Veel geleerd bij wedstrijd op Kalverhoek!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 07:59

Daag ons nou niet uit Jouke........ *LOL* !
Ik heb je in de pleasure niet gezien, maar als je zelf tevreden bent, is het toch goed? Je start niet voor niks bij de beginners. Nu gaat het nog om de ervaring en de lol, later gaat het meer om de punten... (mag ik alvast een handtekening???) En Banish had er ook duidelijk plezier in, die vond het allemaal wel gezellig in die grote bak. Super hoor!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 09:28

Nou dan hebben ze om mij met Billy ook lekker kunnen lachen met Fool'm school'm.
Volgens mij kwam Billy niet verder dan het woordje FOOL. *LOL* *LOL* *LOL*

Sandra_H

Berichten: 2720
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 09:40

Nou Jos, Billy heeft inderdaad een leuk showtje weggegeven *LOL* (wat een onwijs mooi beest trouwens Kwijl ) maar ik heb niemand om me heen horen lachen hoor. Waar ik stond hoorde ik alleen maar positieve opmerkingen, dat je zelf zo rustig bleef enzo Lachen

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:04

Hmmmmmmm ik heb geloof ik een heel leuke wedstrijd gemist. Helaas, maar wij hebben een oud huis dus we moeten zo nu en dan ook eens een hamer en een kwast vasthouden in plaats van teugels Huilen

Komen er nog foto"s op Bokt van dit evenement, dan kan ik de schade nog een beetje inhalen!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:10

Wat ik wel jammer vind bij zo'n beginnersklasse is dat mensen aan de kant er veel te veel van verwachten. Mensen willen toch al slidingstops zien van een paar meter en enorme flitsende spins. Dat vind ik jammer. Beginners zijn nu eenmaal beginners. Ik was over het geheel echt wel tevreden er waren alleen veel mensen die het beter konden Knipoog Het was voor mij mijn tweede wedstrijd en ik doe alleen de "langzame" onderdelen, omdat mijn paard anders nog te heet wordt. Mijn paard moet dat langzame/rustige alleen nog leren begrijpen Lachen
Inderdaad wat Sonja al zei: Hij vindt het allemaal reuze gezellig en daarom heb ik wat moeite om hem op mij te laten letten Koe . Maar we oefenen met goeie moed verder, want het was al een heel verschil met onze prestaties op de vorige wedstrijd. Ik weet alleen 1 ding heel zeker: volgende keer doe ik ook weer trail mee. Vorige keer op Madepolder werd ik afgetroefd door hele goeie trailers en daarom was ik de moed een beetje kwijt. Maar als ik nu het gemiddelde niveau bekijk denk ik dat ik nog best aardig uit de bocht kom. *LOL*

Sandra_H

Berichten: 2720
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:10

Sja, ik had m'n fototoestel mee, maar het was te donker in de bak om zonder flits te fotograferen en ik durfde niet zo goed te flitsen. Ik zag wel mensen die het deden, maar ik ben altijd doodsbang dat net door MIJN flits er een paard gigantisch schrikt en dus door mijn schuld zo'n proef verknald wordt....

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:25

ach rustig blijven is het enige wat werkt.

eens gaat hij het leren hoor dat heeft hij me beloofd *LOL*
alleen nu nog ff niet.
maar.... met losrijden ging het al goed en dat is ook wel anders geweest.
Het is ook mijn eigen schuld... had ik hem maar niet Billy the Kid moeten noemen Haha!

Brigitta. wit is inderdaad erg mooi, en vooral WIT!!!
wat een werk hè.
Je zag er mooi uit zoals Sonja al zei, bijna sprookjes achtig.
Bestaat er dan toch nog de Prins(es) op het witte paard?

