Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Peter Simons nog actief?

 
Profiel   

Vroegah toen ik nog een beginnend westernruiter was heb ik gelesd bij Peter in Hoeven. De stal was toen nog echt in de aanbouwfase. Later toen Lita erbij kwam en de stal echt 'af' was heb ik daar ook nog gelesd.
Ik vraag me af of hij nog steeds actief is als instructeur en waar hij is neergestreken.
Als iemand dat weet dan graag een berichtje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 16:15 



 
Profiel   

geen idee of de site (of locatie) nog actueel is: http://www.simonsquarterhorses.nl/HomeNL.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 16:32 



 
Profiel   

Peter heeft bij ons op stal de wedstrijden gejureerd. Dat was op 6 augustus. Hij zit op fb, dus je zou hem zelf een berichtje kunnen sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 17:46 



 
Profiel   

Ik kan hem niet vinden of FB en de site van simons QH is behoorlijk leeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 19:03 



 
Profiel   

peter is veel te vinden bij ride by the see kochange ik stuur je even een pb

ik en ook gestart met westernrijden bij hem, vroeger eerst in rijsbergen en toen in hoeven. Vorig jaar was ik bij ride by the see en daar kwam ik hem weer tegen na denk ik jaar of 20.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 19:25 



 
Profiel   

Ik ben begonnen in Breda in 1994 toen hij daar nog zat met Anissa. Daarna bij Jan Zweers in Austerlitz en toen weer terug bij Peter in Hoeven, gezellig in de keuken met je blubberlaarzen en lessen terwijl de trein voorbij kwam en je elkaar niet kon verstaan. Dat waren nog eens tijden! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 20:05 



 
Profiel   

Inmiddels zn 06 gekregen en contact gehad. Hij geeft niet zoveel lessen meer en is niet echt actief op FB.
Geeft nog wel les maar zit voor mij allemaal best een eind weg helaas. Zou leuk zijn om ng eens een les te doen in de nabije toekomst. Hij heeft mijn paard als 4jarige getraind en ze is nu 24 en nog volop gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 21:56 



 
Profiel   

Hey Cissy, wat grappig ik heb ook bij Peter gelest in Austerlitz. Ik reed op halfblinde Japie. Ik reed in de les met Ruben van Dorp, Olivier, en Margreet. Kennen wij elkaar dan misschien?

Later heb ik bij hem gelest ergens op de veluwe dacht ik, maar ik ben de naam van het plaatsje vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 22:18 



 
Profiel   

nou das grappig.... ik heb ook bij Jan gelest en gewerkt en reed op zijn paarden. Bacileo en Fols Pride en natuurlijk op Simon. Maar Japie, Rusty, Pinto, Bonny etc ken ik uiteraard ook.
De Western trainers cursus in Deurne heb ik van Peter les gehad. Naast Rieky en nog iemand gaf hij de lessen. Altijd veel plezier gehad.
Wel erg off-topic.... i know :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 08:18 



 
Profiel   

Yep Rieky en Simon in Deurne. Grappig! Ik heb de eindfinale moeten rijden met een blauwe plek van knie tot lies. Mijn paard wilde niet laden op de heenweg en toen we hem er met tig man eindelijk in hadden, kwam hij met grof geweld onder de bar door terug naar achteren. Alles brak en ik stond net de klep omhoog te doen. Kreeg de klep en paard van 500 kilo over me heen. Wonderwel niets gebroken, maar ik kon maar 1 kant galop op laten zien. De andere kant op galopperen deed zo heel verschrikkelijk zeer, maar daar hadden ze begrip voor. Peter is toen die avond denk ik wel een half uur bezig geweest om mijn paard te laden, maar dan vanuit zijn methode.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 08:51 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Later heb ik bij hem gelest ergens op de Veluwe dacht ik, maar ik ben de naam van het plaatsje vergeten.

Kan dat in Otterlo geweest zijn op de Veluwe Ranch ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:19 



 
Profiel   

Ja tuurlijk dat was het! Otterlo en de Veluwe Ranch. Heb jij daar ook bij hem gelest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:26 



 
Profiel   

Ik had les van zijn vriendin. Mooi stekje was dat toen nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:48 



 
Profiel   

Veluwe Ranch is Hoenderloo

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:51 



 
Profiel   

Je hebt gelijk, terwijl ik het tikte klopte het voor mijn gevoel niet :D.... een dorp verder dus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:53 



 
Profiel   

We zijn daar ooit zelfs naar een " Rodeo" geweest hahaha..... de ene stier die er was werkte niet meer mee. Vraag me af of dat was toen Peter zat.... is wel heel lang geleden

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 10:00 



 
Profiel   

Het is idd héél lang geleden :D
Ik weet dat er nog eens een wedstrijd was met een hele hoop gesponsorde keukenklokken. Volgens mij kon Alida toen in elke stal een klok hangen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 10:25 



 
Profiel   

jaja wrijf het er nog maar eens in hoe lang geleden, voel me gelijk 100 jaar. Otterlo, hoenderlo, whatever Lo, het was idd iets met Lo. Toen heeft peter nog dat vreselijke ongeluk met zijn paarden gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 12:07 



 
Profiel   

Zou zomaar kunnen dat we elkaar kennen. Maar ik heb bij Jan gelest en Mireille later in Austerlitz. Veluwe ranch heb ik nooit gelest. Austerlitz stond inderdaad Olivier met zn paard. Ruben ging naar Leusden bij Nedpoint werken en Jan ging naar Frankrijk. Toen kwam Mireille les geven.
Nostalgie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 18:45 



 
Profiel   

Dat is inderdaad een tijd na mij, toen was ik al weg bij Austerlitz. Grappig idd die goeie ouwe tijd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 19:11 



 
Profiel   

Van de Austerlitz-mensen... kent er iemand de Reddun merrie Missy ?? Die is ooit van de Veluwe Ranch meegekomen naar Austerlitz.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 19:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen