Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 226 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 261  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

 
Profiel   

Gisterenavond heb ik nog een chocoladecake/taart gemaakt van een bakmix van Lindt. Is goed te eten moet ik zeggen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 08:48 



 

Voor een presentatie over veganisme:

Vegan kokoscake

[ img ]

Vegan chocoladekoekjes


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 19:07 



 
Profiel   

Dat ziet er goed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 10:50 



 
Profiel   

heeft er iemand een recept voor een taart (met noten?) zonder lactose?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 16:03 



 
Profiel   

Appeltaart kunnen noten door en kan prima met margarine :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 16:31 



 
Profiel   

och ja tuurlijk daar heb ik niet aan gedacht! dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 20:14 



 
Profiel   

Ik weet dat het heerlijk weer is. Dus misschien geen bakweer, maar afgelopen week heb ik een rabarber kwark cake gemaakt uit Mijn favoriete deserts van Janneke Philippi.

Ik had teveel beslag in mijn bakvorm gedaan zodat ie wat overliep en er in verhouding wat teveel cake en weinig rabarber was, maar de smaak was goed {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-17 10:41 



 

Hooii mede bak-fans!
Ik ben benieuwd of hier nog mensen zijn met een leuk idee voor de 2e taart op mijn verjaardag, normaal weet ik het wel maar is het vaak nog deels uit pakjes, het liefst maak ik het toch helemaal zelf.
Met pakjes bedoel ik appel of kwark taart uit een pakje :)
Ik maak een chocolade cheesecake, dus nog een gewone monchou taart of ander soort cheesecake zit er niet echt in, ik woon in Groningen en moet zeggen dat mijn familie deels een beetje is van wat de boer niet kent dat eet ie niet dus een al te ingewikkelde taart moet het ook niet zijn. Dus een beetje basic maar niet te moeilijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:31 



 

Zie nu pas dat het topic niet zo actief is als ik dacht :x heb inmiddels na veel op internet zoeken mijn keuze gemaakt :D :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 15:25 



 

Ahhh. Mijn wittechocolade cheesecake met lotus speculoos bodem is een grote hit op verjaardagen. Ook een ouderwetse appeltaart (plaattaart! 2.5x appeltaartrecept, heb je mooi veel) wordt hier gewaardeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 15:39 



 
Profiel   

Ik heb laatst de Bokkenpootjestaart gemaakt die hier ergens in het topic werd genoemd, was erg lekker en simpel te maken, misschien ook leuk! Hoeft de oven ook niet voor aan, ook fijn met dit weer

Ben benieuwd waar je op uit bent gekomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 16:23 



 

Ik zal morgen even foto's plaatsen van wat ik maak!
Ik heb heel veel aardbeien over uit eigen tuin, nu zat ik te denken om daar wat van te verdelen over de taart (bovenop), bij de chocolade cheesecake dan. Maar dacht nu misschien is het ook wel lekker door het beslag heen zeg maar? Wat denken jullie? Er door heen of er op? Of beetje van beide?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 12:20 



 
Profiel   

Ik zou eroverheen doen. Lijkt me lekkerder dan erdoorheen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 16:20 



 
Profiel   

Hahahahahaaaaaaa _O-

Ik dacht dat met bakken 'zonnen' bedoeld werd.
Verwachtte allemaal vrouwen in bikini met een perfecte tan en allerlei after sun adviezen.
Werd ik even teleurgesteld :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 16:32 



 
Profiel   

Dat soort bakken is minder mijn ding :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 13:03 



 
Profiel   

laurabe schreef
Dat soort bakken is minder mijn ding :D


Ik doe het ook niet, maar zou het graag willen. Ben best wit. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 16:43 



 

O god, ik ben serieus helemaal vergeten ergens foto's van te maken :x Oeps.. Nouja perentaart + chocolade cheesecake met bovenop aardbeien uit eigen tuin was het dus geworden. Kwa hapjes uiteindelijk alleen nog zelfgemaakte eier en tonijn salade met toastjes, en bij het avond eten mini carprese quiches..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 19:13 



 
Profiel   

Ik wil eigenlijk Rogge-sesam bollen bakken uit Home Baked van Yvette van Boven.
Morgenvroeg is het enige moment dat ik daar tijd voor heb. En anders wordt dat volgende
week een keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 14:11 



 
Profiel   

Ik lees al een tijdje niet meer mee, maar ik heb een vraag.
Onze zoon is volgende week vrijdag jarig, en vind tractors helemaal geweldig. Nu zoek ik een tractor bakvorm. Op bakblikshop is hij niet meer op voorraad.
Waar kan ik die vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-17 12:14 



 
Profiel   

haffiefreak schreef
Ik lees al een tijdje niet meer mee, maar ik heb een vraag.
Onze zoon is volgende week vrijdag jarig, en vind tractors helemaal geweldig. Nu zoek ik een tractor bakvorm. Op bakblikshop is hij niet meer op voorraad.
Waar kan ik die vinden?


Leukstetaartshop, jouwtaartshop en sweetycake al geprobeerd? Zijn enige taartwinkel die ik ken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-17 14:36 



 
Profiel   

Valerie93 schreef
Mijn cakeblik is overleden |(
Nu opzoek naar een nieuwe. Dit blik was 30cm lang en 7,5cm hoog. Ik denk dat ik nu voor een blik wil gaan van 25 of 28 cm. In de hoop dat cakes weer wat hoger worden.

Nu heb ik alleen 1 probleem, ik wil ook broden bakken met dat blik. Hoeveel cm raden jullie aan qua lengte?


ik bak gewoon brood in een standaard cake blik van de action, het gaat prima.
voor mijn zoontje bak ik met een klein blikje van de aldi, gaat ook goed.!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-17 19:57 



 
Profiel   

wat je anders nog zou kunnen doen is een normaal vierkant bakblik kopen en de vorm uit het biscuit snijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 13:26 



 

brood maak ik vaak zonder blik. krijgt het ook eem mooie vorm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 23:57 



 
Profiel   

Ik bak mn brood meestal in een broodmandje, echt ideaal!
Het nadeel van zelf brood bakken, is dat supermarkt brood niet meer lekker smaakt haha. Maar goed, daarom bakken we iedere week zelf brood.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-17 16:21 



 
Profiel   

heb al een nieuw blik gevonden! bij action hebben ze brood bakblikken. Het is als verjaardags cadeau ook voor mijn ma dus gelijk maar 2 stuks gehaald.

Voor haar verjaardag ga ik een kleine naked cake maken met Enchanted cream aangemaakt met sinaasappel sap. wat is daar nog meer lekker bij? Met chocolade maak ik haar niet blij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-17 18:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 226 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 261  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen