Taxatie-topic kruisingen

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Taxatie-topic kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:41


keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:48

maaike1994 schreef:
mallow : 1500-2000
sas27: 2000
rocymax : 1500


nu Sharif :)

kruising : draver x arabier
2 jaar
ruin
bruinzwart
kan al wat vrijheidsdressuur, maar voor meer dan dat is hij uiteraard nog te jong :)
is wel heel braaf bij aan de hand wandelen ( op straat ) , bij hoefsmid en dierenarts

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


leuk paardje voor de endurance sport 1750,-

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:49

MightyJoe schreef:
Sas: 2000
Clover: leuk beessie..! 2000
Sharif : 1500

Mijn paardje :)

Mighty Joe
8 jaar
Ruin ( heeft wel 2 nakomelingen )
Waarschijnlijk andalusier x paint
1.65
Helemaal bomproof.
Moet wel weten wie de baas is in de omgang maar als hij dat weet is hij super fijn.
Rijd dressuur met hem en kan ook springen.
Is niet uitgebracht omdat ik er geen mogelijkheid toe heb helaas.
[ Afbeelding ]

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TVPAFQRO.jpg
http://i1089.photobucket.com/albums/i35 ... 1314098539


heel leuk paardje alleen jammer dat hij ruin is 2500/3000

maaike1994

Berichten: 2049
Geregistreerd: 27-03-09
Woonplaats: België

Re: Taxatie-topic kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:59

thanks keona :)

Quarterboef
Berichten: 246
Geregistreerd: 25-11-10
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 16:10

Suikermeisje: €2800,- erg mooi dier, aparte om te zien met dames zadel over de hindernis!
Mallow: €2000,- mooi aftekeningen!
Mightyjoe: €2500 Chique paard, helaas geen wetstrijdervaring.


Dan mijn kleintje:

Orazio (op papier Anton)
04-04-08 (4)
Ruin
Gokken hem iets met arabier x ? of nrps ?
Volgens de fokker is papa bont, en mama een appaloosa maar dat lijkt me sterk.
Nog niet weer gemeten, denk nu rond de 1.51m

- Zit wel een handleiding bij, is vroeger mishandeld. daarom wat angstig/dribbelig.
- Zadel & hoofdstelmak.
- Bezig met inrijden, hebben er al wel op gezeten een aantal keren.
- laat zich top longeren mist nog wat balans.
- laat zien een sterk achterbeen te hebben.
- trailer, hoefsmid, tandarts, DA mak!
- heeft al eens los gesprongen (50cm)

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2591_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0963_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9527_n.jpg

Brand los!

Amiigo

Berichten: 7313
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 19:25

Mighty Joe, 2000, wat een leuk dier! :j
Orazio, 1500, omdat hij zo braaf is

En Amigo?
- Amigo
- 12 jaar
- ruin
- Nrps kruising
- 1,56
- braaf bij het scheren (ook oren), hoefsmid, DA en tandarts
- braaf op buitenrit, zowel alleen als met een groepje en braaf op wedstrijd
- gaat met een zweepje erachter goed de trailer op
- springt ohz 90 a 1 m, los springt hij met gemak 1,20 a 1,30. Springt ook makkelijk een B parcours (ik niet haha)
- erg fijn in de hand, kent de oefeningen van het L2/M1, kan zeker M2 en miss Z. Loopt o.d.m. L1 waar hij iedere wedstrijd wel winst haalt
- kan goed met andere paarden staan
- braaf in de omgang
- zal nooit stijgeren of bokken zonder goede reden, hij heeft ook nog nooit een paar keer achter elkaar gebokt :))

Afbeelding

Afbeelding

http://i1221.photobucket.com/albums/dd467/bumpertje3/Naamloos5.jpg
Laatst bijgewerkt door Mri op 20-08-12 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's zichtbaar

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: Taxatie-topic kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:26

Oeps sorry, het is een merrie :)

tweety_be

Berichten: 941
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Back in Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 11:45

En zo is er weer leven in het topic :D *Yay* Zal ook eens een poging wagen om te taxeren. Ik ben hier niet goed in, maar ach, het is maar voor de lol hè. Het is ook maar wat de 'gek' er voor wil geven hè.

@ Batlow, wat een ontzettend leuke pony heb je daar! Voor zijn kleur alleen al zou ik betalen :o,
€1100. Fijn dat hij zo een koopje was ;)

@ Rocymax, Bengel is een mooi paard. Van Friezen ken ik niks, maar de afstamming is wel bekend en dat is een plus. Nette leeftijd, leuk paardje
€2500

@ Suikermeisje, ik heb even in je profiel gespiekt voor meer info rond je kruising. Duidelijk een erg veelzijdig paardje.
€2800

@ amykimmie, wat een ontzettend leuke pony. Helaas al iets ouder, en toch al eens een peesprobleem gehad. Wel een super beginnerspony.
€900

@ Keona, van pony's heb ik al helemaal geen weet en is voor mij ook minder interessant. Maar ik ga toch een poging wagen.
Moonshine
Leuke pony, nog jong, veelzijdig, jammer van de lichte eczeem
€1500
Buttersotch
Nog erg jong, maar goed in de hand, leuke uitstraling
€800
Moonlight
Owh, wat een leukerd! Ik ben er helemaal weg van :o
€1100 omwille van haar goede karakter en geweldige uitstraling

@ sas27
Wederom een pony, maar wel iets grotere maat.
Veelzijdig en goed in de hand. Leuk niveau en netjes gereden
€1800

@ Mallow
Ik heb het zelf niet zo voor tinkers (sorry), maar het quarter gedeelte spreekt me wel erg aan. Aparte kruising quarter x tinker, ik ken er geen eigenlijk.
Veelzijdig paardje en leuke uitstraling. Jong, kan nog veel mee gedaan worden
€1800

@ maaike1994
Sharif is een leukerd! Goed in de hand en idd voor de endurance vast wel geschikt. Maar verder onbeleerd, dus dat maakt de prijs wat lager.
€1700

@ MightyJoe
Owh, wat een prachtig paard! Voor de kleur alleen al zou ik betalen :o (ja ik val voor 'aparte' kleurtjes ;) )
Duidelijk een paardje met een fijn karakter en erg veelzijdig. Als de afstamming volledig was gekend (hoeft daarom niet op papier) en hij wedstrijdervaring zou hebben, had ik er nog meer voor gegeven.
€2900

@KellyOrazio_
Leuk paardje. Jammer van zijn verleden, maar ik denk dat met veel geduld en liefde dit een geweldig leuke pony is om mee te rijden en om te gaan
€1500 omdat er nog wel wat energie zal in gestoken moeten worden

_Amigo_
Wat een fijn paardje heb je daar. Erg veelzijdig en goed gereden.
€3250 toch wel, omdat ik denk dat er naar zo een paardjes wel veel vraag is. Had ze een paar jaar jonger geweest, dan had ik er nog meer voor getaxeerd denk ik.

Mijn paard komt er zo meteen aan ;) Daar plaats ik even een apart post voor om het een beetje overzichtelijk te houden.

tweety_be

Berichten: 941
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Back in Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 12:18

Hier volgt dan mijn paardje, Sariyah. Het is een kruising pinto-arabier x pinto-warmbloed. Ze heeft papieren die vergelijkbaar zijn met het NRPS, maar omdat ze geen NRPS is, plaats ik haar hier.

Naam: Sariyah
Geslacht: merrie
Stamboek: Belgisch Arabisch Paarden Stamboek, register C (halfbloeden, vergelijkbaar met NRPS), papieren langs vaders kant (moeders kant afstamming deels gekend), 45% arabisch bloed.
Leeftijd: 9 jaar geworden eind april
Hoogte: 1m62
Kleur: zwart-bont (kans op homozygoot voor bont, maar hier niet op getest) en 1 maanoog
Vader: Nikie NL (vader Neron, NRPS)
Moeder: Vulcan Lady (grootvader Samber, KWPN)

Basis gereden. Momenteel rijden we western gericht, maar heeft ook al onderlinge wedstrijdjes dressuur (B) en springen (parcours 60-70cm) gereden met succes. Heeft ook al eens endurance gereden. Ze was eigenlijk gewoon uit de wei geplukt en hier niet echt voor getraind (wel basis gereden) :o. Toch heeft ze deze succesvol uitgereden! Met de juiste training en de geschikte ruiter is er met dit paard wel wat te bereiken, lijkt me.

Verkeersmak, echt een ideaal buitenrijdpaardje. Voorwaarts, maar wel erg koel in het hoofd. Ze kan in kleine en grote groepen rijden, zowel vooraan, in het midden als achteraan. Met de juiste ruiter zal alleen rijden ook geen probleem zijn (ik durf dat zelf niet, vandaar dat we dat ook niet doen, als er iemand met de fiets mee gaat, durf ik dat wel en dan is ze ook erg braaf). Heeft ook al bitloos buiten gereden en dit ging goed (zie foto in link).

