Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 15 [ 355 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Plaats een nieuw onderwerp

Hond wil niet luisteren

 
Profiel   

Ik verwacht ook niet dat mijn hond 100% raszuiver is. En waarschijnlijk komt ze ook van een broodfokker af, maar daar kwam ik te laat achter
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 08:59 



 
Profiel   

DatBenIkNou schreef
Meesten kopers kijken echt alleen maar 'Labradoodle' en helemaal niet naar generaties is mijn ervaring. Mensen hebben echt geen flauw idee en ik heb al regelmatig pedigrees nageplozen voor mensen zonder ervaring. Dan wordt gewoon verteld dat het om een ' échte Australian Labradoodle ' gaat door de fokker maar is slechts één van de ouders dat, of wel beiden ouders maar de generatie daarvoor een poedel. Geef gewoon goede uitleg als fokker daarover en pas de prijs ook aan. Fokkers zijn vaak zelfs geirriteerd als je naar een pedigree vraagt van de generaties ervoor. Maarja, zolang kopers voornamelijk naar het kleurtje, vacht en maat kijken en niet verder dan hun neus lang??

Een fokker die geirriteerd is als je naar de stamboom vraagt, daar moet je niet zijn. Bij een echte fokker krijg je op die vraag een antwoord dat minstens een uurtje duurt :) , die mensen lezen een stamboom zoals iemand anders de krant leest en ze doen niet liever dan heel het levensverhaal vertellen van elke hond die in die stamboom voorkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 11:13 



 
Profiel   

Helemaal eens hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 20:07 



 
Profiel   

Ik geloof erin dat je zon beestje op moet voeden met liefde. Mijn hond heeft nooit in zijn leven ook maar een klap gehad: En is de braafste hond ter wereld. Als hij je echt pijn doet dan kan je wel zeggen foei! en negeren. Maar je hond wil vooral aandacht en dat verdient hij ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 17:41 



 
Profiel   

Omdat dit topic de 15 pagina's heeft behaald, word hij verplaatst naar Beestenboel Huiskamer.

BB->BB-HK
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 15 [ 355 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen