[HK]Uit de oude doos......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:38

Ik gok op Mr BH Jack, Chris is rijder geweest voor Braam in die periode.. Dat paard had zo'n soort kol, meen ik..

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:40

Volgens mij heeft Mr BH Jac een langere kol, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk... Ik dacht zelf aan Dakota Lena, maar die is sorrel en dit lijkt me minstens een chestnut (ondanks de belabberde kwaliteit ;))

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:39

mr bh jac heeft idd een druipkol (langer uitlopend in een punt)
is deze dus niet

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 01:50

even stuk terug gelezen. Ik heb ook een merrie gehad met LB op haar kont. Toen wist ik dat allemaal nog niet. Ik kwam in Ruinen en viiel als een blok voor haar. We waren net een jaartje ofzo western aan het rijden en als je dan gaat kijken naar een quarter en je kwam daar in Ruinen kon je weleens verkocht raken. Zie nu nog paardjes terug die er toen stonden zoals Bo, Egger, Reckless (was mijn merrie drachtig van ) Breeze etc etc.....

Heb alle westernevenementen toen fanatiek bezocht en vond het hartstikke leuk. western experience was wel leuk, en volgens mij was het een Nk in deurne? En nog veel meer, was leuk en leek allemaal zo anders dan de engelse wedstrijden. Ook vond ik de strodorpen goed gevuld.

Bij Jumping zag ik de zoveelste voorstellin van de Future guys en moest echt lachen om de reacties van de springruiters die op de tribune zaten te kijken bij de kleine arena.

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 14:53

hier in deze streek werden we doodgegooid met optredens van de future guys en the thunder guys(Belgische groep)
als je bij engelse ruiters over western begon dachten ze dat je onderste boven en achterste voren op je paard hing en stond :roll: :n

ik was blij toen die optredens minder werden

Hollowpoint

Berichten: 346
Geregistreerd: 03-10-07
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:53

Je had toen ook het programma Westernlifestyle op TV gepresenteerd door Simone de Geus en Bob de Jong . Geweldig, ik heb nog videobanden vol staan, want alles werd opgenomen en regelmatig terug gezien. Zo zijn wij destijds zelf aan het Westernrijden begonnen, dit werd daarna heel populair net als line dancing. Je had 2 verschillende type western liefhebbers, de paarden liefhebbers , jeans, shirt, goede hoed of petje (de echte cowboy's :D ) en de line dancers *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* met veel bling, franjes en hele "foute" hoedjes. Oh ja met zo'n nepstaart aan de hoed (echt heel erg ! :r ) Je kon ze er op de Westernexperience zo uit inderdaad. Ga ervan uit natuurlijk dat op bokt alleen maar echte cowboy's zitten ! 8-)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:11

Goh ja de future guys... bestaat dat nog?

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:45

jaja anya, ze bestaan nog! kijk maar op de site van arthur. ik vond ze geweldig! heb ze vaker bij burgmeijer zien oefenen toen.

en inderdaad HP: wat westernlifestyle op veronica, hilarisch was dat. ik zat iedere week te kijken in de hoop een glimp van het rijden op te vangen maar merendeel ging over 'het andere type western liefhebber' vond ik.

jaja, de goede oude tijd :-)

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 01:37

Ik vond ze wel leuk, maar als je het eenmaal kent weet je het natuurlijk wel een beetje en je kwam ze overal tegen. Ik had wel respect voor ze, want ik doe het ze niet na.......
Thunder Guys ook iets van 2x gezien.

Western lifestyle op tv ja. denk je dat er eindelijk wat kwam, maar was het vooral lifestyle idd. OOk soms mooie dingen bij, maar niet wat je hoopt te zien soms. Soms een klein beetje.......

misty298
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:57

crazycactus schreef:
Het paardje wat bij mij thuis stond was een veulen van Lady Jane en een qh hengst (preciese naam weet ik niet meer, iets met amerigo...maar niet die van sinterklaas...)


Dat was Amerigo´s first Jane . De vader was Rico van Monique Vooys en Lady jane was toenertijd van mij .

Amerigo is al op 4 jarige leeftijd overleden ze had nier problemen .

