Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 148 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers met een Ridge back.

 
Profiel   

Ben benieuwd hoeveel bokkers een Ridge back hebben.
En wat ze van hun karakter vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 10:14 



 
Profiel   

Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Rianne en heb nu een Ridge back teef van 5 maanden samen met mijn vriend.

Luna
[ img ]

[ img ]

Voor meer foto's
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=177&t=1927458&p=97870644#p97870644


Laatst bijgewerkt door Riannex_ op 15-08-17 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 10:16 



 
Profiel   

Wat een lief kopje <3

Ik heb zelf een Cane Corso, maar zijn beste vriendinnetje is een Ridgeback. Super actief beest :D Wel echt heel erg lief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 10:17 



 
Profiel   

Yeah leuk leuk! Wij hebben eraltijd gehad! Als ik ergens anders woon met meer grond dan koop ik er ook weer een. Toppers zijn het. Waaks en trouw aan de baas.

Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 10:26 



 
Profiel   

Ik heb er ook een, Thimba, een bijna 3-jarige reu. Ridgebacks zijn de leukste, liefste en trouwste honden die er zijn :+:
Wel honden die opvoeding nodig hebben, maar dat is eigenlijk met elke hond het geval. Ik zou nooit meer anders willen dan een ridgeback :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 12:05 



 
Profiel   

Wow is ook een stoere <3
T karakter valt ons 100% mee. Veel mensen deden best negatief en als of het mega moeilijke onopvoedbare honden zijn. Maar wij zijn er heel blij mee. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 22:50 



 
Profiel   

Hier een hele grote fan <3
We hebben thuis hebben 2x een ridgeback gehad. Wat een geweldige honden zijn het !
Kunnen heerlijk lui in het kleinste straaltje zon liggen om vervolgens de gekke 5 minuten te hebben :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 22:56 



 
Profiel   

Ik heb er 1
Een reetje van 4 jaar. Is erg op haar zelf en houd niet zo van vreemde die haar aaien.. voor onze dochter van 2 is ze erg lief. Verder is ze enorm lui. Maar dan ook echt lui. Na een rondje van een km gaan liggen omdat ze niet meer verder wilt.. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 23:19 



 
Profiel   

Hier zijn al een paar keer topics over geweest op bokt maar die zijn allemaal een relatief snelle dood gestorven.

Heb zelf Ridgeback nr. 3, voor mijn man is het nr. 4. Teefje van 2,5 jaar en enorm intelligent en slim. Even geen foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 23:19 



 
Profiel   

Helaas niet, wel heel erg getwijfeld tussen mechelaar en ridgeback. Uiteindelijk voor mechelaar gekozen.
Later nog eens een stel tegengekomen met een ridgeback.
Wat wel komisch was was dat zij voor dezelfde keuze stonden en voor de ridgeback gekozen hadden.
Vind het schitterende honden, wie weet ooit nog eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 23:22 



 
Profiel   

nuscaniels schreef
Helaas niet, wel heel erg getwijfeld tussen mechelaar en ridgeback. Uiteindelijk voor mechelaar gekozen.
Later nog eens een stel tegengekomen met een ridgeback.
Wat wel komisch was was dat zij voor dezelfde keuze stonden en voor de ridgeback gekozen hadden.
Vind het schitterende honden, wie weet ooit nog eens.


Voor die keuze hebben wij ook gestaan. Maar enorm blij met de keuze van de Ridge back :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 20:27 



 
Profiel   

Ik wilde geen ridgeback meer na er twee op zevenjarige leeftijd verloren te zijn dus voor andere hond gekozen.

Paar jaar later kwam er een foto op facebook voorbij van een pup die herplaatst moest worden en, tja, toen zijn we toch weer overstag gegaan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 15:28 



 
Profiel   

Ik heb een kruising met labrador. Zal n foto zoeken straks. Wát een lief beest. Ook intelligent, als hij fout zit.... _O-
Loopt gwn hier op het erf

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 15:49 



 
Profiel   

Wij hebben er ook 1, Puck! Ontzettend lief beest, waaks als hij op het erf loopt en een heerlijke slapers binnen. Hij is heel erg op mij en mijn vriend gericht, zal ook niet snel luisteren naar anderen. ( of ze moeten worst of een broodje voor zijn neus houden)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 16:07 



 
Profiel   

Ik heb zo geen foto bij de hand, maar de mensen waar mijn pony's staan hebben al jaren Ridgebacks. En aan gezien ik daar kind aan huis ben maak ik ze echt van heel dichtbij mee.
Vroeger hadden ze een reu, die is 11,5 geworden, heerlijk beest, echt zo 1 van laat mij mijn gang maar gaan, dan komt t goed. geen drukte maker, goed waaks (en daar is ie tenslotte voor aangenomen :-)) maar lief voor zijn baas.

Nu hebben ze een Reu die inmiddels al 8 is (als ik me niet vergis), en die is eigenlijk een beetje hetzelfde.

Sinds kort is er een teefje bij, zij is nog geen jaar (van December 2016) en die is echt een huppeltje, ontzettend lief en aanhankelijk en wil graag overal bij zijn. En van tijd tot tijd proberen de reu te pesten die daar natuurlijk niets van wil weten.

Mijn vriendin zegt altijd over deze honden: eens op de bank, is altijd op de bank.
Verder tja.. ik vind het echt heerlijke beesten.

ook leuk te zien als er al honden in het huis zijn, dat ze zo'n junkie mee opvoeden in de dagelijkse gang van zaken. Het teefje loopt al vanaf dag 1 los op het erf, was 4 maanden toen ze de commando's zit, los, laag en kom al kende, en dat was niet omdat wij dat haar geleerd hadden.

Dus ja, ik ben absoluut fan.

Wel is mijn ervaring met deze 3, dat het niet echt people pleasers zijn zoals sommige andere rassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 16:10 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]


[ img ]



Ik heb 2 Ridgebackteven, beiden zonder ridge.

De oudste is 12,5 en de jongste 4.

Het zijn super lieve honden, binnen lui en buiten actief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 16:26 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is onze hele lieve en luie ridgeback. Morgen wordt ze 11 jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 16:37 



 
Profiel   

[ img ]

De zwarte!
De bruine is een pup van beide anfere honden dus ook een klein beetje ridge back. Ver weg.
2 in het nest hadden ook een ridge

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 16:49 



 
Profiel   

Och Delphi lijkt de hond van mijn dochter wel B-) die haalt ook, als ze het haakje op de deur vergeet, de prullenbak leeg!
Hij is nu bijna 8 en begint al aardig grijs te worden maar het is verder een lieverd, helemaal voor haar zoontje van 6. Toen hij in de kinderwagen lag en er kwam een vreemde op de wagen af sprong hij er altijd tussen!
Zijn heerlijke honden maar ze moeten wel de ruimte hebben en een heerlijk bed want slapen doen ze graag en in alle standen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 17:11 



 

[ img ]
De grootste, Ghazira, is 10 en amper grijs. Zeer lief en sociaal naar mensen en andere honden.
De kleinste, Meissi, is 4. Eerst wat terug houdend als ze iemand nieuw leert kennen, eens ze ontdooid is, is ze super lief. Helaas is ze nogal snauwerig naar andere honden, maar als deze niet op haar reageren, zal zij ze verder negeren.
Meissi is wel een clown, enorm speels en weet goed hoe ze haar zinnetje kan doordrijven bij haar oudere vriendin. Ze is ook heel vocaal en doet heeldere gesprekken met ons.

Edit: Meissi is lang te mager geweest, we hebben nu eindelijk het juiste voer gevonden en nu is ze lekker bij gekomen (iets te veel eigenlijk)


[ img ]

Ons madam 1 week geleden


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-08-17 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 17:22 



 
Profiel   

Oef die foto met een overhoop gehaalde vuilnisbak is heel herkenbaar.

Ik heb 2 RR. Beer van 7 jaar en Held van 8 maanden.
2 teven, voor mij geen andere honden meer dan deze. Zo trouw en intelligent! Wel stront eigenwijs.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 17:22 



 
Profiel   

Hahaha Daantje voor eten doen ze alles!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 17:46 



 
Profiel   

Aangezien ik de ruimte niet heb voor een RR droom ik bij deze foto even weg.... <3 <3 <3 <3 heb ik een paar jaar geleden op wedstrijd gemaakt. Onze laatste RR is al een heel aantal jaartjes dood, mijn ouders vonden het teveel een handenbinder, vandaar geen nieuwe! -O-


[ img ]


En dit was onze RR!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 17:50 



 
Profiel   

Wij hebben ook een Ridgeback!
Dayo van 8 maanden oud.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 18:17 



 
Profiel   

SVRL welk voer geven jullie haar nu? Mijn reu is een moeilijke eter en blijft ook (te) mager, al is dat op foto's goed te verbloemen :+ . Al veel geprobeerd, maar nog niet het juiste gevonden!


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 18:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 148 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen