Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 145 van de 505 [ 12610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 505  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het bokt vegetariërs en veganistentopic

 
Profiel   

Wil je echt hapjes maken ofzoiets? Of heb je gewoon een lading dadels waar je vanaf wil :D

Vullen met pindakaas is iig erg lekker
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 10:53 



 
Profiel   

Dadels vullen met paranoten! Of vullen met amandelpasta, hazelnootpasta of gemengde noten pasta en een noot van die smaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 14:26 



 
Profiel   

Dit lijken me wel lekkere recepten met dadels
https://www.culy.nl/recepten/culy-homem ... milkshake/
https://www.culy.nl/recepten/culy-homem ... en-dadels/
https://www.culy.nl/recepten/culy-homem ... els-kokos/

In je ontbijtje verwerken dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 14:39 



 
Profiel   

Dadsls vullen met hummus is ook heel lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 16:35 



 
Profiel   

Magrathea schreef
Wil je echt hapjes maken ofzoiets? Of heb je gewoon een lading dadels waar je vanaf wil :D

Vullen met pindakaas is iig erg lekker


Haha beiden. :)

Leuke ideetjes hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 19:11 



 
Profiel   

http://www.womenshealthmag.nl/Nutrition ... -bakken-ei

Kenden jullie deze hacks al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:12 



 
Profiel   

Ik wil even mijn blijdschap met jullie delen... :o
Ik loop al het hele jaar er tegenaan dat ik 6 tot 8 kg kwijt wil, tot 2 keer toe 2 kg verloren, maar een week later zaten die er ook weer op... Nu was ik alweer begonnen met zondigen (zo voelde dat voor mij) voordat ik vegetariër werd (1,5 week geleden nu, haha :')), maar ik merk dat het nu zoveel makkelijker gaat zónder vlees! Op de een of andere manier heb ik nu ook gewoon écht geen behoefte meer aan frisdrank (het is dan ook geen zondigen meer, maar echt gezond leven!), dat is (hopelijk was :=) echt mijn grote struikelblok. Mijn doel was deze week om ongeveer 0,3-0,5 kg af te vallen, nou.... Ik ben gewoon zeker al een hele kilo kwijt! *\%/* Puur door geen frisdrank meer te drinken en niet meer te snoepen, vooral in de avond..
In totaal ben ik nu al 3 kilo kwijt, nog 3 (of 5, als het zo lekker gaat, maar daarna moet ik niet nog meer gaan afvallen) te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 08:49 



 
Profiel   

Ik ben in Den Haag bij de vegetarische slager, op de tafel zien jullie mijn buit :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 16:25 



 
Profiel   

xMalibu schreef
Ik ben in Den Haag bij de vegetarische slager, op de tafel zien jullie mijn buit :)
[ [url=m/YoVNnE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook de wijn? <<)

Lekker hoor, hier is niet zo veel te krijgen maar ik kan alsnog niet zeggen dat ik om kom van de honger ofzo :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 16:27 



 
Profiel   

Azmay schreef
xMalibu schreef
Ik ben in Den Haag bij de vegetarische slager, op de tafel zien jullie mijn buit :)
[ [url=m/YoVNnE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook de wijn? <<)

Lekker hoor, hier is niet zo veel te krijgen maar ik kan alsnog niet zeggen dat ik om kom van de honger ofzo :+


Hahaha jaja <<) <<) nee niet alle wijn, maar wel al het eten :D Ik ben zo gelukkig, gamba's, calamaris, bacon, bamischijven, bitterballen, kroketten, biefstuk reepjes, stoofpotjes (5 voor 4 euro!) en tonijn sushi. En geen idee wat nog meer eigenlijk maar ik heb heel veel :') Tante woont in Den Haag en ik dacht als we toch die kant op gaan moeten we even een tussenstopje maken! Voor onderweg nog een heerlijk broodje kroket meegenomen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 16:49 



 
Profiel   

Oh waaaauw <3 smakelijk alvast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 19:00 



 
Profiel   

[ img ]
Vegan drie kazen pizza. Bar à pizza in Lille. Manmanman nog nooit zo'n lekkere pizza op

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 13:48 



 
Profiel   

Ohh dat ziet er goed uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 14:28 



