Hèt vogeltopic !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lukasje
Berichten: 11298
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Hèt vogeltopic !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 18:15

Oh wat goed! Dat is toch nog snel gegaan!

En jij? Ga je zelf voor nieuwe vogels?

sabine1979

Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Hèt vogeltopic !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 18:47

Vind het moeilijk om haar weg te brengen morgen, dit is beter voor haar. Kan ze kiezen uit 4 mannen ;)
Ik laat de kooi gewoon in huis staan en kijk wat er op mijn pad komt. Hopelijk komt pikachu nog thuis en misschien komt er bij de dierenambulance iets leuks binnen

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:14

Ha jongens, ff advies nodig. Een van mijn kakqariki's gebruikt haar pootje niet meer en houdt hem omhoog langs haar lijf. Ze zitten nu voor de derde dag op rij in de kooi maar er lijkt niet echt verbetering in te zitten; is er bij de dierenarts iets aan te doen? Ik vraag me een beetje af wat er anders gedaan kan worden dan rust geven, maar niets doen voelt ook niet goed. Bestaat er iets als pijnstillers voor vogels wat ik haar kan geven? Ze vliegen normaal veel los dus ik denk dat ze hem gewoon ergens bezeerd heeft, pootje ziet er ook niet gek uit. Ik weet niet zo goed wat wel/niet te doen.

Edit: Ik kon net onder haar pootje kijken en er zit een soort wit bobbeltje. Denk dus dat daar iets van een ontstekinkje zit waar ze last van heeft. Ik hou 't in de gaten ;o

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:17

Castilja schreef:
Ha jongens, ff advies nodig. Een van mijn kakqariki's gebruikt haar pootje niet meer en houdt hem omhoog langs haar lijf. Ze zitten nu voor de derde dag op rij in de kooi maar er lijkt niet echt verbetering in te zitten; is er bij de dierenarts iets aan te doen? Ik vraag me een beetje af wat er anders gedaan kan worden dan rust geven, maar niets doen voelt ook niet goed. Bestaat er iets als pijnstillers voor vogels wat ik haar kan geven? Ze vliegen normaal veel los dus ik denk dat ze hem gewoon ergens bezeerd heeft, pootje ziet er ook niet gek uit. Ik weet niet zo goed wat wel/niet te doen.

Edit: Ik kon net onder haar pootje kijken en er zit een soort wit bobbeltje. Denk dus dat daar iets van een ontstekinkje zit waar ze last van heeft. Ik hou 't in de gaten ;o


Update: Ga maandag naar de dierenarts. :)

Lukasje
Berichten: 11298
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Hèt vogeltopic !

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:15

Ah, hopelijk is dan haar pootje snel genezen!