Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Konik-eigenaren, deel 2!

 
Profiel   

Bedankt voor het compliment Camilla, dat is precies wat mij ook is overkomen met hem haha en ik ben het gelukkig nog steeds <3

Leuk dat Wolf weer terug is in het topic zeg, toen je die foto plaatste had ik ook al het idee dat ik een bekend koppie zag! Ze ziet er goed uit!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 23:29 



 
Profiel   

Leuk om wolf weer terug te zien, en zeker als het jullie samen goed gaat!
zal binnenkort weer eens uitgebreid posten, er zijn weer een hoop dingen gebeurt hier(alleen positief)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 07:52 



 
Profiel   

Wolfje is allen veel te dik nu helaas maar ze staat op dieet :) zijn hier nog meer mensen die vrijheidsdresuur of grondwerk doen?
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 20:24 



 
Profiel   

Welkom Camilla! Wat een super leuke foto's! Ik heb een tijdje Parelli met Kaiyo gedaan, maar 't laatste jaar doe ik daar eigenlijk weinig meer mee.

Mooie plaatjes van de andere paarden komen ook voorbij, blij dat 't goed met jullie allemaal is <3 !

Hier weinig nieuws, gisteren wezen kijken bij de familie van onze paardjes in Spaarnwoude. Ik heb ze nooit eerder in een natuurgebied gezien, heb 2,5uur moeten zoeken (terwijl 't helemaal niet zo'n groot gebied is), maar het zoeken waard! Stond een super snoezig veulen bij en een ander jong dier. Vond het mooi ze zo te zien, en stiekem deed het een beetje pijn in m'n hart dat Kaiyo niet zo lekker vrij rond kan lopen. Ik weet ook niet onder welke omstandigheden hij bij mensen is gekomen, dat helpt ook niet.

Hier de plaatjes <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zo snoezig, lijkt net een zebratje
[ img ]

De leidende hengst
[ img ]

En nog eentje in kleur
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 18:32 



 
Profiel   

Aaah super lieef je zou bijna dat veulen mee naar huis nemen haha <3 en paar dagen geleden ben ik voor het eerst met neckrope het bos in geweest! Wolf deed het super goed we hebben zelf gegallopeerd!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-17 20:50 



 
Profiel   

Mooie foto's heb je gemaakt, Belinda!
Veulens blijven altijd leuk <3

Heb nog een baby foto van Indah terug gevonden
[ img ]

Leuk Camilla, dat je met Wolf zo veel vrijheidsoefeningen doet. Lijkt me ontzettend gaaf om zo ontspannen door het bos te crossen.

Nog een jaartje wachten en dan zijn wij aan de beurt!
Heb overigens een kaptoom aangeschaft, dan kan ik in ieder geval beginnen met wat rechtrichten aan de hand.
Maar we zijn vooral veel aan het wandelen, oefenen op de poetsplaats (want water uit een slang is zooooo eng :Y) ) en een beetje longeerwerk.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 14:02 



 
Profiel   

Welkom Camilla! Leuk om Wolf terug te zien in dit topic. Zo te zien gaat het hartstikke goed met haar :)

Prachtige foto's belinda, altijd mooi om te zien hoe ze in het wild lopen he.

Ahh die knappe Indah. Leuk dat je al wat voorwerk aan het doen bent Kim. Geb je straks veel profijt van.

Met Thor alles goed, weinig nieuws. We zijn vooral lekker veel aan het buiten rijden deze maand, hij doet het Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 16:57 



 
Profiel   

Leuk, nog een kruizing!

https://www.bitmagazine.nl/de-kruising/ ... nik/81157/

Maar moet toch zeggen dat ik me in de beschrijving niet zo kan vinden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 20:46 



 
Profiel   

Nou ik dus ook niet, enkele dingen vond ik overkomen alsof al het goede van zijn vader komt.
Toch best leuk om te zien dat dus een blad als bit zich vult met kruisingen.
En die indah ,al zo groot maar nog steeds puppy looks...hij heeft echt een kei schattig baby hoofdje gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 08:06 



 
Profiel   

Ik denk dat ze een beetje in de war is :') de meeste eigenschappen die volgens haar van de welsh komen komen imo van de konik.
kwaadaardig _O- _O-

Leuk om Wolf ook hier weer te zien. Ik zie haar vaak voorbij komen op instagram. Ze heeft echt een super plekje bij jou gevonden, ik had niet beter kunnen wensen! :)

En wat word Indah toch gaaf <3 Ben heel benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen.

Hier is weer een hoop verandert. Ondanks dat Glowy het echt heel goed leek te doen kreeg ze van het najaar een flinke terugslag. De laatste maand is ze zo achteruit gegaan dat ik heb moeten besluiten haar te laten gaan ;( En nog geen week later overlijd ook mijn ouwe shet aan koliek -O-
Sinds april heb ik een nieuw vriendje: Odin, een 5 jarige arabier. Hij staat op het moment bij Gert van den Hof om beleerd te worden
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 14:15 



 
Profiel   

Van wat een pech...Maar ik wens je werkelijk alle goeds met je zwevende knappert!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 22:34 



 
Profiel   

Jeetje Van wat vreselijk! Heel veel sterkte en geluk met je nieuwe knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 22:53 



 
Profiel   

Jeetje wat een pech, hoppelijk gaat wel alles goed met Odin! Wat een mooierd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-17 23:40 



 
Profiel   

Echt leuk te zien dat Wolf zo goed terecht is gekomen Camilla!

Ahhh baby Indah... veulens zijn echt cute <3 ! En de waterslang is ook eng, net als plasjes water op de grond, vraag maar aan Kaiyo :j !

Haha kan me in de beschrijving ook niet bepaald vinden, kwaadaardig :') ?

He wat een pech Van, heel veel sterkte! Ik wens je veel geluk met je nieuwe prachtige aanwinst!

Hier alles z'n gangetje, meneer heeft onlangs een 1,5u durende massage gehad en liep de volgende dag als een zonnetje door de ring! Helemaal ontspannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 09:14 



 
Profiel   

Boots heeft gisteren een nieuwe vliegenfrontriem gekregen van een aardige vrouw, superlief! Staat hem goed toch :')?

[ img ]

[ img ]

En even verliefd naar Kensi kijken

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-17 12:11 



 
Profiel   

Wat lief van die vrouw, zeker nu met al die vliegen!
Elke keer als ik boots zie is hij iets volwassener ook nu weer,en steeds zie ik echt smoky in hem terug.
het blijft een knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-17 13:21 



 
Profiel   

Oh echt Super lief! Wat heeft is toch een knap hoofdje

Thor heeft ook zo n vliegending, maar elke dag kan ik hem in de wei gaan zoeken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-17 20:25 



 
Profiel   

Bedankt Kwita :)

Haha Avalon, daar was ik ook bang voor :') maar tot nu toe gaat het goed (afkloppen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 07:31 



 
Profiel   

Hier eindelijk mijn belevenissen weer eens.
Gelukkig gaat het goed met ons en de paardjes. Het goede nieuws is volgend jaar een veulentje geen konik, maar een trekpaard. Skylar is eindelijk nog een beetje weer aan het groeien. Misschien dan toch 1.40,ik hoop het zo. Ook is hij nu uit de weide bij zijn moeder en geloof me hij is ineens het puppy zijn kwijt. Hij oogt niet alleen volwassenener , maar gedraagt zich ook veel kalmer en beheerster. Nu doen we er eigenlijk nog te weinig mee, maar ach laat hem nog maar even lekker jong zijn.
Smoky geniet ook van haar rust samen met opa shet want ze hebben het een stuk rustiger nu Skylar in de andere weide staat. Helaas merken we wel dat opa shet wat stijver wordt en dat is jammer want dat zou betekenen dat zijn vriendinnetje er niet meer op mag rijden, zelf zecht ze vol goede moed mam ik heb toch ook nog spook en skylar. Dan doen we knuffelen en wandelen(echt zo lief, en ze geeft zich ook vol overgave op grondwerk en verzorgen). Dus zo zie je maar dat het een kind echt niet uitmaakt maar ze ook gewoon openstaan voor andere dingen.
Zo vind ik het wel eens jammer dat je hier in zeeland zo weinig anders hebt dan rijden, mennen, voltige en drafsport zie je hier bijna niet. wel weer het koudbloeden bomen slepen en vaardigheid.En western rijden komt ook op.
Het wandelen fietsen en horseboarden staat nu tijdelijk even stil heb behalve materiaal pech een ontstoken heup, dus we doen het rustig aan. Heb inmiddels de banden geplakt van het board en de velg vervangen had een klap band ( dat is geen aanrader)maar het liep goed af gelukkig.
Daardoor heb ik wel geïnvesteerd in een nieuwe cap en voor de hebberigheid een nieuw hoofdstel.Het leuke is dat ik en dochter nu dus de zelfde hebben, de verkoopster maakte dat niet veel mee en was wel overdonderd. Omdat er a een duurdere cap voor zo een jong kind werd verkocht, en ze niet kon geloven dat dat meisje al een eigen pony had, die dus ook nog zo een getemd wild paard was (onzin natuurlijk).Maar wat is dat toch dat het ras Konik als wild paard wordt gezien en niet in de reguliere rassen thuis hoort. Hier op de camping had er dus daarom een gast 114 gebeld want dat was mishandeling....Gelukkig was de dieren politieman/boa een redelijk man en die was echt oprecht geïnteresseerd, daar heb ik ook echt een leuk gesprek mee gehad.En wistje dat een melding als dit ook een berisping krijgt (dat heb ik nooit geweten) voor als er een andere melding gedaan wordt er bekend is dat ze dingen verkeerd interpeteren.
Maar toen het pony rijden was heb ik die vrouw haar kinderen geweigerd....als het zo misdadig is kun je er ook niet op rijden ,dat wil je dan toch niet?.Wat was ze boos...en wat hebben de overige kinderen weer genoten. Ik ben echt blij met die grijze eigenwijze ragebol!
Maar ze ook het horse borden niet kon plaatsen....skaten met een pony. Haar gezicht was vol ongeloof.
Tja het is ook een gek idee een pony in het tuig en een idioot op een rijdend plankje er achter aan!.
De foto's probeer ik later weer omdat het uploaden niet lukt met de nieuwe pc,of ik doe het verkeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:46 



