Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1987

Berichten: 6971
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 08:16

Bij ons staan we gewoon op de middellijn, maar niet perse de g net daarvoor nog. Past echt goed in beeld.
Bij volte op midden iets verstappen naar de c, etc. Gaat echt prima, nooit problemen mee gehad tot nu toe

Urbiezira

Berichten: 2919
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 14:07

Eindelijk eentje in weten te sturen, en meteen 2 winstpunten! :D ook erg fijne tips en commentaren, heel blij mee! B+2, we zijn begonnen met onze wedstrijd”carrière” *\o/*

SpikkelFire

Berichten: 6697
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 16:29

Jeeej supergoed! Hier nog 4 weken tot de laatste scan van de peesblessure.. ik verwacht dat het dan helemaal genezen is en we kunnen gaan opbouwen. We hebben er dan 18 weken opzitten. :z

Het streven is om dan eind van het jaar weer een proefje te kunnen insturen!

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 16:33

Urbiezira schreef:
Eindelijk eentje in weten te sturen, en meteen 2 winstpunten! :D ook erg fijne tips en commentaren, heel blij mee! B+2, we zijn begonnen met onze wedstrijd”carrière” *\o/*


Gefeliciteerd! Ik vond die eerste geregistreerde punten toen heel speciaal toen ze in mijnKNHS kwamen :D

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 19:25

Jaaaaa en ook ik maak mijn meisjesdroom eindelijk waar want ik had afgelopen vrijdag mijn allereerste proefje ooit ingestuurd en ik heb heel fijn 1 winstpunt gereden *\o/*

Ik ben mega trots op ons. Kon me heel goed vinden in het commentaar. Een hele leuke tekst eronder waarvan ik echt knap vindt dat ze dat zo kunnen zien. Ik mocht brutaler rijden en ook dat is iets waar ik echt wat mee kan.

Dit smaakt zeker naar meer en zo fijn dat je dan nog beter weet waaraan je kan werken :j

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 19:26

Urbiezira schreef:
Eindelijk eentje in weten te sturen, en meteen 2 winstpunten! :D ook erg fijne tips en commentaren, heel blij mee! B+2, we zijn begonnen met onze wedstrijd”carrière” *\o/*


Wat goed!! Mag je trots op zijn _/-\o_

Urbiezira

Berichten: 2919
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 14:54

Dankjewel iedereen! Ben nog helemaal happy! Vrijdag starten we voor het eerst ergens op locatie, en zowel mijn paard als ik zijn zenuwpeesjes, dus ben heel blij dat ik in ieder geval al 2 puntjes heb, haha.

En ook goed zeg, Melzazu!! Wanneer ga jij er weer een opnemen, denk je? Ik wil volgende week proberen voordat ik op vakantie ga.

SpikkelFire: hopelijk krijg je goed nieuws van de DA over 4 weken! Ook heel spannend… en Lumi, heb nog niet gecheckt of ze erop staan, zal zo eens kijken! :D

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10470
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:12

Urbiezira schreef:
Dankjewel iedereen! Ben nog helemaal happy! Vrijdag starten we voor het eerst ergens op locatie, en zowel mijn paard als ik zijn zenuwpeesjes, dus ben heel blij dat ik in ieder geval al 2 puntjes heb, haha.

En ook goed zeg, Melzazu!! Wanneer ga jij er weer een opnemen, denk je? Ik wil volgende week proberen voordat ik op vakantie ga.

SpikkelFire: hopelijk krijg je goed nieuws van de DA over 4 weken! Ook heel spannend… en Lumi, heb nog niet gecheckt of ze erop staan, zal zo eens kijken! :D


Niet getreurd als ze er nog niet op staan...

Dit kan wel een paar dagen duren.

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 18:16

Grappig hè Urbiezira dat je dan zo blij bent met die winstpunten. Ik weet best dat 1 zo’n winstpunt nog niet zoveel voorstelt maar ben er mega blij mee haha.

