Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn 2 geweldige jaren met Gerona!

 
Profiel   

[ img ]

Sinds 2013 rijd ik op een dressuurstal, daar rijd ik regelmatig paarden voor langere of minder langere periode. Gerona was een blijvertje en heb ik 2 jaar lang mogen rijden.
Met Gerona was het de bedoeling dat ik haar tot M/Z niveau zou opleiden en de oudste dochter van de eigenaresse haar dan zou overnemen. En die tijd is nu gekomen. Ik geloof dat dit het eerste en dus laatste topic is wat ik van deze kanjer maak maar, het leek me een mooie manier terug te blikken op deze 2 jaar.

In 2014 toen Gerona 3 jaar was en net beleerd ben ik begonnen, en oh my... ik als kleine smurf op een 3 jarige slungel van minstens 1.80 :')
Gelukkig had Gerona een geweldig karakter, ondanks haar merrie streken ging ze steeds een beetje beter! Heel veel foto's van deze periode heb ik niet.
Begin 2015 begon ons wedstrijd avontuur, en het was een avontuur... Want de eerste 3 x heb ik ongeveer in een volte 10m mn oefeningen gereden.. wat overigens best een prestatie is met zo'n joekel :Y) Maar al snel had mevrouw door dat ze niet werd opgegeten door bakkabouters ( of pokemons) en ging ze heel braaf.

2. Onze eerste outdoor wedstrijd tussen de bordjes, het koste me wat stuurwerk maar toch wist ze toen met 2 lintjes huiswaarts te keren! *\o/*
[ img ]

Ook gingen we in die periode de eerste keren naar buiten en startte we de zomer al L1 en einde van het jaar L2! We hadden onze momenten, want met zo'n groot lichaam valt het natuurlijk allemaal niet mee. Maar ook periodes dat ze erg fijn liep. Tussen door maakte we veel plezier en tutte we lekker veel. Want wat een lief dier is het ook, zo vurig als de pest en toch zo kalm en liefdevol. Ik kan uren met haar kletsen en gewoon lekker samen zijn.

3. Eerste rondje naar buiten!!! *\o/*
[ img ]

4. knuffels en kusjes :+:
[ img ]

Verder weet ik eigenlijk niet zo goed welke foto's uit welke periode zijn voor een groot overzicht. Sinds mijn hardeschijf al mn foto's door elkaar heeft gehaald is dat lastig uit te zoeken, dus laat ik jullie nu vooral even genieten van mijn foto's en momentjes met dit prachtige dier. Van binnen en buiten, want ze heeft mijn hart gestolen.

5. In juni 2015 kwamen Julia en Suzanne langs voor een shoot! En ook Gerona mocht even poseren <3
Nogmaals thanks voor deze foto's meiden!
[ img ]

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=581E5A7B

6. Af en toe lekker idioot doen in de wei ~~}>
Zelfs Nash van 21 krijgt ze gek >;)
[ img ]

7. We trainde rustig door, dit was ook in 2015.
Ze ging steeds een beetje beter, de oefeningen leerde ze in no time, maar haar lichaam ging natuurlijk niet zo snel.. tot vooral grooooote frustratie van Gerona zelf :=
[ img ]

8. Samen slapen was favoriet, het is dat ze zo enorm is anders kroop ze sowieso op schoot :j :')
[ img ]

9. Ondanks dat ze in de ring soms een springpaard wou worden, wat ze overigens écht niet kan... hielden we stug vol met wedstrijdjes en gingen we regelmatig nog wel eens met een lintje naar huis! -:)
[ img ]

10. Lekker lol maken in de paddock, en uiteraaaard weer kus selfies
[ img ]

11. En als je nog maar 5 bent en je "baasje" reporter is voor de penny... dan krijg je gewoon zo'n lekker roze halster om naar wedstrijd :=
[ img ]

Beentjes gingen steeds meer werken :):)
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58325ECF

Grote baby <3
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5821C0C8

12. en natuurlijk veel foto's maken.... Knap dier <3
[ img ]

13. En met de kleine wollige hond uuuh pony op de foto!
[ img ]

14. En werken aan het wat meer oprichten en op het achterbeen.. kwam steeds meer! ( dit was januari dit jaar, helaas meest recente rijfoto :x )
[ img ]
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=582FE1FC

15. En nog bewegende beelden met ook heel veel foto's <3


Bedankt voor het kijken,
voor de geínteresseerden, Gerona is een merrie van de hengst Uphill uit een Kennedy moeder en geboren in 2011. Ik heb haar tot het M1 gereden.

