neckreining, linksom wel, rechtsom niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 17:19

sprite Haha!
goeie uitleg ,maar denk je dat Stef dat snapt Koe
zeker weten van niet.want zij rijd voor de LOL en legt voor de LOL de teugel tegen de nek van haar paard,en hij reageerd dan voor Stef een LOL te doen,maar alles is alleen voor de LOL.
Ik heb LOL als mijn paard het doet zoals het hoort en LOL,ja ik weet meestal wanneer het goed is.ik heb LOL als op wedstrijd mijn streven wordt beloond met een lintje dan heb ik LOL.en als ik niet in de prijzen val heb ik LOL als ik mederuiters zie werken met hun paarden,en dan denk ik aan alle wannebees hier op bokt,en dan heb ik LOL.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 17:34

yeah, wannabee a blaze bar!!!!!!!!!!!! really i do!!!!! Gaaaap

DubbelFun

Berichten: 88873
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 20:07

Ik kan me (als moderater) natuurlijk hiermee gaan bemoeien en een 'vingertje' opsteken tegen Blaze (die gewoon wat frusty is omdat hij WEER niet aan een wedstrijd mee kan doen }> ), maar ik ga liever paardrijden. Trouwens sommigen hebben het al zo mooi gezegd... chapeau

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 23:01

Goh Stef is dat alles????? Huilen
had van jouw meer verwacht Cool

neeeeee toch niet }> al jouw berichten zijn eender qua inhoud VERY EMPTY Dromen
ga zo door. Gaaaap

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 23:10

als iemand voor z'n lol rijd, MAG DAT DAN NIET?!?!? dus jij rijd niet voor je lol, je hebt er geen plezier in? zielig hoor... Haha!

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 23:17

Citaat:
Op 2001-07-30 17:19, schreef BlazeBars:
sprite Haha!
goeie uitleg ,maar denk je dat Stef dat snapt Koe
zeker weten van niet.want zij rijd voor de LOL en legt voor de LOL de teugel tegen de nek van haar paard,en hij reageerd dan voor Stef een LOL te doen,maar alles is alleen voor de LOL.
Ik heb LOL als mijn paard het doet zoals het hoort en LOL,ja ik weet meestal wanneer het goed is.ik heb LOL als op wedstrijd mijn streven wordt beloond met een lintje dan heb ik LOL.en als ik niet in de prijzen val heb ik LOL als ik mederuiters zie werken met hun paarden,en dan denk ik aan alle wannebees hier op bokt,en dan heb ik LOL.



¡!Ellen!¡ moeilijk he goed lezen,probeer het nog eens Cool

caballera
Berichten: 5
Geregistreerd: 25-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 12:11

Ehm, Bar Blazertje, schatteboutje. Je bent waarlijk het Genie van Geleen, het Licht van Limburg. Je ben héél efkes op m'n site en snapt subiet wat ik bedoel. Geweldig!

Op http://www.klix.nu gaat het om één van de manieren om te trainen met plezier, voor mens én paard. Zodat je op weg naar het lintje, ja zélfs als je dat stukje textiel onverhoopt niet mocht winnen, samen elke dag geluk kunt ervaren.

Je reactie op mijn site is zo voorspelbaar dat ik na lezen van je bericht spontaan even weg dommelde.
Ik ben nu dan ook volkomen verkwikt, dus toch fijn dat je even bent lang gekomen.

Bedankt lieverd. En sterkte met je tunnelvisie. Dat moet erg zwaar zijn voor je.

ps het is wel warm hè? Je gaat steeds meer d's en t's verwarren, dus pas op. Raak niet oververhit.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 13:17

He, wat leuk, nog een 'clicker' Ik ben er ook veel mee bezig, paard is ook enorm veranderd. Houdt me constant in de gaten hihi. Ik ben ook al gevraagd om een clinic te geven dus wie weet doe ik dan nog wel een beroep op je Party!!

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 20:13

caballera ja he!!!! erg van die taalvouten Verward
ben bly dat een paardenvluisteraarster of wat je ook mag zyn(klik clikc)zoveel taal gefoel heeft Haha!

weet je wat vergeef me mijn vouten en ga een diskuzie met me aan over paardrijden,denk namelijk dat je wel wat weet,hebben de andere bokkers ook nog wat aan.iemand perzoonlijk aanvalen is zo saai Slapen

ok gaan we Haha! Clown Verward Cool Huilen }> Extreme duivel

al dat paarden gefluister en geclick is volgen mij alleen maar tijd opvulling en heeft geen enkel nut voor de wedstrijden.Cornelie zei zelf dat ze is begonnen met click training in de mkz crisis m.a.w. ze kon toch niet veel anders. Pling

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 23:12

tja, helaas heb je gelijk blaze, ik kon toen niet veel anders. En 3 maanden lang alleen maar in een bak rondjes crossen komt je ook je neus uit, aangezien er ook niks in de wei mocht staan. Maar met rijden gebruik ik het echt niet, 1 x geprobeerd voor de leuk maar paard en ik vonden er niks aan. Nu doe ik het nog af en toe of als ik te lui ben om mijn spullen van de grond af te pakken, dan mag mijn paard het doen Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:51

AHHAHAHAHAH. een vand e weinig posts hier van mij op het westernforum maar kijk eens hoe vaak Blaze gelijk heeft! hij zegt het niet op een tactische manier maar hij heeft BIJNA altijd gelijk!!


_________________
<i> Steef ga eens iets anders doen, TV kijken ofzo IPV de KPN te sponsoren </i>

<b> quote Death_Squad op ICQ </b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Steef op 2001-08-10 11:54 ]</font>

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:46

Citaat:
Op 2001-08-10 11:51, schreef Steef:
AHHAHAHAHAH. een vand e weinig posts hier van mij op het westernforum maar kijk eens hoe vaak Blaze gelijk heeft! hij zegt het niet op een tactische manier maar hij heeft BIJNA altijd gelijk!!





BIJNA altijd Verward Verward Verward
gewoon ALTIJD Cool Cool

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BlazeBars op 2001-08-11 00:10 ]</font>

Sandra_H

Berichten: 2720
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:35

Dat zegt Steef toch? Bijna altijd... }> Haha! *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 15:36

hahahahaha niet zo doen blaze want dan vind ik je weer het KA UU TEE figuur wat ik je altijd vond toen ik het negatieve in je berichtjes altijd las.

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 23:02

Citaat:
Op 2001-08-11 15:36, schreef Steef:
hahahahaha niet zo doen blaze want dan vind ik je weer het KA UU TEE figuur wat ik je altijd vond toen ik het negatieve in je berichtjes altijd las.




tja Cool ,dat jij niet in staat bent om mijn berichten op waarde te schatten zegt mij al meer dan genoeg Cool
vind mij maar fijn een k u t figuur,heb al vaker gezegd dat wat je vind mag je houden Haha!

Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 12:53

Ik ben nu pas 3 weken op bokt aan het lezen,
ik doe zelf niet aan western rijden maar interesseer mij er voor, en wil eerst eens een heleboel info voor ik ergens aan ga beginnen. daarom lees ik hier.
wat ik dan wel erg jammer vind is dat van mensen die zeggen ergens verstand van te hebben vervolgens niet met een nuttig antwoord komen.
wat heb je daar nou aan Frusty Frusty Verward
kom met een antwoord waar iemand wat mee kan of reageer anders gewoon niet.
dat scheeld mij ook 2 pagina's onzin lezen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 15:32

Citaat:
Op 2001-08-11 23:02, schreef BlazeBars:

tja Cool ,dat jij niet in staat bent om mijn berichten op waarde te schatten zegt mij al meer dan genoeg Cool
vind mij maar fijn een k u t figuur,heb al vaker gezegd dat wat je vind mag je houden Haha!


ho ho.. ik zeg niet dat ik jouw berichten niet op waarde kan schatten.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 15:33

BTW. iets minder eigendunk van jezelf mag ook wel Knipoog