Sandor het dressuur tuigertje

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:48

Heej Miran leuke foto's hoor, dat sjabrakje staat goed
bij Sandor!! Jij bent wel startklaar als de indoor wedstrijden
weer beginnen, dat weet ik zeker *LOL*

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 22:54

Ik had inderdaad niet gek veel zin dit soort reacties....Maar reageer toch maar even. Knipoog
Mensen die mij kennen weten hoe ik San moet rijden. Laag diep en rond.
En het liefst nog dieper als dit. 1 ding. Hij is pas 4... Moet zijn rug leren gebruiken en ik kan dit paard dus nog absoluut niet gaan oprichten. Hij is nog niet sterk genoeg om dit aan te kunnen.. loopt pas 9 maanden onder het zadel. Hij moet leren om zijn rug los te laten. We hebben ruim een half jaar met slof gereden en die is er nu sinds 2 maanden af. En op dat punt ben ik al behoorlijk trots.. Als hij heel hoog gaat lopen zet hij zijn rug vast en raakt dan zelf in paniek.. vandaar voorlopig nog laag diep en rond.
Zijn rechtergalop is voor hem echt het allermoeilijkste dus het kan er geforceerd uitzien. Maar ook dit zijn momentopnames.. en dat zijn foto's altijd, en dat is inderdaad het jammere van bokt. Ik ben best voor tips en ook over het verhaaltje houding heb ik al de moeite genomen om te verklaren.. Maar als mensen foto's bekijken nemen ze vaak niet de moeite om het hele topic door te lezen. En het is ook maar net hoe het gezegt wordt.
Maar gelukkig weten mensen mijn paard ook wel te waarderen en weten ook hoe hij gelopen heeft..
Verder einde discussie.. en wie meer wil weten vraagt het maar over een pb. Dit noem ik Lol met mijn Knol en daarom staat het hier ook.
Lovers Haha! Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 22:59

diegomarije schreef:
Ik zou zeggen kom een keer langs en stap eens op Sandor, kunnen wij eens even zien wat jullie er van maken }>


Laten we dit maar niet doen Knipoog
Jij weet hoe dit de vorige keer met Ray afliep Haha! Bloos
Maar iedereen is welkom hoor

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 23:13

Leuke foto's hoor!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 23:32

Ik had er nog een paar hihi
Voor de liefhebbers rechterop en minderdiep Haha! Haha!
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/202133/incoming/collagemarijezonderhoofd(1).JPG[/img]

Afbeelding

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:21

erg leuke foto's hoor,en idd soms zijn niet alle reacties even leuk maar vind best dat je wat tips mag geven,dan kan je voor jezelf beslissen of je er wat mee doet,maar vind het wel apart dat mensen je hele rijstijl kunnen bepalen van een paar fotootjes,knap hoor.Zou ik niet kunnen.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 14:09

Tips zijn welkom maar het gaat meer op de manier waarop het gezegt wordt en door wie...Van de een kan je het wel hebben en van de ander niet.. Gelukkig zie ik het zelf ook wel Nerd en is het natuurlijk aan mij wat ik er verder mee ga doen... maar het waren voor mij bekende dingen..
En we werken er hard aan Haha! Knipoog

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:03

IK vind het een heel leuk paard. Je zou idd niet zeggen dat het een tuiger is, knap hoor om hem zo rond te krijgen. Bij ons op stal staat een tuiger merrie en dat meisje rijdt M2 met haar. Zij heeft heel veel moeite om haar paard zo laag en rond te rijden. Gewoon lekker rijden, iedereen heeft een eigen manier van trainen en idd Anky rijdt haar paarden ook heel rond en laag.

Mellow

Berichten: 6523
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:54

je weet zelf wat je moet doen om haar/hem goed te laten lopen toch?
ga gewoon door met wat je zelf denkt dat het beste is voor je paard.
leuke foto's maar let op pianohandjes Lachen verder succes ermee

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:26

Mooie foto's van San, natuurlijk geef ik geen commentaar, ik wil alleen even kijken of er nu een plaatje bij mijn naam staat. Volgens MiranB kan een kind dit en omdat ik die leeftijd al lang ontgroeid ben, moet ik dit dus ook kunnen. Ik heb nog wel geleerd voor computer programmeur. Haha!

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:48

wauweltje schreef:
Mooie foto's van San, natuurlijk geef ik geen commentaar, ik wil alleen even kijken of er nu een plaatje bij mijn naam staat. Volgens MiranB kan een kind dit en omdat ik die leeftijd al lang ontgroeid ben, moet ik dit dus ook kunnen. Ik heb nog wel geleerd voor computer programmeur. Haha!


en zal ik nu om jou te pesten gewoon zeggen dat ik helemaal geen plaatje bij je naam zie staan Schijnheilig

Miran ik zie hem liever laag en rond dat die laatste 2 foto's die je hebt neergezet (dan heb ik het vooral over die bovenste) Maar keep up the good work

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 14:33

Barb schreef:
Miran ik zie hem liever laag en rond dat die laatste 2 foto's die je hebt neergezet (dan heb ik het vooral over die bovenste) Maar keep up the good work


Daar gaat hij lekker ruggetje vastzetten Dat zie je goed haha.. maar neusje is op de loodlijn haha
Nee hoor ik hou vast aan mijn instructice.. en dat bevalt me prima !!
Haha! Knipoog

Even voor Wauweltje..
Plaatje doet het hoor. *LOL*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:04

leuke foto's!! ontzettend mooie tuiger heb je! het is niet helemaal mijn type paard maar hij heeft echt uitstraling Kwijl (jullie zien er leuk uit met z'n tween: goeie combi!! voor zover ik dat van een foto (Momentopname) kan afleiden Knipoog )

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:06

Citaat:
en zal ik nu om jou te pesten gewoon zeggen dat ik helemaal geen plaatje bij je naam zie staan

Tja, Barb daar had ik natuurlijk toch niet ingetrapt.
Als ik het plaatje kan zien dan kan jij het ook. Het is wel een mooi plaatje he? Haha!
Dit heeft overigens niets meer met de foto's van San te maken, sorry Miran. Het voordeel is wel dat je nu steeds op pagina 1 blijft staan, net zo lang tot iedereen je paardje heeft bekeken. Doe ik toch nog eens wat goed!

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:13

deze foto vind ik mooi:

Afbeelding

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 19:20

bedankt maar het is een oud topic dus er mag niet meer gereageerd worden..