 
Profiel   

Wat spannend weer Kwita! En echt ontzettend leuk dat er weer een veulentje komt!

Boots word ook alsmaar knapper <3

Hier alles zn gangetje, we kwakkelen wat aan en ondertussen kan ik nog steeds niet wachten op de dag dat ik eindelijk mijn ritjes kan maken.. vandaar een mooi bitloos hoofdstel aangeschaft :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 18:20 



 
Profiel   

Wat een mooi hoofdstel En wat oogt hij al groot, het is echt een stoer paard om te zien!
gisteren heb ik skylar het pony zadel opgedaan, geen kik. hij vond het reuze leuk al die aandacht!
binnenkort ga ik kijken/opzoek naar een passende instructie voor lange teugels daar is hij best aan toe, ik ook want tja er op rijden zal niet gaan( hij te klein,te jong en ik te zwaar!).
maar dochter lief, die stuitert al met de gedachte dat er een zadel op past.....gelukkig hebben we smoky nog!. :#

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 08:33 



 
Profiel   

KimIndah schreef
Wat spannend weer Kwita! En echt ontzettend leuk dat er weer een veulentje komt!

Boots word ook alsmaar knapper <3

Hier alles zn gangetje, we kwakkelen wat aan en ondertussen kan ik nog steeds niet wachten op de dag dat ik eindelijk mijn ritjes kan maken.. vandaar een mooi bitloos hoofdstel aangeschaft :o

[ [url=m/p9r2Yj.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb toevallig gisteren met hetzelfde hoofdstel in mijn handen gestaan maar toch terug gehangen, vanwege de neusriem.
Ben je niet bang dat hij door het vlechtwerk teveel snijd (bij druk)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 08:50 



 
Profiel   

Fijn toch Kwita. Gelukkig heeft Skylar niet het wilde van de Konik, hihi :=

Ik heb hier indd veel over gelezen Sanso, maar ik moet zeggen dat het heel soepel en zacht aanvoelt. We gaan het gewoon proberen en mocht ik merken dat hij er te veel last van heeft dan verkoop ik m gewoon :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 17:27 



 
Profiel   

nou een beetje konik heeft hij wel .Stond er een week terug koniks likken aan auto's op bokt...skylar deed dat dus ook incl raam en ruitenwissers :+ .
Waar ik me schaamden vonden de mensen het hilarisch, die brachten zand met kar en auto in de ringrij baan....Ze vroegen al of ze nog een keer met hun penny dochter terug mochten komen ( op haar verjaardag) :x.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 22:16 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Wat er hier is misgegaan weet ik niet, maar de foto die het wel deed spreekt voor zich.
(stiekem ben ik best trots op dit mannetje.) En dan mensen maar roepen zo een kruising dat wordt nooit een mooi paard....nou laat ze maar banketstaaf!. Ik ben dan toch de eigenaar en ben er nog steeds heel blij mee *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 23:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen