Alle Friezen hebben losse knieen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miepie77

Berichten: 5586
Geregistreerd: 04-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:05

jesito schreef:
Sizzle schreef:
Het komt inderdaad vaker voor bij Friezen, maar zeker niet bij alle. Die vriendin heeft iets met klok en klepel :P


How how, mien vriendin suggereert dit niet, iemand die we kennen doet dat.

In je onderschrift staat dat je hoefsmid bent, dan moet je toch weten dat het makkelijk te corrigeren is en niet veel voorkomt en opereren al helemaal niet, ik vind dit dan ook een zeer vreemd topic worden en de kop suggereert dingen die gewoon niet zo zijn

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Alle Friezen hebben losse knieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 16:36

Ten eerste wat een aanname dat ik hoefsmid ben omdat het in mijn onderschrift staat, dat is dus niet zo, ik maak gewoon reclame voor mijn smid.

Waarom wordt dit een vreemd toppic??
Mijn vriendin wil een Fries kopen maar kreeg van iemand deze opmerking, aangezien ik niet thuis ben in Friezen lijkt Bokt me een prima plek hier navraag over te doen.
Geen idee wat er raar aan is.
Ik zou geen paard willen waarvan ik wist dat ie iets mankeerde zoals bijv. losse knieen, maar ben wel benieuwd hoe andere hierover denken.
Maar nu allang blijkt dat er toch wel heel veel Friezen zijn die het niet hebben lijkt het me verstandig naar deze variant op zoek te gaan.

Science90
Berichten: 2861
Geregistreerd: 19-07-09

Re: Alle Friezen hebben losse knieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:39

Tja, ik vind de topictitel ook niet erg slim gekozen, omdat het gebracht wordt als een feit. Je had ook gewoon je dierenarts kunnen bellen voor informatie. Bokt is geenszins een betrouwbare bron voor informatie.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:40

Die van mij heeft ook geen losse knieƫn

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 16:41

Gewoon het hele toppic effe lezen

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:46

jesito schreef:
Gewoon het hele toppic effe lezen


Heb ik gedaan ;) ik zeg alleen dat die van mij dat ook niet heeft.
Je hoeft niet gelijk zo aanvallend te doen....

Miepie77

Berichten: 5586
Geregistreerd: 04-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:17

jesito schreef:
Ten eerste wat een aanname dat ik hoefsmid ben omdat het in mijn onderschrift staat, dat is dus niet zo, ik maak gewoon reclame voor mijn smid.

Waarom wordt dit een vreemd toppic??
Mijn vriendin wil een Fries kopen maar kreeg van iemand deze opmerking, aangezien ik niet thuis ben in Friezen lijkt Bokt me een prima plek hier navraag over te doen.
Geen idee wat er raar aan is.
Ik zou geen paard willen waarvan ik wist dat ie iets mankeerde zoals bijv. losse knieen, maar ben wel benieuwd hoe andere hierover denken.
Maar nu allang blijkt dat er toch wel heel veel Friezen zijn die het niet hebben lijkt het me verstandig naar deze variant op zoek te gaan.

een paar mensen geven aan dat ze het wel eens hebben meegemaakt, maar meestal niet en jij zet meteen heel veel Friezen neer, sorry hoor maar jij maakt nu stemming en je had het ook aan je smid of da kunnen vragen

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Alle Friezen hebben losse knieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:03

Mag je tegenwoordig niets meer vragen hier :?

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 18:07

Waar is Bokt dan voor en wat is nou precies het probleem.
Zoals ik al zei weet ik er niks vanaf en Bokt zitten veel mensen met ervaringen.
Ik zie echt niet wat ik fout doe en waarmee ik stemming maak.

Miepie77

Berichten: 5586
Geregistreerd: 04-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:31

Sizzle schreef:
Mag je tegenwoordig niets meer vragen hier :?

je kan op meerdere manieren een vraag stellen en als je meteen neerzet alle Friezen en na antwoord te hebben gekregen neerzet Heel Veel Friezen terwijl de meesten aangeven dat hun Friezen het niet hebben, dan maak je stemming en dan ben je niet gewoon geintresseerd.

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Alle Friezen hebben losse knieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:54

Sjonge, ik ken ts niet maar ik vind dat hier wel erg aangebrand gereageerd wordt. Dat iemand het anders had kunnen verwoorden maakt diegene echt niet ongeinteresseerd.
Bovendien zegt ze naar aanleiding van de antwoorden dat heel veel friezen het dus NIET hebben.
Dat klopt dan toch?

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Alle Friezen hebben losse knieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 23:59

Thanks Sizzle, eindelijk iemand die wel leest.
Ben er niet op uit iemand af te branden.
Wil een antwoord op mijn vraag en dat heb ik.
Toppic kan op slot want het draait nu toch op niks uit.

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Alle Friezen hebben losse knieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:12

Ik denk dat er een paar van een mug een olifant maken.
Zoals ik alle berichten van ts lees, dan is het gewoon een simpele vraag. Oke ze had er misschien in de titel een vraagteken achter kunnen zetten, maar om nu zo overdreven te reageren....

In sommige rassen komen nu eenmaal wel een kwalen voor, maar dat wil niet zeggen dat ze er allemaal last van hebben.
Ik ken genoeg friezen en daarvan is er maar eentje die er last van heeft. Maar met binnendoor zetten met bekappen en goede training heeft ze hier nagenoeg geen last van.
Gewoon je goede verstand gebruiken en in ieder geval het paard laten keuren.

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Alle Friezen hebben losse knieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 07:28

Ik weet idd genoeg en ook dat de uitspraak in de titel uit de lucht gegrepen is.
Daar ging het me om.
Sommige rassen kampen idd met bepaalde euveltjes, weet ik veel hoe dat zit bij de Fries.
Mijn titel is kort en krachtig en is de uitspraak zoals ik m te horen heb gekregen.'
Diegene die dit uitgesproken heeft dat is diegene die het kwaad doet, ben blij dat ik navraag doe anders had ik altijd gedacht dat het zo was.
De meeste mensen wat de titel lezen, lezen de rest ook en zullen zien dat dit geen feit is door de leerzame reacties en uiteindelijk is daar dit forum toch voor....

Bedankt voor het meedenken.