[FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkedus
Berichten: 3289
Geregistreerd: 24-09-05

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 19:35

Jaaaaaaaaaaaaaaaa , zaterdag komt mijn gupje eindelijk! Het wordt 1 vd 2 blue point katertjes.
Ik heb nog even geen foto, maar dat komt va zaterdag vanzelf goed.
Ik heb nu Elmo als naam in mijn hoofd. Maar omdat het de lover van Nova mort gaan worden, vind ik iets van Cupido, DJ als in Don Juan. Ook wel leuk.
Tips zijn altijd welkom.

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:43

Wat leuk ikkedus! Dat wordt dagen aftellen dus :D

Wat betreft namen vind ik Guus erg leuk. Was hier alleen geen optie aangezien één van onze katten al Gijs heet. Elmo vind ik ook leuk. Flip was hier ook een kanshebber.

Milo is vandaag alweer 9 weken oud. Wat gaat dat snel zeg! Je ziet hem met de dag groeien.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:54

Nova en Zembla }:0

Ben benieuwd naar foto's!

ikkedus
Berichten: 3289
Geregistreerd: 24-09-05

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:48

Zembla is ook leuk. Maar dat roept niet zo lekker. Elmo ook niet trouwens.
Ik roep Nova altijd met Noof of momo ( past ook wel bij Elmo) en Muppet wordt Mup.
Flip heeft ook wel wat. Hmmmmm.....
DJ ( died) zit ook nog in mijn hoofd.
Lastig! Ik weet het ws pas als het gupje er al ff is. Het moet gevoelsmatig ook kloppen bij hem.
De fokker heeft hem Tom genoemd op zijn entingsboekje. Dat wordt het sowieso niet.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:51

Elmo roept hartstikke makkelijk, mijn hond heet Elmo. Verder geen idee voor namen, daar ben ik echt enorm slecht in

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:44

Elmo roept prima hoor haha. Tsja mijn katten hebben namen mini noem ik prienel. Simba is Simbi. En Elmo gewoon Elmo haha

Temeraire

Berichten: 3532
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:10

Wat een schatje is Milo <3

Ik heb mijn kitten sinds afgelopen weekend! Toen hij 4 weken was heb ik hem voor het eerst bezocht, en toen ik hem ophaalde was hij 13 weken, dus ik heb best lang moeten wachten.

Het verbaast me hoe enorm aanhankelijk hij is :') Ik kan echt geen stap zetten of hij loopt voor mijn voeten. Als ik op de bank zit wil hij onmiddellijk op schoot, als ik even naar de keuken ga moet hij mee, als ie me even kwijt was komt ie daarna met grote sprongen op me af gerend, en ga zo maar door :+
Tot nu toe gebruikt hij netjes de krabpaal en hij speelt erg leuk met de speelgoedjes die ik voor hem heb gehaald :)
Inmiddels ook naar de dierenarts geweest voor enten enzo.

Ik moet hem nog wel even leren dat hij niet in mijn benen moet klimmen :+ Hij schrikt echt nergens van dus dat is nog best lastig soms.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 20:17

Oh leuk!

Ha dat is echt opvoeden hè. Hier ook zo'n schootzitter! In mijn benen klimmen doet hij inmiddels niet meer zo erg. Bijten in vingers wordt ook minder.
Mimo, onze eerste pakte altijd je voet. Schrikt je echt de typh@s!
Álles gaat voorbij!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:49

Bijna 5 maanden..Afbeelding

Afbeelding

_AB_
Berichten: 3958
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:21

Wat ontzettend leuk al die foto's!
En wat groeien ze hard!
Hip en Freya zijn nu Bijna 4 maanden en iets meer dan 4 maanden oud :)
Afbeelding
Hier hadden we ze net, kan me nu niet meer voorstellen dat ze ooit zo klein waren :o

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:55

@IMJ wat een prachtige kat!
@westhof wat een schatje helemaal die foto met de muis zo schattig
@_AB_ Gaat snel hé? Bleven ze maar zo klein....

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:08

Bedankt!

Wachten duurt inderdaad lang Temeraire. 13 weken is wel een goede leeftijd om bij de moeder weg te gaan. Milo was net 8 weken, dat is eigenlijk te jong. Jip, één van onze andere katten, was zelfs maar 6 weken toen we hem kregen. Wel ontzettend leuk dat kleine spul.

Milo is ook echt enorm aanhankelijk. Hij loopt je overal achterna, dus je moet echt kijken waar je loopt. Benen klimmen gebeurt hier (nog) niet, wel in de kattenbak spelen en dan het grid eruit gooien ~~}>

Mooie kat IMJ :)

Wat een schatjes _AB_! Milo is nu 9,5 week en groeit ook zo snel. Van mij mag 'ie nog wel even zo blijven, gaat veel te snel...
Afbeelding

_AB_
Berichten: 3958
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:15

Ja, gaat veel te snel! Je ziet ze bijna met de dag leren en groeien enzo!
Ik ben echt fan van Milo! Waar heb je hem vandaan?