Groetjes van Elly

Karina

Berichten: 1442
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 00:18

Rico (Amerigo San Bars) is er nog, maar gaat helaas niet zo goed met hem. Hij is zo'n 3,5 jaar geleden bij mij terecht gekomen en nu 17 jaar. Toen hij 4 was gingen Monique en ik samen naar de eerste trainerscursus in Deurne, ene week Rico mee, andere week Mr Jeta Scribbles. Ik heb nog wel foto's van wat wedstrijden waar ze samen in de ring liepen, als ik ze terugvind zal ik scannen en zien wie er nog meer opstaan. Liepen ze beiden nog op bosal dus moet ook wel zo'n 12 jaar terug zijn.

Todorien
Berichten: 565
Geregistreerd: 13-10-09
Woonplaats: Harkema

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 09:36

Nou ik kan hier zeker iets aan toevoegen, ik zoek namelijk iets over BJ miss behavin, ik kan namelijk een paardje kopen en wil iets van zijn achtergrond weten voor ik verder ga met de aanschaf, en zijn moeder is dus BJ miss behavin en zijn vader sunflower joy's jewel wie kan me hier info over geven?

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 14:55

Hoe heet het paard wat je kunt kopen? Ik ken namelijk een paard met exact die achtergrond.

Moondancer

Berichten: 805
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 17:23

BJ miss behavin leeft helaas niet meer en voor sunflower joy's jewel kun je het beste
even kontakt opnemen met Woldhoeve hier op Bokt!

Hollowpoint

Berichten: 346
Geregistreerd: 03-10-07
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 22:22


karindh
Berichten: 3
Geregistreerd: 05-10-09

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:39

Geweldig topic!
Heb nog ergens foto's van frans flaton, een van de pioniers in de westernsport van het ek aphc 95 volgens mij...
Dus tot snel met de foto's dan maar!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:58

Ik heb nog leuke foto`s en video opnames van Sjaak Marsman, heb alleen helaas geen scanner.... ben zelf dus ook nog uit de oude tijd :o

Nachony

Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:29

Smax schreef:
Code
Ik heb nog leuke foto`s en video opnames van Sjaak Marsman, heb alleen helaas geen scanner.... ben zelf dus ook nog uit de oude tijd 


Ooh, kan je niemand vinden die ze voor je wilt inscannen. Ben wel nieuwsgierig. Hihihi. Kan ik ze ook doormailen aan Sjaak, zal hij vast ook erg leuk vinden.
Gr. Irm

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:42

Die foto was inderdaad niet Mr BH Jac maar volgens mij Dacota. Weet volledige naam alleen niet meer.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:45

gera schreef:
Mag ik heel even inbreken met een fotootje? Mocht het naar een eigen topic moeten, mods, dan laat het me maar weten. Dan mag je deze post weggooien en maak ik er een nieuw topic voor aan.
Ik ben namelijk gisteren na jaren mijn oude foto's tegengekomen van 2002 en 2003 en hiertussen zat een foto van, ik meen Chris Feichter, op een paard die ik altijd erg gaaf vond, maar waarvan ik de naam niet meer weet :\ Kan iemand me de naam nog vertellen?

Afbeelding
Ik hoop dat iemand hem kan herkennen in het donker ;) Combinatie erg donkere bak om 23.15 uur 's avonds met een heeeel simpel fotocameraatje :7



Chris Feichter en Dakota Lena. Moest even goed in geheugen graven en dit is de NK van 2003 geweest. In die tijd werkte ik daar even op stal!

dunnit
Berichten: 275
Geregistreerd: 12-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 11:40

Lukt het nog met het scannen va het kranten artikel waar Annaonna in stond? :-)

troi
Berichten: 17028
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 12:04

@dunnit, het topic is vrij oud..

dunnit
Berichten: 275
Geregistreerd: 12-10-03

Re: Uit de oude doos......

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:35

En het onderwerp nog veel ouder :-))
Zo af en toe komt het weer omhoog.
Blijft immers leuk 'uit de oude doos'

NicoleKelos
Berichten: 376
Geregistreerd: 30-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:08

dunnit schreef:
Lukt het nog met het scannen va het kranten artikel waar Annaonna in stond? :-)

Dat was gelukt als ik het me goed herinner, ik ga even zoeken of ik het nog heb :j

Edit: artikel gevonden, het is een pdf dus kan het hier niet plaatsen. Geinteresserden kunnen een pb'tje sturen.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:04

leuk ik zal er binnenkort ook eens een paar opzetten