Ik wilde er deze of volgende week weer 1 opnemen.
Wat knap dat jij ook meteen al naar een echte wedstrijd gaat zeg. Ik moet daar nog moed voor verzamelen hoor haha dus ik ga nog even online verder. Ik wilde dan ook eigenlijk eens al een keer gewoon naar een andere bak om dat al eens samen te hebben gedaan (mijn paard kent dat in principe wel) en dan maar eens verder zien. Ik neem echt babysteps :D

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:48

Gefeliciteerd met de punten! Blijft handig dat het zo kan. Ik heb ook mijn eerste 5 punten in de B online gereden en toen kregen we het vertrouwen dat het op locatie ook wel moest gaan lukken :)

Hier ondertussen 3 puntjes in de L2 online binnen en 1 op locatie. :) Zondag weer op locatie starten en dan volgende week maar weer een online proefje insturen. Helaas voor mij de laatste klasse dat dit kan. Jullie misschien een idee waarom ze bij de M1 de grens hebben getrokken?

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 12:00

don110 schreef:
en toen kregen we het vertrouwen dat het op locatie ook wel moest gaan lukken :)


Nou precies dit verwacht ik er ook van dat je dan meer vertrouwen krijgt om op locatie te gaan.

Urbiezira

Berichten: 2919
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 19:35

Ik wilde mezelf in het diepe gooien om er zo niet te veel over na te denken! Leek even in het water te vallen want originele wedstrijd was verplaatst naar een dag waarop ik niet kon (vanwege het weer), maar vandaag alsnog ergens anders op locatie kunnen starten.

En met succes! 2x eerste met 203 en 204 punten! *\o/* zo trots op m’n knappe ruin! Vier punten erbij op onze allereerste wedstrijd op locatie ooit… kinderdroom die uitkomt, haha

Maar om ook in het thema van het topic te blijven: ook nog een keertje online gestart met 196 als uitkomst, dus zit nu al op B+8. Echt bizar hoe snel het is gegaan!

Begin september nog een keertje op locatie de B uitrijden, en dan de L1 opnemen!

Jij nog eentje opgestuurd, Melzazu?
En ik weet ook niet waarom ze die grens hebben getrokken! Misschien dat het vanaf de M1 toch moeilijker wordt om het op een filmpje goed te beoordelen?

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 03:13

Gefeliciteerd met je mooie punten! Dat gaat hard zo zeg!

Ik denk dat ik jouw online proef heb beoordeeld. Knap paard zeg :j Veel succes samen!

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 08:01

Oh wauw Urbiziera wat een hoge scores *\o/*

Ik wil kijken of het aankomende dagen gaat lukken er nog weer 1 op te nemen. Ben wel druk aan het oefenen met de feedback die ik kreeg :D

En wat enorm goed dat jij ook al echt op locatie bent gegaan en dan meteen eerste worden +:)+

Als je zou weten waar ik vandaan kom met dit paard gaat het al echt heel goed. Ik blijf alleen nog wat moeite hebben met de linkergalop waarbij hij vaak naar binnen valt en door zijn grote bewegingen word ik als in een centrifuge dan soms steeds verder naar buiten geslingerd als het ware. Daar ben ik nog flink mee aan het werk. Pfffff paardrijden blijft soms zo moeilijk en dat terwijl ik het al meer dan 20 jaar doe :roll:

Urbiezira

Berichten: 2919
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 08:14

Oohh wat leuk, inderdaad ja! Vond dat je zulk leuk en bruikbaar commentaar erbij had gezet, heel fijn. Dankjewel! :D

En dankjewel weer, Melzazu! Zit nog steeds op m’n roze wolk, haha. <3

Wel fijn hè, dat je dan met dat commentaar aan de slag kan! Maakt het fijn laagdrempelig, en kom je beter voorbereid voor de dag. :j en de galop, breek me de bek niet open, haha. Die van mij springt best groot aan, en het heeft best een flinke tijd geduurd voordat ik dat uit kon en durfde te zitten zonder hem te blokkeren in de overgang. Soms moet het kwartje gewoon vallen en dan lukt het ineens! Volgens mij ben je op de goede weg daar naartoe, gaat je vast en zeker lukken :j

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:07

Whaha ja die roze wolk snap ik. Te leuk allemaal zo van je te lezen.

Dankjewel voor je woorden. Zolang jij enigszins nog iets online doet zou ik het leuk vinden van je te lezen hier. :)

loveslimpie

Berichten: 1727
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 22:18

Ik kom hier even binnenvallen… ik heb vandaag m’n eerste proefje opgenomen, startkaart geregeld en wilde nu de proef uploaden maar ik krijg de volgende foutmelding. T is een beetje nikszeggend en weet niet zo goed wat ik nu moet doen.. is dit een kwestie van meer geduld?

Afbeelding

wendy1987

Berichten: 6971
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 23:35

Heb je je proefje online ook betaald? Dat je daarmee verder kan zeg maar?
En goed ingelogt? Rare melding idd haha

loveslimpie

Berichten: 1727
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 08:39

wendy1987 schreef:
Heb je je proefje online ook betaald? Dat je daarmee verder kan zeg maar?
En goed ingelogt? Rare melding idd haha


Ja proefje is betaald, heb een paar keer ingelogd ook op tablet en computer maar de melding blijft..
Heb inmiddels de KNHS geappt :j

loveslimpie

Berichten: 1727
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:58

Proefje uploaden lukte gisteren uiteindelijk wel en krijg net al de beoordeling binnen. Nog niet winstpunt waardig, maar dat had ik wel verwacht, fijn om zo te kunnen zien waar je staat :j

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 17:02

Ah wat had je snel de beoordeling binnen zeg. En goed te lezen dat je er toch blij mee was zonder winstpunt. Het gaat bij mij ook om te zien waar ik aan moet werken en dat zal bij jou vast ook zo zijn.

Ik had al lang weer een nieuw filmpje willen maken maar ik had niemand die me kon filmen en toen weer zelf geen tijd etcetera :evaw:

Ik vind eigenlijk dat het binnen nu en een week echt wel weer “moet” haha. Hopelijk gaat het lukken maar vandaar van mij dus nog geen update :D

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 15:45

Ik heb een filmpje opgenomen gisteren voor het eerst. Moest al opnieuw omdat ze bij de eerste begon te hoesten, en toen bij de tweede poging ging ze in de laatste lijn stilstaan om te mesten :')
Toen met de hitte geen zin/energie meer. Dus twijfel een beetje om die in te sturen of toch maar nog een keer op te nemen

Melzazu
Berichten: 1820
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 15:52

Lumi schreef:
Ik heb een filmpje opgenomen gisteren voor het eerst. Moest al opnieuw omdat ze bij de eerste begon te hoesten, en toen bij de tweede poging ging ze in de laatste lijn stilstaan om te mesten :')
Toen met de hitte geen zin/energie meer. Dus twijfel een beetje om die in te sturen of toch maar nog een keer op te nemen


Ik had me voorgenomen sowieso in te sturen ongeacht hoe het gaat. Ik benader het als een “echte” wedstrijd. Als het dan een keer niet wil zoals je had bedacht krijg je ook geen herkansing maar dat ben ik dan :D

wendy1987

Berichten: 6971
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 20:57

Ik heb ook gewoon altijd ingestuurd, stalgenoot ook, ondanks toen verkeerd aanspringen. Als de rest prima is, krijg je gewoon daar je punten voor. En idd, ik doe ook gewoon alsof t echt is. Behalve als ik echt fout zou rijden( rijd uit mn hoofd) maar dat is nog niet gebeurd haha

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 11:25

Uiteindelijk werd het me makkelijk gemaakt want het afgroeten stond niet op de video, dus moest sowieso opnieuw :')

Deze wel goed gereden, alleen heeft mijn filmer tussen het paspoort en de proef filmen de camera om gedraaid := dus hoop maar dat dat goed gaat

Mocht iemand van de jurys hier een proef moeten beoordelen met een haflinger die absoluut niet stil wil blijven staan, dat ben ik :')