Ze werkt goed mee in de piste en houdt van afwisseling (western, dressuur, springen, grondwerk, etc.). Ze is echt heel all round. We hebben ook al enkele 'natuurlijke hindernissen' gesprongen, dit vindt ze geweldig. Een sprintje trekken op het strand vindt ze ook wel leuk ;)

Kent basis grondwerk (wijken voor druk) en longeren (met en zonder hulpteugels). Ze heeft wedstrijdervaring en laadt ondertussen redelijk makkelijk in een B-camionette. Momenteel heeft ze wel nog problemen met 'alleen' op de camionette staan, hier moet aan gewerkt worden. Met 2 paarden is er niks aan de hand en houdt ze zich rustig. Alleen uit de wei halen, poetsen en rijden is helemaal geen probleem.

Het is een paard voor een ervaren ruiter. Dit omdat ze erg voorwaarts is. Bokken of steigeren doet ze niet, ze loopt alleen graag. Ze kan heel rustig en gecontroleerd lopen bij de juiste persoon, ze geeft dan ook makkelijk na. 'Uittesten' doet ze in de vorm van versnellen en kijken of die persoon haar weer rustig krijgt. Ik rijd haar met 2 pinken, maar ik weet dat ze bij sommigen durft gaan rennen. Het is een kwestie van zacht maar consequent zijn bij haar.

Ze staat al een aantal jaar in een kleine kudde 24/24u buiten, maar ze kent het op stal staan ook en maakt hier geen problemen van. Kent het gebruik van dekens e.d., geen sloper.

Dit paard is vrij dominant, het is geen knuffelpaard. Ideaal paard om mee te werken en te rijden, maar niet om mee te 'knuffelen'. Voor een merrie is ze vrij 'stabiel', zeker geen 'pismerrie' of wat dan ook. Gewoon af en toe een beetje chagrijnig, wanneer het haar niet aanstaat zal ze het wel duidelijk maken. Maar er zit geen kwaad in, ze heeft gewoon een sterk karakter. Eens je haar vertrouwen hebt, gaat ze voor je door het vuur.

Je kan na weken niet gereden te hebben, zo opstappen en verder werken aan waar je laatst geëindigd was. Neemt alles zeer snel op, houdt van een uitdaging en afwisseling. Bij dit paard is het echt opstappen en wegwezen, niks geen gedoe.

Niet beslagen, heeft sterke en gezonde hoeven. Gedraagt zich voorbeeldig bij de hoefsmid, dus beslaan zal geen probleem zijn indien gewenst.
Nog niet ziek of kreupel geweest sinds ik haar heb (ondertussen bijna 7 jaar). Nog geen veulen gehad.

Ze is in orde met stamboekpapieren, paspoort, chip, mutatiedocument, inentingen en ontworming. Wordt goed verzorgd en regelmatig gereden. Altijd voorzichtig mee geweest, niet te jong ingereden, alles rustig opgebouwd, geen urenlange ritten zonder voorbereiding, geen boscrossen of iets dergelijks. Gewoon netjes en rustig opgevoed en gereden.

Afbeelding

Afbeelding

http://i79.photobucket.com/albums/j145/Sariyah/P1150281b.jpg

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 13:25

tweety_be schreef:
Hier volgt dan mijn paardje, Sariyah. Het is een kruising pinto-arabier x pinto-warmbloed. Ze heeft papieren die vergelijkbaar zijn met het NRPS, maar omdat ze geen NRPS is, plaats ik haar hier.

Naam: Sariyah
Geslacht: merrie
Stamboek: Belgisch Arabisch Paarden Stamboek, register C (halfbloeden, vergelijkbaar met NRPS), papieren langs vaders kant (moeders kant afstamming deels gekend), 45% arabisch bloed.
Leeftijd: 9 jaar geworden eind april
Hoogte: 1m62
Kleur: zwart-bont (kans op homozygoot voor bont, maar hier niet op getest) en 1 maanoog
Vader: Nikie NL (vader Neron, NRPS)
Moeder: Vulcan Lady (grootvader Samber, KWPN)

Basis gereden. Momenteel rijden we western gericht, maar heeft ook al onderlinge wedstrijdjes dressuur (B) en springen (parcours 60-70cm) gereden met succes. Heeft ook al eens endurance gereden. Ze was eigenlijk gewoon uit de wei geplukt en hier niet echt voor getraind (wel basis gereden) :o. Toch heeft ze deze succesvol uitgereden! Met de juiste training en de geschikte ruiter is er met dit paard wel wat te bereiken, lijkt me.

Verkeersmak, echt een ideaal buitenrijdpaardje. Voorwaarts, maar wel erg koel in het hoofd. Ze kan in kleine en grote groepen rijden, zowel vooraan, in het midden als achteraan. Met de juiste ruiter zal alleen rijden ook geen probleem zijn (ik durf dat zelf niet, vandaar dat we dat ook niet doen, als er iemand met de fiets mee gaat, durf ik dat wel en dan is ze ook erg braaf). Heeft ook al bitloos buiten gereden en dit ging goed (zie foto in link).

Ze werkt goed mee in de piste en houdt van afwisseling (western, dressuur, springen, grondwerk, etc.). Ze is echt heel all round. We hebben ook al enkele 'natuurlijke hindernissen' gesprongen, dit vindt ze geweldig. Een sprintje trekken op het strand vindt ze ook wel leuk ;)

Kent basis grondwerk (wijken voor druk) en longeren (met en zonder hulpteugels). Ze heeft wedstrijdervaring en laadt ondertussen redelijk makkelijk in een B-camionette. Momenteel heeft ze wel nog problemen met 'alleen' op de camionette staan, hier moet aan gewerkt worden. Met 2 paarden is er niks aan de hand en houdt ze zich rustig. Alleen uit de wei halen, poetsen en rijden is helemaal geen probleem.

Het is een paard voor een ervaren ruiter. Dit omdat ze erg voorwaarts is. Bokken of steigeren doet ze niet, ze loopt alleen graag. Ze kan heel rustig en gecontroleerd lopen bij de juiste persoon, ze geeft dan ook makkelijk na. 'Uittesten' doet ze in de vorm van versnellen en kijken of die persoon haar weer rustig krijgt. Ik rijd haar met 2 pinken, maar ik weet dat ze bij sommigen durft gaan rennen. Het is een kwestie van zacht maar consequent zijn bij haar.

Ze staat al een aantal jaar in een kleine kudde 24/24u buiten, maar ze kent het op stal staan ook en maakt hier geen problemen van. Kent het gebruik van dekens e.d., geen sloper.

Dit paard is vrij dominant, het is geen knuffelpaard. Ideaal paard om mee te werken en te rijden, maar niet om mee te 'knuffelen'. Voor een merrie is ze vrij 'stabiel', zeker geen 'pismerrie' of wat dan ook. Gewoon af en toe een beetje chagrijnig, wanneer het haar niet aanstaat zal ze het wel duidelijk maken. Maar er zit geen kwaad in, ze heeft gewoon een sterk karakter. Eens je haar vertrouwen hebt, gaat ze voor je door het vuur.

Je kan na weken niet gereden te hebben, zo opstappen en verder werken aan waar je laatst geëindigd was. Neemt alles zeer snel op, houdt van een uitdaging en afwisseling. Bij dit paard is het echt opstappen en wegwezen, niks geen gedoe.

Niet beslagen, heeft sterke en gezonde hoeven. Gedraagt zich voorbeeldig bij de hoefsmid, dus beslaan zal geen probleem zijn indien gewenst.
Nog niet ziek of kreupel geweest sinds ik haar heb (ondertussen bijna 7 jaar). Nog geen veulen gehad.

Ze is in orde met stamboekpapieren, paspoort, chip, mutatiedocument, inentingen en ontworming. Wordt goed verzorgd en regelmatig gereden. Altijd voorzichtig mee geweest, niet te jong ingereden, alles rustig opgebouwd, geen urenlange ritten zonder voorbereiding, geen boscrossen of iets dergelijks. Gewoon netjes en rustig opgevoed en gereden.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

http://i79.photobucket.com/albums/j145/Sariyah/P1150281b.jpg



nou nou wat een plaatje
het is een merrie plus punt voor mij,ze is bont plus punt voor mij,err zit bloed in ook een plus punt(mits je er mee kan omgaan).ze is aan de maat ik ben maar klein voor mij was 155cm schofthoogte ook goed geweest.ik zou er wel 3500,- voor geven tijd is nu minder dus in betere tijden zeker meer waard

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 13:27

@tweetie, ik doe een wilde gok maar heb laatste tijd veel gekeken naar paarden (inmiddels voorzien) en ik vind haar zeker 3000-4000 waard. Als het niet meer is!

Quarterboef
Berichten: 246
Geregistreerd: 25-11-10
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 23:35

@tweetie: Thnx voor je taxatie, wat een ontzettend mooi paard heb je daar onder je kont. zou ik een moord voor doen! en zeker €5000 voor geven om haar veelzijdigheid! :)

FireAndIce

Berichten: 879
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 00:33

Laatst bijgewerkt door Mri op 20-08-12 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: max 2 foto's zichtbaar

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 06:48

FireAndIce schreef:
Kyara "You're My Star"
mengelmoesje Amerikaanse/Franse Draver merrie
Ze is 7 jaar en wordt recreatief gereden :)
Dressuurmatig wordt ze nog doorgereden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]


1000,-

Quarterboef
Berichten: 246
Geregistreerd: 25-11-10
Woonplaats: ENSCHEDE

Re: Taxatie-topic kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:15

@FireAndIce : normaal moet je eerst wat andere taxeren in dit topic :)

Ik zou voor youre my star 1200 euro geven, is nog lekker jong en is denk ik een fijn maatje! :)

FireAndIce

Berichten: 879
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:43

Mighty Joe ongeveer 3500 Euro,supermooie kleur!
Sariyah is ook echt prachtig!
Vindt haar zeker 3000 Euro waard :)

booster
Berichten: 2569
Geregistreerd: 02-04-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:10

mighty joe 3700
Sariyah 3500
youre my star 1750

Naam: Roos
Geslacht: Merrie
Ras: Highland pony ( geen stamboom omdat vader geen deklicentie had)
Kleur: Grey Dun
Stokmaat: 1.44
Leeftijd: 6 jaar
Omschrijving: Roos is een zeer zachtaardige pony die alles snel oppakt en ook erg graag wil leren.
Ze is pas sinds 2 maanden ongeveer onder het zadel maar we pakken alles rustig op.
Ze kan de stap, draf en galop onder het zadel maar zijn nog vollop bezig met de basis er goed in te brengen.
We hebben haar een paar keer laten vrijspringen en sprong ze 70 cm ong.
Verder doen we nog veel grondwerk met haar.
( heb nog geen foto's onder het zadel)
Afbeelding
Afbeelding

booster
Berichten: 2569
Geregistreerd: 02-04-06
Woonplaats: Eindhoven

Re: Taxatie-topic kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:52

niemand?

maaike1994

Berichten: 2049
Geregistreerd: 27-03-09
Woonplaats: België

Re: Taxatie-topic kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 17:52

booster ; 1500, als ze doorgereden wordt zal waarde natuurlijk ook stijgen :)

FireAndIce

Berichten: 879
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 18:05

Roos: zeker 1500 Euro,mooie pony! :)

rusty886

Berichten: 1152
Geregistreerd: 10-06-10

Re: Taxatie-topic kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:14

Roos; 1800,- vindt ik haar waard :P en ze is en blijft leuk

booster
Berichten: 2569
Geregistreerd: 02-04-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:18

gemiddeld 1500 euro had ik niet verwacht... 30 sept onze 1e onderlinge dressuur wedstrijdje als dat bevalt wil ik miss in de toekomst nog gaan wedstrijd rijden om te zien hoever we komen.

Muronia

Berichten: 19676
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:19

FireAndIce: ik denk rond de 900 euro zoals hij nu is.
Booster: ongeveer een 1400 euro
Amigo_: 2400 euro

Dan nu de mijne. Een merrieveulen, 4 maanden oud. Vader NRPS (v. Samber) moeder onbekend (staat erbij op de foto). halstermak. Nieuwsgierig, opgewekt en vriendelijk diertje. Verwachte stokmaat rond de 1.66-1.67. Doel: dressuurmatig trainen en uitbrengen.

Afbeelding


Afbeelding

marritpiebe

Berichten: 606
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:45

FireandIca :1500
Booster: 1750
Leorah: 2000

Nu die van mij,
Zwarte 7 jarige merrie.
Moeder KWPN, Vader waarschijnlijk Fries.
M1 met winstpunten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FireAndIce

Berichten: 879
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:39

Bright Isa: ongeveer 2500 Euro,erg mooi gelukte kruising! :j
Lijkt idd Fries bloed te hebben!