 
Profiel   

Ohhh :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:30 



 
Profiel   

Magrathea schreef
[ [url=m/Mupko6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vegan drie kazen pizza. Bar à pizza in Lille. Manmanman nog nooit zo'n lekkere pizza op

Kan me er echt geen voorstelling bij maken :')

vanmiddag een tosti op met wilmsburger(?), ketchup, verse basilicum en wat curry en het was het net niet zeg maar :o
Eetbaar, maar niet zo zeer echt lekker :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:33 



 
Profiel   

Azmay, ik vond de wilmersburger ook niet lekker moet ik zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:42 



 
Profiel   

Ik heb vorige week de filet Americain van de Vegetarische slager in huis gehaald, was erg lekker, en als ik er een uitje bij zou hebben gedaan, was het niet van echt te onderscheiden. Het zout leek dit keer mee te vallen (ik vind broodbeleg van de Vegetarische slager soms behoorlijk zout).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:59 



 
Profiel   

Zoolgangster schreef
Ik heb vorige week de filet Americain van de Vegetarische slager in huis gehaald, was erg lekker, en als ik er een uitje bij zou hebben gedaan, was het niet van echt te onderscheiden. Het zout leek dit keer mee te vallen (ik vind broodbeleg van de Vegetarische slager soms behoorlijk zout).


Ja lekker hè! Ik had dit als niet-vegetariër/veganist (meer dan 10 jaar geleden) nooit gegeten en vond het qua smaak een aangename verrassing, net als de paté. De geur vond ik wel minder _O-

Een goeie vriendin van me die jaren bij de slager heeft gewerkt (hoe bedenk je het hè, haha!) vond het bijna niet van echt te onderscheiden. Ook qua structuur enzo. Dat zei ze ook van de boterhamworst, alleen die vond ze wel wat minder intens qua smaak en de structuur was iets 'nepper' oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 17:11 



 
Profiel   

Zoolgangster schreef
Ik heb vorige week de filet Americain van de Vegetarische slager in huis gehaald, was erg lekker, en als ik er een uitje bij zou hebben gedaan, was het niet van echt te onderscheiden. Het zout leek dit keer mee te vallen (ik vind broodbeleg van de Vegetarische slager soms behoorlijk zout).


Ik vind het juist erg zoet. Vooral het gehakt. Ik vind de textuur en smaak wel erg goed, maar echt veel te zoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 17:44 



 
Profiel   

Door alle reviews had ik me ook zo verheugd op die filet en ik vond m dus verre van echt te onderscheiden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 19:29 



 
Profiel   

Hellup, ik heb nog 3 plakken wilmersburger over :')

Pizza eet ik eigenlijk niet en in de pasta lijkt het me ook niet zo succesvol. Iemand ideetjes voor tostis oid?
Gisteren was hij prima met basilicum en ketchup/curry en nu heb ik hem in het ijzer zitten met muhammara en wat extra chilipeper dus hoop dat dat wat gaat zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:11 



 
Profiel   

Volgens mij is die best lekker over de lasagne/ovenschotel :j
Weet alleen niet meer of die ook lekker bruin wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:13 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Volgens mij is die best lekker over de lasagne/ovenschotel :j
Weet alleen niet meer of die ook lekker bruin wordt.


Lijkt me totaal niets, maar dat is ook omdat ik overal oude kaas of echt creme in stopte en dit een zak excuus voor zeer jonge kaas is :')
Wil wel lasagne gaan maken maar met alleen groente voelt het zo kaal, vegetarisch is dan weer geen probleem..

Die tosti met muhammara en chilipeper was trouwens wel een succes :j (ondanks of dankzij de "kaas" weet ik niet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:24 



 
Profiel   

Klinkt wel lekker, die tosti! Ik maak vaak tosti's met Wilmensburger en champignonplakjes ertussen, als je dat een minuut of 5 in een tosti-ijzer hebt zijn die gewoon gaar. Je zou er bijv nog wat tijm of knoflook bij kunnen doen als je een culinaire bui hebt :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:29 



 
Profiel   

Met genoeg curry erbij vind ik hem best oké voor tosti’s, maar begrijp je als voormalig oude kaas liefhebber helemaal.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 145 van de 505 [ 12610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 505  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen