Air up

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tazzey
Berichten: 9525
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 16:42

Het wordt een soort ijskoffie. Ik vind het heerlijk. Wel even goed je fles afwassen voordat je er weer water in gaat doen.

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 21:43

Heb het ragertje besteld. En meteen de nieuwe smaak; ijsthee.

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 01:10

De nieuwe smaak lijkt mij echt top! Maar jammer genoeg nog veel smaken liggen, doe ook echt 2 tot 4 a 5 weken met een pod! Iemand die misschien wil ruilen?

Ik heb hier liggen om te ruilen:
- framboos citroen
- passivrucht sinasappel
- passivrucht mango
- bosbes
- bosvruchten
- watermeloen (2x)

Ik zou graag willen ruilen:
- nieuwe ijsthee perzik
- cassis
- sinasappel vanille

haffiefreak

Berichten: 1694
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 07:11

Heb heb sinds gisteren de cassis erop zitten, maar ik vind er weinig smaak aan zitten.

Wat vinden jullie van de cassis?

Tazzey
Berichten: 9525
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 10:10

Ik vind de cassis juist iets té sterk van smaak. Bij iedere slok heb ik het idee dat ik een grote hap gummie beertjes heb genomen. Ik zal hem niet snel nog eens bestellen.

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:11

Ik zou graag de ijskoffie willen proeven

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 15:50

De eerste cola pod vond ik lekker. Ben nu aan de tweede en proef gewoon water? Wat doe ik fout? Pod trek ik helemaal open. Ik slurp haha

Of moet je gewoon echt elke keer van smaak afwisselen? Maar hoelang zijn de pods houdbaar als de zak open is?

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 17:46

Misschien een slechte batch? Eens goed afspoelen de pod, er weer opdraaien en als je echt niets proeft en normaal wel kun je dit aangeven.

Ik denk dat ze echt wel even meegaan.. heb nu net mijn buurmeisje mijn fles laten lenen en even de smaakjes geproefd die al open waren, die zitten al even in het zakje en doen het nog heel prima.

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:00

Ja zou kunnen. Of geweend aan de geur?

Charaz

Berichten: 24362
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:46

Zou ik van iemand misschien wat losse verschillende pods kunnen overnemen?

Ik heb de paarse fles aangeschaft en nu de citroen basilicum pod erop zitten.

Tazzey
Berichten: 9525
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:59

Zertab schreef:
De eerste cola pod vond ik lekker. Ben nu aan de tweede en proef gewoon water? Wat doe ik fout? Pod trek ik helemaal open. Ik slurp haha

Of moet je gewoon echt elke keer van smaak afwisselen? Maar hoelang zijn de pods houdbaar als de zak open is?


Ik wissel wel bij iedere fles van pod omdat ik vrij snel aan de smaak wen. Zolang de pods geseald zijn blijven ze erg lang goed, als je ze openmaakt en na gebruik terug in het zakje doet en die weer goed sluit zijn ze ook erg lang houdbaar.


pimaude schreef:
Misschien een slechte batch? Eens goed afspoelen de pod, er weer opdraaien en als je echt niets proeft en normaal wel kun je dit aangeven.

Ik denk dat ze echt wel even meegaan.. heb nu net mijn buurmeisje mijn fles laten lenen en even de smaakjes geproefd die al open waren, die zitten al even in het zakje en doen het nog heel prima.


Ik zou de pods niet afspoelen, als er water in komt dan lijkt me dat niet ten goede komen. Er zit een soort vilt achtige stof in die is doordrenkt met de geurstof en dat mengen met water lijkt me niet best.


Charaz schreef:
Zou ik van iemand misschien wat losse verschillende pods kunnen overnemen?

Ik heb de paarse fles aangeschaft en nu de citroen basilicum pod erop zitten.


Ik heb cassis pods die je zou kunnen overnemen, de andere smaken zou ik even moeten kijken wat we nog hebben liggen.

Celebi
Berichten: 3839
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 08:31

Pods afspoelen moet je inderdaad echt niet doen. Bij een enkeling van mij is er water in gekomen na het afwassen (binnenkant dop niet goed droog bijvoorbeeld) en die begonnen al heel snel naar oud water te ruiken. :r Als dit niet gebeurt kan ik gewoon weken met sommige pods doen. :j

capopjekop

Berichten: 30693
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 08:47

Schijnbaar helpt het als je de pod 1.5 uur in de vriezer ligt om hem op te laden.

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:43

Weken met een pod? Wat is het geheim? Mijn cola pod was na vijf dagen echt op. Ongeveer vijf flessen mee gedaan.

Tazzey
Berichten: 9525
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 12:52

Het verschilt per smaak. De orange-passionfruit gaat nu al weer ongeveer 20 flessen mee.

Celebi
Berichten: 3839
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 17:04

Ja geen idee.. De peer en de perzik zaten er allebei echt weken op. :D

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 17:09

Ik heb sinds mijn verjaardag ook een fles! De paarse, heb er cola bij gekregen dus nu drie smaken!
Cola en Orange uitgeprobeerd en flink tevreden met cola. :D

iiSunshine

Berichten: 1276
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 00:02

pods niet afspoelen dus? ik doe dat al een jaar, vind dat niet zo fris omdat je er toch wel dicht bij zit met je mond. ik doe idd soms ook wel 2 weken met een pod alhoewel mijn perzik pod na een paar dagen al leeg is. het lijkt echt per pod te verschillen.

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 08:43

Ik spoel ze ook altijd af, idd even je vinger op de achterkant houden. Vind het ook niet fris, want mijn dop sluit niet goed. ;(

Je merkt wel aan alles dat dit een jonge versie is. Benieuwd naar de toekomst met de Air Up.

Tazzey
Berichten: 9525
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:01

De pod is niet waterdicht, dus het gaatje is niet de enige plaats waar water door naar binnen kan. Maak er maar eens een open. Ik heb net even een oude pod afgespoeld en toen opengemaakt, er zit water in de pod ondanks dat ik het gaatje dichtgehouden heb. Dat gaat op den duur rotten en je verdund de vloeistof waar het soort van viltje in gedrenkt is wat weer ten koste van de smaak gaat.

Ik maak een keukenpapiertje nat onder de kraan, veeg de pod schoon, droog hem af en stop hem na gebruik terug in het zakje. Zo is de pod weer frist zonder dat je het risico op verrotting loopt.

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 20:49

Na wat te lezen in dit topic ga ik ook een Airup bestellen! Ik hou wel van fruitige smaken, welke pods zijn dan een aanrader?
Wat ik me ook af vroeg is of je met een karabijnhaak door de lus van de dop de fles aan je rugzak kan hangen?

Tazzey
Berichten: 9525
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 22:17

Ananas is mijn favoriete smaak momenteel. Ik denk dat je hem wel aan een karabijn kan hangen.

idylle
Berichten: 5837
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 22:34

Ik vind de Basilicum Citroen, Watermeloen en Bosbes erg lekkere smaken.

TurdusMerula

Berichten: 23917
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 02:12

Zertab schreef:
Weken met een pod? Wat is het geheim? Mijn cola pod was na vijf dagen echt op. Ongeveer vijf flessen mee gedaan.


Ik kan extreem goed ruiken. :')
En ik hou ook niet heel erg van 'zoet', vind een 'waterige' smaak prima.

Ik meen het wel, maar zonder gein: het wisselt ook per smaak.

haffiefreak

Berichten: 1694
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 08:44

Vraagje, ik had de Watermeloen erop. Nu die op is, heb ik ice tea perzik erop zitten. Nu lijkt het alsof ik nog steeds de Watermeloen proef?

Hoe kan ik het rietje schoonmaken zodat ik niet meer Watermeloen proef.