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:27

Hoi Brigitta,
Is jouw Wit een Appie of een Arabier?
Vera

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:40

Dat het geen arabier is lijkt me toch wel duidelijk. Of mis ik ergens iets Verward
Alhoewel ik het geen duidelijke appie vind, is het toch echt geen arabier Lachen

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:51

Sorry maar dan begrijpen we elkaar verkeerd. Ik wilde weten wie jij was en toen ik de naam Wit las bedacht ik me dat ik twee paarden heb zien lopen die deze naam eer aan deden, een arabier en een appie. Vandaar...was alleen maar nieuwsgierig en het is leuk om te weten wat voor gezicht en paard bij een berichtje hoort.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:51

Ik vond jouw outfit trouwens ook heel gaaf!!! Niet zo mooi als de outfits van de JD Ranch natuurlijk }> Maar toch wel erg mooi hoor! Schijnheilig

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:55

Citaat:
Op 2001-08-13 10:51, schreef vera:
Sorry maar dan begrijpen we elkaar verkeerd. Ik wilde weten wie jij was en toen ik de naam Wit las bedacht ik me dat ik twee paarden heb zien lopen die deze naam eer aan deden, een arabier en een appie. Vandaar...was alleen maar nieuwsgierig en het is leuk om te weten wat voor gezicht en paard bij een berichtje hoort.



Nou snap ik het!!!!! Frusty Misverstandje! hahaha Clown
Ik snapte eer al niks van Koe

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:02

weer een misverstandje! Ik ben Vera en niet Vikki, hahahaha...
Clown
Maar nu weet ik wie jij bent, leuk, ik heb je zien rijden.
Ik heb niet het gevoel gehad dat men hoge verwachtingen van de ruiters had? Maar misschien stond ik op de goeie plek. Iedereen was erg blij en supportive voor alle ruiters, naar mijn idee. Als het mis ging bij iemand dan vonden ze dat ook zielig en niet stom ofzo. En mijn opmerking was alleen maar over het rijden van een nette proef (circles, etc), zeker niet over de spins en slides. Mijn Quartertje doet een heleboel paardjes die daar liepen nog niet na! Ik denk dat hij alleen maar naar het publiek zou gaan staan kijken, hahaha. Koe *LOL*

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:08

Dat is wel weer erg leuk om te horen. Als je zelf op je paard zit heb je het commentaar niet zo door, maar ik ving een opmerking op van iemand dat ze wel meer slidings had verwacht en daar verbaasde ik me over, vandaar.

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:13

Je hebt altijd mensen met foute verwachtingen en je moet maar zo denken;
de beste stuurlui staan aan wal!
Gaaaap Als je daar rijdt weet je best wat je tekortkomingen zijn maar je durft ze wel te laten zien en dat doen veel je niet na!
Een wedstrijd rijden is ook om ervaring voor jou en je paard op te doen en dat kun je alleen maar als je dan mee doet, toch?!?! Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:25

Ja, ik wist wel wie je was hoor Brigitta! Haha! Als ik jou niet herkend had, dan had ik Jan wel herkend en anders Wit wel Haha! Ik heb laatst nog een leuke foto van jou op Wit gezien toen Wit nog in Geuzenveld stond, ik denk dat je Wit toen net gekocht had of ging kopen...maar Sonja heeft gelijk, je leert toch altijd weer wat bij door goed te kijken, ik heb me geloof ik ook meer opgehouden bij de inrijdbak dan bij de westrijdbak... Schijnheilig

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:50

hoi allemaal, ik was ook heel erg tevreden gisteren pleusure ging een beeetje fout. Horsemanship was ik vierde en trail ging fantastisch hij deed alles met zoveel rust en de reining was ook toppie niet een spin zoals het moet maar dat maakt niet uit het was een keurige proef.
ik vond dat iedereen ook super gezellig was echt een te gekke dag.
groetjes tanja en pablo

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 19:03

Deed je mee aan de beginners of aan de open trail??? Open heb ik nl wel gezien...Ik heb wel Calamity Jane om horen roepen, maar ik was steeds te laat met me door de menigte worstelen om je te zien... Huilen

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 19:05

nee ik deed mee aan de beginners