:*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-16 19:10 



 

Prachtig eerbetoon, Elvi. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-16 19:47 



 
Profiel   

Wauw, echt, wauw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-16 20:08 



 
Profiel   

Wauw gaaf paardje, en super leuk Topic !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-16 20:35 



 
Profiel   

Dank jullie wel! ❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-16 07:01 



 
Profiel   

Hey wat gaaf om eens een topic van ke te zien!! :))
Wat een ontzettend gaaf paard zeg!

Ik weet nog wel dat je toen in net topic die kans kreeg om daar te gaan rijden, echt super!

En penny reporter? Heb je een linkje, ben wel erg benieuwd!! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-16 17:52 



 
Profiel   

Jij bent met de neus in de boter gevallen bij Karin :) Zie Gerona regelmatig op fb voorbij komen en vind het een zeer aansprekend paard! Ben heel benieuwd hoe ze het onder M.ichelle gaat doen!



Laatst bijgewerkt door Neonlight op 28-07-16 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Puntjes uit naam verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 06:45 



 
Profiel   

Wat een mooi overzicht en wat een toptijd heb je met dit knappe paard gehad! Mooi dat je de kans hebt gehad om haar te mogen rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 09:49 



 
Profiel   

Wat een mooi overzichtje en dat filmpje is heeeel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 10:16 



 
Profiel   

Mooi overzicht Elvi!! :D Gave foto's zitten ertussen zeg :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 12:11 



 
Profiel   

een hele chique vos hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 12:12 



 
Profiel   

Die eerste foto inlijsten en aan de muur zou ik zeggen! prachtig beest

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 13:30 



 
Profiel   

Toppertjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 17:06 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 19:53 



 
Profiel   

Fleur_a schreef
Die eerste foto inlijsten en aan de muur zou ik zeggen! prachtig beest

Er komt zeker nog eentje aan de muur van haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 19:53 



 
Profiel   

_KiMbErLeY_ schreef
Hey wat gaaf om eens een topic van ke te zien!! :))
Wat een ontzettend gaaf paard zeg!

Ik weet nog wel dat je toen in net topic die kans kreeg om daar te gaan rijden, echt super!

En penny reporter? Heb je een linkje, ben wel erg benieuwd!! :))

Oh ja! Dat is alweer lang geleden...! Tijd vliegt !

Ja haha, moet je even op YouTube Penny kanaal opzoeken! Bij afspeellijsten staat wel een lijst met mijn filmpjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 19:54 



 

Wauw, echt wat bijzonder mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 19:55 



 
Profiel   

Mooie foto's van jullie samen! Je mag trots zijn dat je Gerona met haar grote lijf zo netjes heb opgeleid tot dit niveau op deze leeftijd!
Wij zijn als fokkers heel blij dat Gerona als veulen al op zo'n fijne plek terecht is gekomen. We hopen dat ze met haar nieuwe amazone heel succesvol wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 20:11 



 
Profiel   

Rovinia schreef
Mooie foto's van jullie samen! Je mag trots zijn dat je Gerona met haar grote lijf zo netjes heb opgeleid tot dit niveau op deze leeftijd!
Wij zijn als fokkers heel blij dat Gerona als veulen al op zo'n fijne plek terecht is gekomen. We hopen dat ze met haar nieuwe amazone heel succesvol wordt!

Bedankt! Leuk om te horen!!
Ik hoop ook dat gerona haar carrière mooi gaat voort zetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 21:30 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard (ik ben wel bevooroordeeld, ze heeft erg veel weg van mijn eigen Uphill ruin). Jammer dat je het stokje over moet geven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-16 07:55 



 
Profiel   

al een tijd niet meer op bokt gezeten en toevallig kom ik deze topic nu tegen. Leuk overzicht van jou en Gerona. Het is een knap dier en jullie zijn een knappe combinatie!.
Succes Gerona en jij succes met de volgende knappe kanjers die je onder je kont gaat hebben.
met jou talent komt het helemaal goed!! xx
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-16 04:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen