Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 18 [ 447 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Am/Engelse Stafford eigenaren!

 
Profiel   

Haha yep... helaas.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 11:55 



 
Profiel   

Leuk een stafford topic! :D
Ik heb een Amerikaanse stafford reu van net 3 jaar, Mojo heet ie.
Een knuffelbeest 1e klas, super met kinderen (zelf een dochter van 7, die 2 zijn altijd samen).
Liever lui dan moe in huis, heeft ook regelmatig de bank gekaapt :Y)
Maar vind het daarentegen ook fantastisch om naar het bos of strand te gaan :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 12:26 



 
Profiel   

Ahhh nog een pracht exemplaar <3

Leuk!

Haha ben echt reuze benieuwd, als ik het zo hoor zijn er best een paar luie staffies.
Die van ons was ook zo relaxed en viel zo op mn schoot in slaap (natuurlijik hij is nog maar een baby) maar ben benieuwd of ie ook liever lui dan moe is _O-

Nog een weekje wachten. We hebben ons vandaag aangemeld bij de puppy cursus. 3 Oktober is de 1e sessie (zonder pup) dan krijgen we eesrt 1.5 uitleg etc. en dan is het 5 weken lang met pup, 1 uur oer week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 12:28 



 
Profiel   

Ik volg jullie topic, ik heb zelf geen pitbull maar ik vind ze wel geweldig :j gelukkig hebben vrienden mooie amstaffs waar ik mee kan knuffelen en genieten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 13:19 



 
Profiel   

Onze reu vind een wandeling van 5 km echt wel te veel.. Vind ie niks aan, het teefje daar in tegen kan blijven bewegen. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 14:56 



 
Profiel   

Hahaa ultimo! Dat doekje! Killer! Ja knuffel killer waarsch! Zenna blijft ook bewegen hoor, maar ligt ook wel erg graag lui op de bank!

Zenna is ook aan de kleine kant voor een amstaff! Maar beast en zeker Nelson zijn ook groot haha! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:14 



 
Profiel   

Onze Lola!

Een Engelse Stafford teef van 2011!
Opgevoed door mijn vriend en zijn ex, geen cursus mee gedaan maar ze luistert fantastisch.
Een enorm baas-gericht mietje is het eigenlijk. Zodra er wat spannends is of er komt een andere hond te veel in haar ruimte duikt ze achter ons. Ze is het liefst altijd bij mensen in de buurt die ze kent, andere honden interesseren haar niet en ze ligt bijna altijd te pitten :+
Het meest houdt ze van het strand! Tot dr buik rent ze altijd het water in, zwemmen doet ze niet.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:30 



 
Profiel   

Wij hebben ook sbt wel geteld 6 .

Billy 9 jaar

[ img ]

Truus 7 jaar ( samen met mijn zoon is zijn hond)

[ img ]

Bram 6 jaar

[ img ]
[ img ]

Jans 6 jaar ( zus van bram)

[ img ]

Teuntje 6 jaar

[ img ]

Zusje 5 maanden ( dochter Jans)

[ img ]

Wij fokken hobbymatig af en toe een nestje.
Verder sporten wij veel met de honden en zijn we vaak met hun in het buitenland te vinden voor de sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:45 



 
Profiel   

Wauw Zorry!!! Wat een knapperds! <3 dolle bende in huis heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:46 



 
Profiel   

Haha het is hier zeker af en toe we dolle bende.
Zeker nu weer met een pup, maar de volwassen honden weten dat ze binnen in huis niet te gek mogen doen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:49 



 
Profiel   

Zorry schreef
Haha het is hier zeker af en toe we dolle bende.
Zeker nu weer met een pup, maar de volwassen honden weten dat ze binnen in huis niet te gek mogen doen .



Ze zijn ook allemaal verschillend van kleur! Geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:49 



 
Profiel   

Ja klopt allemaal een ander kleurtje.
Terwijl ze allemaal op karakter gekozen zijn en niet op kleur, dus heel toevallig dat ze allemaal ander kleurtje hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:53 



 
Profiel   

Superleuk juist!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 17:18 



 
Profiel   

Ik kom even binnenvallen, ik heb alleen maar Cockertjes maar opende het topic om foto's te gluren :o
Als ik mag vragen, welke graanvrije brokken heb je gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 17:40 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik kom even binnenvallen, ik heb alleen maar Cockertjes maar opende het topic om foto's te gluren :o
Als ik mag vragen, welke graanvrije brokken heb je gevonden?

