Hoeveel en wat snack jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 18:08

Ik betrap mezelf er op dat ik altijd trek heb in iets zoets na het eten. Ik eet dan ook elke dag na het eten een klein stukje chocola of een ijsje :o verder snoep ik door de weeks eigenlijk niet(tenzij het vakantie is of er uitgedeeld word op het werk), maar in het weekend lust ik graag koekjes. Om de suikers te beperken drink ik ook om de dag 1 klein glas cola. In het weekend wel meer. Chips eet ik maximaal eens per 2 maanden, daar hou ik gewoon niet zo erg van.

SETEFURII
Berichten: 3257
Geregistreerd: 06-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:11

Ik durf wel eens thee te drinken met wat honing in om mijn zoete trek te stillen, maar niet teveel te eten. Voor de rest laat ik me gemakkelijk gaan in ijsjes en nougat :))

Laurievc

Berichten: 4418
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:13

Ik snack eigenlijk heel veel snoeptomaten en snoepkomkommers :P Maar ook cookies kunnen erin :+

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 18:14

Oké ik heb het dus over ongezonde dingen :')

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:14

Ik eet koekjes wanneer ik daar zin in heb, frisdrank zoals cola etc. alleen in het weekend. Chips en zoutjes ook alleen in het weekend.

ellepel

Berichten: 47337
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:14

Ja lekker snacken!!
net koffie met twix white gehad :j

Verder door de week eigenlijk weinig, soms dus inderdaad chocola.
in het weekend haal ik wel een zak chips, en dat is elke keer sweet chili tortilla chips :D

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:31

Ik snack sowieso te veel en dan het liefst chips. Als ik mn zin doe kan ik elke dag wel een zak chips leeg (vr)eten.
Ben niet zo van het snoepen en ook chocola komt er niet zo vaak in (anders is het direct een hele reep haha)

Maar.. zo af en toe eet ik ook wel iets gezonds hoor *\o/*

_kimm

Berichten: 1788
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:43

O snacken. Daar kun je mij snachts voor wakker maken. Snoepjes vind ik niet zo. Net zoals koekjes. Daar moet ik echt trek in hebben en eet ik dan ook niet zo vaak. Met een zak snoep kan ik gerust 2 maanden doen. Van chocolade mag ik helaas alleen bepaalde soorten pure chocolade en daar houd ik niet zo van wat aan de andere kant weer positief is want anderd kan ik daar van blijven eten. Maar chips is dus echt mijn zwakke punt. Dat kan ik de heledag door eten. Het maakt niet uit welk tijdstip en dan het liefst de hele zak. Normaal gesproken mag ik 1 zak in de week en dan is het aan mezelf hoe ik dit verdeel. Steeds een klein beetje of 1 keer heel veel.

Anoniem

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:44

Chocolade. Daar kan ik echt blij van worden, heel stom. :+

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:48

Chips :))
Af en toe chocoladepinda's. De rest doet me allemaal niet zo veel. Maar chips gaat er altijd in. :j

Ik probeer het wel te beperken tot het weekend. Ik snack alleen ongezond door de week als ik het overhou van het weekend. Maar anders snack ik gezonde dingen.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:08

Eh, de hele dag door.. Dan weer een snoepje, stukje chocola, zak chips, koekje.. := Qua drinken in het weekend een blikje energy drink per dag, soms wel meer als het warm weer is. Dagelijks frisdrank of ice tea.

Ik eet en drink echt bizar veel slechte dingen en belachelijk veel suikers. Maar ik heb de motivatie niet om ermee te stoppen of minderen helaas.

roosjenat

Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:15

Ik eet overdag wel eens een chocola koekje en savonds 2/3 per week nootjes en heel soms chips. Frisdrank al 1 jaar niet meer gehad.

Wat ik wel bijna elke avond eet is een klein stukje chocola (van die mini chocolade repen en daar dan 4 blokjes van). :Y)

Snoep eet ik trouwens ook niet.Vind dat eigenlijk niet meer zo lekker.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:20

Ik snackte vrij veel, wisselde wat af met chocolade, chips, haribo snoep en dan allerlei varianten <3

Nu eet ik even gezond, maar moet zeggen dat snacken met druiven en noten ook prima bevalt :j

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:34

ik eet best vaal chips haha...

Dizzy505Jarig
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:42

Snoep! Ik hou er van! <3 Ik eet erg graag krijt dropjes de laaste tijd, daar kan ik zo een zak van op. Toch snoep ik niet meer zo veel, door de weeks eet ik geen snoepjes en ook geen koekjes maar voornaamlijk appels, noten en eieren. In het weekend mag ik van mezelf wel wat snoepen, dat is dan meestal een chippie, of een koekje of krijtjes. Die doe ik dan vooraf in een bakje zodat ik niet de hele zak leeg eet :Y) En het aller aller aller liefst eet ik chocolade taart! Maar daar heb ik gelukkig niet wekelijks de kans voor.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:52

Oreo's.. En dan gewoon zo'n gehele rol uiteraard. En dan die met dubbel veel wit ertussen. Enige wat helpt is niet kopen en dan de hele avond een klote gevoel hebben. :')

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:55

Ik snack niet veel, maar sommige dingen kan ik niet weerstaan. Een koekje bij de koffie 's avonds is gewoon een must, anders word ik chaggi :') . Ik vergrijp me 's avonds na 10 nog weleens aan chips, maar als ik het niet in huis heb mis ik het niet.

Verder overdag alleen in de eerste pauze een liga koek oid. 'S middags niks. Saai eigenlijk :+

Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:22

Leffroi schreef:
Ik snack sowieso te veel en dan het liefst chips. Als ik mn zin doe kan ik elke dag wel een zak chips leeg (vr)eten.
Ben niet zo van het snoepen en ook chocola komt er niet zo vaak in (anders is het direct een hele reep haha)

Maar.. zo af en toe eet ik ook wel iets gezonds hoor *\o/*

Precies dit :D
Meestal gewoon wat in huis is... Als er geen snacks in huis zijn / niet ligt op een plek waar je het kan zien snack ik veel minder.

scrabbel

Berichten: 945
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:24

aah gelukkig er zijn meer gekken zoals mij. Kan echt vol zitten van het eten en 5 minuten later denken SUIKER. Ik snoep de hele dag door hihi. Momenteel ook echt last van een mars icecream verslaving. Zolang het maar zoet ik gaat het er vaak wel in. Blij dat ik actief werk doe en veel train met de paarden anders was ik tonnetje rond hihi

_CS_

Berichten: 4697
Geregistreerd: 02-07-05

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:31

Hier heel afhankelijk van welk moment ik in mijn vrouwelijke cyclus zit :=
Ene keer taal ik er niet na, andere keer is niets veilig.

Ben wel van het dingetje, wat je niet in huis hebt kun je ook niet opeten (ook ivm overgewicht van mijn man).
In het weekend halen we sowieso wel wat lekkers, ieders eigen, en of je dat nou in 1x weg eet of verdeeld over meerdere dagen dat is aan jezelf dan.

Anoniem

Re: Hoeveel en wat snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:36

Koek en snoep haal ik normaal niet ,zondag is chocolade dag . Ik vind wortels knagen heerlijk , plakje kaas ook goed of en waterijsje

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:39

Chips! Er gaan hier ongeveer 2 zakken per week doorheen denk ik (met 2 man dus valt nog mee). We proberen het te beperken tot in het weekend, maar dat lukt niet altijd :o
Is wijn ook een snack? Want dat gaat vaak samen hier thuis O:)

Zoetigheid doet me weinig, maar soms heb ik ineens trek in snoep. Dan haal ik een zak haribo kindermix en die is dan met 2 a 3 dagen op. Dan kan ik er vervolgens weer 2 maanden tegenaan :')
Koek en chocola eet ik helemaal niet eigenlijk. Eens per half jaar een reep Tony Chocolonely karamel zeezout ongeveer.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:40

Ghostattack schreef:
Eh, de hele dag door.. Dan weer een snoepje, stukje chocola, zak chips, koekje.. := Qua drinken in het weekend een blikje energy drink per dag, soms wel meer als het warm weer is. Dagelijks frisdrank of ice tea.

Ik eet en drink echt bizar veel slechte dingen en belachelijk veel suikers. Maar ik heb de motivatie niet om ermee te stoppen of minderen helaas.

Dit dus :+

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:43

Ow nou als ik dat doe ben ik binnen een maand 50 kilo zwaarder _O-

Dropjes in de auto. Wel zoute drop dan. En als ik bloed heb gegeven standaard een roze koek :Y)

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:50

Ik hou enorm veel van snacken en moet mezelf ook echt flink inhouden, maar als ik het inderdaad niet koop gaat het beter haha!

Als ik op school zit of werk gaat het super, maar nu ik vakantie heb en dus al wat luier wordt gaat het des te harder :P

Maar ik beperk het zo ver dat lukt ook naar het weekend en dan vind ik snoep, koek en chips allemaal lekker dus dan is het moeilijk kiezen.