd darmproblemen bij brokken totdat ik op vers vlees over ging.. Met deze brokken zijn de problemen gelukkig nooit terug gekomen..

http://www.rocoshondenvoeding.nl/

jollyjoker

Berichten: 2465
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:47

Wat leuk allemaal knappe goldies
Tot augustus 2016 hadden wij 2 goldens, Salty is in augustus op 15,5 jaar ingeslapen. Guus is bijna 4 jaar.

Afbeelding

jollyjoker

Berichten: 2465
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [FOTO] Golden Retrievers in the Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:50

Wbt vers vlees of brokken.
Ik voer vers vlees en bij onhandige periodes brokken.
Dog lovers gold vindt ik super.

Unbeatable
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-09-11

Re: [FOTO] Golden Retrievers in the Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:12

Ik ben nu overgestapt naar Healthy Dog. Redelijk nieuwe broksoort, en erg kleinschalig. Bevalt goed, maar hij eet het wel met minder smaak dan het verse vlees natuurlijk... Bommel is al bijna 6 maanden oud! De tijd gaat zo snel voorbij

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: [FOTO] Golden Retrievers in the Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:26