Op zooplus kun je dat ook makkelijk zien. Ik dacht hond-> speciaal(voer) -> graanvrij
Maar je hebt zo uit mijn hoofd;
Applaws, samsfield(petsplace), smolke graanvrij, acana, taste of the wild, wolf of wilderness
En dan ben ik er denk ik nog een hoop vergeten:p

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 17:58 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
Granoek schreef
Ik kom even binnenvallen, ik heb alleen maar Cockertjes maar opende het topic om foto's te gluren :o
Als ik mag vragen, welke graanvrije brokken heb je gevonden?

Op zooplus kun je dat ook makkelijk zien. Ik dacht hond-> speciaal(voer) -> graanvrij
Maar je hebt zo uit mijn hoofd;
Applaws, samsfield(petsplace), smolke graanvrij, acana, taste of the wild, wolf of wilderness
En dan ben ik er denk ik nog een hoop vergeten:p

Ah dankjewel!
De mijne zit met een oorontsteking en heeft nu van de dierenarts hypoallergene brokken gekregen. Zou graag ook die gewone brokken weg doen maar als je gewoon naar de winkel gaat kom je er niet meer aan uit met al die merken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 18:59 



 
Profiel   

Je zou dan ook vers kunnen proberen. Ons teefje is er enorm van opgeknapt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 19:03 



 
Profiel   

Ja daar dacht ik ook aan, ze krijgen sowieso al elke dag rundergehakt maar ik heb 1x zo een soort diepvriesvlees geprobeerd en daar had hij zo ontzettend diarree van gekregen dat ik nu niet meer goed zomaar eender welk merk durf te proberen. En ik ken er nog te weinig van om te weten waar ik op moet letten en waar ik moet zoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 19:14 



 
Profiel   

Jeej! Meer eigenaren! (Ik reageer op gekke tijden omdat ik in een andere tijdzone zit!)

Ah ze zijn allemaal prachtig. 6! Honden jeetje! Moet een gezellige boel zijn in huis. Truus en Bram zijn prachtig!

Is het niet leuk om te zien dat alle staffies zo mens gericht zijn. Dat is een van de redenen dat we een staffie hebben gekozen. <3

Heb je in NL ook Black Hawk? Dat is hier erg populair ook. (Graanvrij).

Welkom Maartje & Lola ook! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 00:23 



 
Profiel   

Nagini schreef
Jeej! Meer eigenaren! (Ik reageer op gekke tijden omdat ik in een andere tijdzone zit!)

Ah ze zijn allemaal prachtig. 6! Honden jeetje! Moet een gezellige boel zijn in huis. Truus en Bram zijn prachtig!

Is het niet leuk om te zien dat alle staffies zo mens gericht zijn. Dat is een van de redenen dat we een staffie hebben gekozen. <3

Heb je in NL ook Black Hawk? Dat is hier erg populair ook. (Graanvrij).

Welkom Maartje & Lola ook! <3


Heb gelijk gezocht maar wij hebben het niet!

Toevallig vandaag met 2 mensen het over het ras en de honden gehad. Ik heb eigenlijk mijn hele leven al honden. We hebben thuis verschillende rassen gehad, maakte honden bij vrienden/familie/manege mee, ik heb in meerdere pensions gewerkt maar de engelse staffords die ik van toen ken, en de engelse staffords die ik nu heb, zijn echt de makkelijkste en fijnste honden die ik gehad Heb.

Vanavond lekker gewandeld. Chicka is bang voor vreemde honden die op haar af gerend komen. Dus wij lopen vooral in aanlijnplicht gebieden. Na een minuut of 5 twee doodle achtige monsters die grommend natuurlijk recht op ons af komen. Chicka weer onrustig, haren omhoog enzo. Dus hup trainmoment, lekker bij ons blijven en negeren.
Meneer roept met veel moeite zn loslopende honden bij, die meerdere malen grommend terug komen, waardoor ik nogsteeds met chicka oefen.

