Het Connemara topic, deel 2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 22:32

Geen rijfoto, wel een nieuwe hooiruif!Afbeelding
Ze durfden eerst de stal niet meer in, maar waren uiteindelijk toch te overtuigen!

Punz

Berichten: 8570
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 22:45

Oh, zon haybar wil ik ooit ook eens!!

Jou is trouwens al helemaal geïnstalleerd én geacclimatiseerd :
Afbeelding
Afbeelding

Change3x

Berichten: 6584
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 22:49

Wat een leuke hooiruif. :D

Ziet er goed uit Ria! Kreeg net van de eigenaresse van Larry ook een foto dat ze gearriveerd waren in Ermelo! :)

Afbeelding

Jacobienx

Berichten: 111
Geregistreerd: 16-02-17

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:06

Whoohoo super zin in!
Ik moet morgen trouwens een uur later :)F nu 08.00 van huis en anders was dat 07.00 *\o/* dus voor mij klopt het rooster al niet meer. :(

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:19

Allemaal doorgewinterde wedstrijdponies! Helemaal op hun gemak!

Iirene
Berichten: 129
Geregistreerd: 31-10-06

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 07:37

Veel plezier allemaal vandaag!

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 12:34

Voor degene die er niet zijn :D Beaut is klaar voor vandaag!


Afbeelding

Afbeelding

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 14:41

Ziet er goed uit Saaams! Mooie sprong en lekker ontspannen in de dressuur!

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 20:10

Ik heb een geweldige dag gehad!

Eline, jij krijgt echt elke pony fantastisch aan het lopen! :oo

En wat een gave proef van Sanne en Melody, geweldige muziek en wat een draf. Daar wil beaut wat van leren :')

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:14

Afbeelding

Voor ons een zeer geslaagde dag!
Leuke sfeer, alles netjes geregeld, Karel gedroeg zich voorbeeldig en een top resultaat, 5e in de B van ring 5 en 6 samen.

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 22:11

Wij hebben ook genoten, wat een heerlijke dag. Ik heb anderhalf uur tijdens de terugreis gehoord...mam ik ben zo blij, ik ben gewoon zo blij :D tja dat zegt genoeg toch? We verheugen ons alweer op volgend jaar.
En saams bedankt voor t compliment, ik geef t door

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 23:04

Hier ook weer veilig thuis, net voor 20:00 reden we de manege weer op. Nu bank hangen en morgen de catering doen bij de competitie dag op de manege.
Niet 100% tevreden over de proeven, maar wrl een leuke dag gehad. Onder andere een hereniging met jeugd vriendin die ik al 30 jaar niet heb gezien.

Fat cat: ik zit ook in regio Eindhoven ( Aalst) Jij daar ook in de buurt?

Change3x

Berichten: 6584
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 23:36

Super resultaten allemaal!

Hier ook een geslaagde dag!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 08:13

Wat een gave foto van het springen Elysa!

Ik vond deze van ons proefje en ik ben verliefd. Hard geoefend op het nageeflijk stilstaan. Dus dan is dit een prachtige foto! <3

Afbeelding

Hey_Mara

Berichten: 96
Geregistreerd: 02-01-17

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 08:14

Wat een mooie connie's hebben jullie allemaal!

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 08:44

Wat een super resultaten allemaal en ik vond het zo leuk om jullie allemaal te zien rijden! Apetrots op Elysa met mijn pony, die toch maar even twee prijzen binnen slepen na nog maar TWEE keer samen te hebben gereden! Top prestatie.

En natuurlijk ook wel een beetje op mezelf, ik was super zenuwachtig en had samen met Jack al een hele tijd geen concours of wedstrijd gezien. Toch fijne proefen kunnen rijden met 184,5 en 186,5 punten. Volgende keer gewoon wat netter afwerken :P

Topdag en op naar volgend jaar!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 08:57

Wat een mooie foto's allemaal!

IK heb ook weer een topdag gehad ondanks dat ik weer veel te weinig heb meegekregen van wat er buiten gebeurde.
Alles liep redelijk gesmeerd. Het weer was fantastisch en de sfeer ook.
En mijn hele facebooktijdlijn vol enthousiaste verhalen, daar word ik dan weer heel blij van.

Ik ben wel nog steeds redelijk gesloopt. Na mijn ontbijtje met de heerlijke aardbeien van de Vennehof ga ik maar eens aan de gang met de uitslagen op de website te krijgen.

Jacobienx

Berichten: 111
Geregistreerd: 16-02-17

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 12:56

Super dag gehad gisteren! Afbeelding
Afbeelding

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:59

Leuk om enkele van jullie nu eens in het echt gezien te hebben! Maxime ik heb 1 proefje gezien van jou, netjes hoor! Zo'n knap dier heb je toch! Sanne en Melody gezien met springen, wat een lekkere combi ook om naar te kijken he? We zijn speciaal naar de ring gegaan om
foto's te maken van ze. Elysa ook gaaf, zo even op de pony en prijsje binnenharken! Saams zo knap dat je het parcours gedurfd hebt, ik vond de oxers te breed (hoogte deze keer geen probleem) Lloyd ging bij inspringen best wel af en ik heb de ervaring nog niet om dat beetje in banen te leiden en uit te zitten. Dus afgemeld :') ons net opgebouwde vertrouwen wil ik ook niet beschadigen. Dressuur ging prima, niet slecht, niet heel goed :+ Hij doet zijn ding braaf en we sluiten veel compromissen om het leuk te houden :D Commentaar op protocol beide keren (!) (paard)vriendelijk gereden en daar kan geen prijs tegenop :)

Verder mocht ie met Eline parade doen, hij houdt niet zo van andere paarden maar voorop was wel zijn ding blijkbaar _O- Hij liep parmantig zijn rondjes <3

Weer een gezellig Onck, nog steeds kapot moe maar trots op mijn kleine bruine. Smaakt wel naar meer <<)


Afbeelding

Afbeelding

EllyC

Berichten: 8138
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:12

Ik ben vandaag nog steeds verrot. Moet je nagaan als je die dag hebt moeten organiseren.

Het was een leuke dag gister voor zo een x meegemaakt te hebben.
Weer was natuurlijk ook super, niet te warm al dacht de amazone daar anders over :)

Willem vond het mega spannend allemaal, de eerste 20 minuten met losrijden hebben we niet normaal kunnen stappen. Voor de paarden in ring 5/6 die hij natuurlijk maar half zag en de omroepen waren toch wel heel erg bloeddrukverhogend.
Maar uiteindelijk toch rustig gekregen en een nette proef kunnen rijden. Bij de tweede proef kwamen we een lage houten omheining tegen. Dat was te veel voor hem.
Maar goed beide proeven winst en op naar het L2.
Parade werd ie wel heet overigens. Geluk voor ons was dat ze moesten halthouden doordat er iemand afviel.
Tip voor volgend jaar, wacht met draven totdat iedereen in de hoofdring is. Het toegangshek leverde vertraging op waardoor iedereen in het achterste gedeelte hard moest gaan draven of galopperen om weer bij te komen.

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:04

Marrit wat lief, we zijnnatuurlijk heel benieuwd naar de foto's!!
En het was ook erg leuk om jullie te zien rijden, wat is LLoyd ontzettend lief!! Gouden pony hoor!

Vandaag echt een dagje bijkomen....dachten we maar nee, manlief en ik aan de klus en sanne met melody het bos in, even een staprondje doen zei ze, nou....meneer had hele andere plannen, niks geen staprondje, lekker strekken en gaan, hij was overduidelijk niet meer moe :D

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:11

Haha die Melody. Moest overigens wel lachen toen ze zei merrie tijdens de kur. Ik begon toen even aan mezelf te twijfelen :') Want met zn naam zou het zomaar kunnen!

Ik ben ook enorm benieuwd naar de springfotos die zijn gemaakt! Ben al blij met sommige dressuurplaatjes :D En vind er 1 zo gaaf dat ik die vd week even nabestel.

Marrit, die Lloyd was echt stoer vooraan de parade. Ik herkende hem gelijk. Eline kreeg hem goed aan het showen. :D

Overigens hier flinke spierpijn in rechter arm, kan hem niet meer buigen zonder mn spieren te voele en iets oppakken voelt al als 100kg :+ Leuk dat springen }:0
Laatst bijgewerkt door Saaams op 11-06-17 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

chadje
Berichten: 102
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: midden nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:17

Nog steeds aan het nagenieten van een geweldige wedstrijd dag op het onck, wat hebben we weer genoten en wat is het geweldig om al die connie's zo te zien, en de sfeer onder elkaar gewoon super daar mag elke wedstrijd een voorbeeld aan nemen.

Maar wauw wat ben ik trots op mijn dochter en paddy, helemaal zelf de pony naar dit niveau gereden en dat zo goed presteren op het onck, met de prijsuitreiking konden we het ook niet droog houden en moesten we een traantje laten, zo hard getraind en dan dit kampioenschap als beloning
Afbeelding
En vandaag had paddy echt een vrije dag verdient
Afbeelding

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:53

Ja ben zo trots op hem! Eline wist ik wel dat die dat kan, die krijgt elke pony showend :D Hij vond vooraan ook wel zijn plek _O-

Ben de 1056 foto's aan het importeren ^)

Superknap van Britney!! Toch mooi om te zien hoe all-round ze zijn he? Paddy blinkt op alle fronten uit.

Lloyd had ook weer praatjes vandaag, gisteravond stond ie wel te soezen, toch beetje moe :*

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:03

Chadje: gefeliciteerd! Paddy is een prachtige pony, maar zeker niet de makkelijkste, dus petje af!!!

En Marrit Lloyd is ook een topper!

Rebel heeft vandaag de hele dag staan dutten in de wei, kennelijk veel te verwerken. :Y)