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:28

_AB_ schreef:
Ja, gaat veel te snel! Je ziet ze bijna met de dag leren en groeien enzo!
Ik ben echt fan van Milo! Waar heb je hem vandaan?

Hij komt uit een nestje uit Stroe, heb hem gevonden via Marktplaats. "Oeps-nestje" waarschijnlijk.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:51

Afbeelding
18 weken alweer en het leven is heel zwaar :)

ikkedus
Berichten: 3289
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:31

Eindelijk kan ik ook weer lekker spammen!!
Ik was wel even zenuwachtig, want ik had niks meer gehoord en de fokker was al een half uur te laat. Gelukkig kwam hij toch en is de uk gearriveerd.
Ik heb hem eerst een uurtje alleen ( met mij) het huis laten verkennen en daarna 1 voor 1 de andere katten er bij gelaten. Die waren eigenlijk best rustig en onder de indruk vn het misbaar van die kleine :D :(:) .

So Now, meet Mokka (13,5 wk):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Hij zit nu voorlopig even onder de stoel, maar komt wel kroeltjes halen als ik even contact zoek.
Afbeelding

Ik heb ze nu weer even apart en over een uur of wat doe ik ze weer even samen. Hopelijk gaat het wennen op deze manier.

gaby12
Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-10-06

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:16

Als ik je een tip mag geven :o niet meer uit elkaar halen zo begint de introductie steeds weer opnieuw en zal langer duren.
Met een kitten erbij gaat het meestal wel goed op een enkele blaas,schreeuw of mep na,lekker bij elkaar laten en de kleine rustig zijn gang laten gaan.
Samen eten en spelen is de truc en je katten die het eerst er waren als eerste aandacht geven.

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:25

Zo, die ligt lekker Natascha! Heerlijk hoor :D

Wat een knapperd is Mokka zeg. Leuke naam ook!

Wij hebben de kitten gewoon bij de rest gezet, dan wennen ze er vanzelf wel aan. Met de ene kat gaat het sneller dan met de andere. Onze normaal stoerste kater vindt de kleine nog erg spannend en moet er nog niets van weten. Onze oudste kater vindt het erg interessant, maar die is sowieso meer op zichzelf, dus hij heeft er niet veel mee. De jongste twee vinden de kitten wel erg leuk. Van de week lag Milo al samen te slapen met Gijs, en toen straks waren ze met zijn drieën aan het spelen.

ikkedus
Berichten: 3289
Geregistreerd: 24-09-05

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 15:25

Hmmmm hij durft alleen niet onder de stoel uit, dus dacht hem ruimte geven om even de boel te verkennen en rustig te plassen oid.
Mijn 2 andere katten reageren redelijk relaxt, dus ik verwacht geen knokpartij verder.

Mando

Berichten: 15696
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:47

Heb ik met Maes ook gedaan
Eerst alleen in de serre 4 uurtjes de andere 2 zaten voor de schuifdeur te kijken en toen samen
Ging prima met een kitten gaat het altijd wel relax

Mokka is mooi

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 18:10

Hier is ook alles bij elkaar gezet. En de oudere katten meppen wel. Heeft bij mini een paar weken geduurd voor ze de kleintjea echt bij haat wou hebben. Maar nu is ze heel zorgzaam en slaapt ze met de ukjes

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:14

Hier de kleine ook direct bij de grote kater. Ging na 2-3 dagen beter. Nu zijn ze dikke mik!

ikkedus
Berichten: 3289
Geregistreerd: 24-09-05

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:36

Pffff best vermoeiend. :o . Ik ben er zelf erg nee bezig merk ik. Mokka durft inmiddels wel wat te ontdekken, vooral door mij te schaduwen. Ben al wel een paar x bijna gestruikeld.
Nova bekijkt alles rustig va een afstand. Muppet blaast een x terug als het moet en heeft verder zijn strategie, die de vorige 2 x werkte, weer opgepikt. Hij gaat gewoon rustig bij mij liggen en negeert de kleine. Dan gaat die vanzelf ruiken en komt get goed. Brave oude opa is het!
De eerste ( grote :\ ) plas op de grond is helaas ook al een feit. Due kwam hij luid blèrend naast mijn bed ( met mij er op) doen. Hoort er helaas bij, maar is hopelijk heel snel verleden tijd!!!!!!
Ik heb hem vanmorgen en vanmiddag al de kattenbak laten zien. En nu ook gelijk op de bak gezet voor ik ging opruimen.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:45

Dat heb ik hier niet gehad. Hoeveel kattenbakken heb je voor je 3 katten?

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:13

<3 <3