Nou honden blijven eindelijk bij meneer, en ze
Lopen weg. Meneer lijnde zijn honden nog steeds niet aan op verzoek. Krap 50 meter verder, de volgende twee. Dus wij roepen geirriteerd dat die honden aangelijnd moeten lopen en dat een van de honden echt angstig is voor andere honden. ( ze zijn beide "aangevallen" al meerdere keren. Ze isNiet gemeen en bijt niet, maar wel bang. Nou mevrouw stelt zelf voor om ze dan eens kennis te laten maken, want haar honden zijn vriendelijk en rustig. Dus we staan die honden zo aan te kijken, die overigens nog steeds trouw en rustig naast het baasje stonden te wachten en we zijn met baasje en de honden kennis gaan maken. De eerste paar seconden; doodsbang! En toch heel voorzichtig kijken.. snuffelen, besnuffeld worden en ineens heel haar houding veranderd, ze gaat er even naast liggen en ze beginnen elkaar uit te dagen! Zo hebben ze samen even gespeeld. Complimenten gekregen over onze honden en hoe goed dat we juist met ze om gingen en wij natuurlijk mevrouw (meerdere malen :') ) bedankt voor deze kans. En zo relaxt als ze daarna mee liep en koekjes aanpakte hebben we haar echt nog nooit gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 02:16 



 
Profiel   

Oh wow wat lief van de vrouw dat ze die mogelijkheid bood! Ideaal zeg. Ik wed dat ze erg trots op haarzelf was ook, als ze zo relaxed was daarna! Hopelijk kun je meer van zulke ervaringen krijgen.
Echt, ik snap mensen niet die hun honden gewoon los laten lopen in een niet los losloop gebied.
Ook vervelend dat Chicka dus al een slechte ervaring heeft gehad.

Wij hebben hier heel veel groen en daar mogen de honden eigenlijk overal wel los (aangezien er geen borden staan). Sommige zijn langs de weg dus dat zou ik niet durven totdat Lenyx echt helemaal getrained is.
Waar we het huis op hebben uitgezocht is wel groen voorziening dus gelukkig kunnen we veel lopen met 'm zodra hij oud genoeg is. We hebben een groot veld precies tegenover ons huis ook, dus dat word op het begin het veldje.

Er is ook een hondenstrand en het gewone strand met een GIGANTISCH park voor honden (incl losloopgebied) daar willen we wel graag naar toe. Wel een beetje spannend, want het is ook slangengebied (bij water etc zitten regelmatig slangen) en ik ben toch een beetje bang dat zo'n jonge hond denkt oohhh daar speel ik eens mee en dat ie dan gebeten word. Moet ik nog even researchen wat de beste keus is m.b.t. dat park en loslopen, zeker nu in Lente is het slangen seizoen. Yuk.

Ik ben me ook af aant vragen of ik schoentjes voor 'm moet kopen voor de zomer aangezien het asfalt hier zo heet word en ze niet meer kunnen lopen op de grond... tenzij ik 'm op blijf tillen totdat ie op 't gras is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 04:34 



 
Profiel   

Ja heel zonde. Onze reu is zo'n simpele die is er niet van onder de indruk geraakt. Chick wel..maar met een kans als deze en vast nog wel eens een paar kansen komen we er wel.

Wat grappig dat jij daar tegen hele andere dingen aanloopt dan wij hier. Brr slangen.. schoentjes zijn zo gek niet hoor. Zeker niet als je hem als pupje al laat wennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 06:01 



 
Profiel   

Omdat dit een gezellig kletstopic is geworden verhuis ik het topic naar Beestenboel Huiskamer.

BB-> BB-HK

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 20:06 



 
Profiel   

Haha ja stond ik eerste instantie ook niet bij stil. Zeker het warme asfalt had ik niet zo bij nagedacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 07:12 



 
Profiel   

Als je die schoentjes snel aanwent, zal ie er echt geen moeite mee hebben. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 09:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 18 [ 447 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen