Joepiedepoepie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 09:12

Oftewel we zijn hartstikke blij dat we sinds gisteren het personeel zijn geworden van deze leukerd! *\o/*

Hij heet Joep, is een vos appaloosa shetlander ruintje van 10 jaar en zooooo leuk! <3

Hij is betuigd, bereden en kan aardig wat kunstjes, maar hij is vooral heel erg lief.
Ons doel is om wandeltochtjes met hem te maken, te mennen en als weidemaatje te dienen voor onze 2 huidige heren, aangezien ze zo lastig van elkaar te scheiden zijn.

Ik hoop dan ook dat Joep een beetje goed opgenomen gaat worden, hij staat nu tussen 4 Tinkers en een Fries en dat gaat heel goed.
Maar als iemand nog tips heeft voor een zo goed mogelijke introductie, houd ik me aanbevolen! :j

Helaas moeten we nog even geduld hebben want onze stallen worden in de zomervakantie verbouwd, maar daarna is ie van harte welkom. Hij staat gelukkig vlakbij dus tot die tijd kan ik hem regelmatig bezoeken.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Poosje81
Berichten: 21225
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:37

Wat een plaatje! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Mondy

Berichten: 11876
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:38

Wat een leukerd <3 Veel plezier samen !

Monique1963

Berichten: 8684
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:17

Wat een schitterend diertje! Echt eyecandy!

prompter

Berichten: 11237
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:18

Daar zou ik ook blij van worden, wat een leukerd :j !

Siers83

Berichten: 7379
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:21

Wat een mooierd zeg!
Heel veel plezier met hem

Gitana

Berichten: 2713
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:33

Wauw die is mooi!

Cinnepin

Berichten: 8957
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:36

Die is leuk!!! Gefeliciteerd

DuoPenotti

Berichten: 29956
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:41

Wat een enorm leuke pony.
En wat een prachtige collectie aan foto's!
Is het nu al je verzorgpony?

Veel plezier met hem :j

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 12:22

DuoPenotti schreef:
Wat een enorm leuke pony.
En wat een prachtige collectie aan foto's!
Is het nu al je verzorgpony?

Veel plezier met hem :j


Nee, het is de pony van een oud stalgenootje van me. Haar dochtertje reed erop, maar kleine meisjes worden groot en ze is toe aan een groter formaat. ;) Ik kende hem dus al wel.

Ik zag ooit deze foto op Facebook voorbij komen en toen zei ik al tegen mijn man, als hij ooit in de verkoop komt, dan ga ik ervoor want het is zo’n leukerd. En vorige week was het zover. *\o/*
Hij is echt voor alles in. :D
Afbeelding

Keeth

Berichten: 331
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Playa del Stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 12:40

Knappe Joep <3 .

Wat leuk dat hij bij bekende een nieuw huisje heeft gevonden! Joep is vroeger van mijn moeder geweest en we zijn hem vorig jaar op wezen zoeken waar hij nu staat. Ontzettend lieve mensen en Joep is nog steeds dezelfze lieve maar ondeugende pony! Daar ga je zo ontzettend veel plezier mee en van beleven :D .

Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinst <3

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 12:43

Keeth schreef:
Knappe Joep <3 .

Wat leuk dat hij bij bekende een nieuw huisje heeft gevonden! Joep is vroeger van mijn moeder geweest en we zijn hem vorig jaar op wezen zoeken waar hij nu staat. Ontzettend lieve mensen en Joep is nog steeds dezelfze lieve maar ondeugende pony! Daar ga je zo ontzettend veel plezier mee en van beleven :D .

Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinst <3

Wat leuk om jullie hier te treffen! Hij komt nu vlakbij zijn vorige eigenaresse te staan (we wonen 15 km verderop) dus als je hem ooit wil bezoeken, dan ben je van harte welkom hoor. Stuur me gerust een privé berichtje, dan gaan we dat regelen. :)

Pascaltje
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 12:44

Keeth schreef:
Knappe Joep <3 .

Wat leuk dat hij bij bekende een nieuw huisje heeft gevonden! Joep is vroeger van mijn moeder geweest en we zijn hem vorig jaar op wezen zoeken waar hij nu staat. Ontzettend lieve mensen en Joep is nog steeds dezelfze lieve maar ondeugende pony! Daar ga je zo ontzettend veel plezier mee en van beleven :D .

Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinst <3


Dat was in 2021 dat we hem zijn op wezen zoeken. Dus bijna 2 jaar geleden al weer. xx

Pascaltje
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-23

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 12:50

Ik hoorde het van Natalie dat u hem gekocht heeft. Ik ben erg blij dat hij naar een bekende gaat van Natalie en dat hij in de buurt blijft. Ik hoop dat hij jullie net zoveel plezier gaat geven als dat hij Natalie en kids en mij vroeger plezier gegeven heeft.
Het is zo'n grote, lieve, mooie knapperd.
Het doet me goed om te lezen (reactie op mijn dochter) dat we bij u net zo welkom zijn als dat we bij Natalie zijn. Dank u wel.

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 12:50

Pascaltje schreef:
Keeth schreef:
Knappe Joep <3 .

Wat leuk dat hij bij bekende een nieuw huisje heeft gevonden! Joep is vroeger van mijn moeder geweest en we zijn hem vorig jaar op wezen zoeken waar hij nu staat. Ontzettend lieve mensen en Joep is nog steeds dezelfze lieve maar ondeugende pony! Daar ga je zo ontzettend veel plezier mee en van beleven :D .

Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinst <3


Dat was in 2021 dat we hem zijn op wezen zoeken. Dus bijna 2 jaar geleden al weer. xx


Dat is alweer even geleden dus, nou als jullie een keer in de buurt zijn, wees welkom! :j

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 12:53

Pascaltje schreef:
Ik hoorde het van Natalie dat u hem gekocht heeft. Ik ben erg blij dat hij naar een bekende gaat van Natalie en dat hij in de buurt blijft. Ik hoop dat hij jullie net zoveel plezier gaat geven als dat hij Natalie en kids en mij vroeger plezier gegeven heeft.
Het is zo'n grote, lieve, mooie knapperd.
Het doet me goed om te lezen (reactie op mijn dochter) dat we bij u net zo welkom zijn als dat we bij Natalie zijn. Dank u wel.

Geen enkel probleem (en je mag jij zeggen hoor ;)) en Joepie gaat vanaf nu nergens meer naartoe, we hopen hem zijn ‘vooraltijd’ huisje te kunnen geven.

Pascaltje
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:55

JJ4 schreef:
Pascaltje schreef:
Ik hoorde het van Natalie dat u hem gekocht heeft. Ik ben erg blij dat hij naar een bekende gaat van Natalie en dat hij in de buurt blijft. Ik hoop dat hij jullie net zoveel plezier gaat geven als dat hij Natalie en kids en mij vroeger plezier gegeven heeft.
Het is zo'n grote, lieve, mooie knapperd.
Het doet me goed om te lezen (reactie op mijn dochter) dat we bij u net zo welkom zijn als dat we bij Natalie zijn. Dank u wel.

Geen enkel probleem (en je mag jij zeggen hoor ;)) en Joepie gaat vanaf nu nergens meer naartoe, we hopen hem zijn ‘vooraltijd’ huisje te kunnen geven.



Dat hoop ik ook, maar denk het wel dat Joep bij jullie zijn vooraltijd huisje heeft gevonden.
En of wij ooit in de buurt komen betwijfel ik, want wij wonen nml in zeeland en afhankelijk van openbaar vervoer, dus zomaar een keer in de buurt zijn zal helaas niet gebeuren. wij moeten dat echt plannen en regelen en zo.
Maar ik heb de eerste 2 weken van augustus vakantie en wil ik kijken of het voor Keeth ook mogelijk en haalbaar is, want dan wil ik kijken of het gaat lukken om 2 of 3 daagjes jullie kanten op te komen. maar er moet dan oppas gevonden worden voor onze dieren, en best het 1 en ander regelen.

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 14:53

Pascaltje schreef:
Pascaltje schreef:
Ik hoorde het van Natalie dat u hem gekocht heeft. Ik ben erg blij dat hij naar een bekende gaat van Natalie en dat hij in de buurt blijft. Ik hoop dat hij jullie net zoveel plezier gaat geven als dat hij Natalie en kids en mij vroeger plezier gegeven heeft.
Het is zo'n grote, lieve, mooie knapperd.
Het doet me goed om te lezen (reactie op mijn dochter) dat we bij u net zo welkom zijn als dat we bij Natalie zijn. Dank u wel.


Dat hoop ik ook, maar denk het wel dat Joep bij jullie zijn vooraltijd huisje heeft gevonden.
En of wij ooit in de buurt komen betwijfel ik, want wij wonen nml in zeeland en afhankelijk van openbaar vervoer, dus zomaar een keer in de buurt zijn zal helaas niet gebeuren. wij moeten dat echt plannen en regelen en zo.
Maar ik heb de eerste 2 weken van augustus vakantie en wil ik kijken of het voor Keeth ook mogelijk en haalbaar is, want dan wil ik kijken of het gaat lukken om 2 of 3 daagjes jullie kanten op te komen. maar er moet dan oppas gevonden worden voor onze dieren, en best het 1 en ander regelen.


Laat maar weten tegen die tijd :) +:)+

Pascaltje
Berichten: 7
Geregistreerd: 12-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:04

Dat hoop ik ook, maar denk het wel dat Joep bij jullie zijn vooraltijd huisje heeft gevonden.
En of wij ooit in de buurt komen betwijfel ik, want wij wonen nml in zeeland en afhankelijk van openbaar vervoer, dus zomaar een keer in de buurt zijn zal helaas niet gebeuren. wij moeten dat echt plannen en regelen en zo.
Maar ik heb de eerste 2 weken van augustus vakantie en wil ik kijken of het voor Keeth ook mogelijk en haalbaar is, want dan wil ik kijken of het gaat lukken om 2 of 3 daagjes jullie kanten op te komen. maar er moet dan oppas gevonden worden voor onze dieren, en best het 1 en ander regelen.[/quote]

Laat maar weten tegen die tijd :) +:)+[/quote]


Zal ik doen. ik stuur je wel even een pb ;)

ElfBeau_067

Berichten: 2008
Geregistreerd: 03-11-22

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:43

Gefelicitaart met Joep! Wat een dropje!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18182
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:11

Zo dan, wat een knapperd! Pareltje hoor, gefeliciteerd!

Temeraire

Berichten: 3538
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:25

Wat een leuke pony, gefeliciteerd! *\o/*
En wat leuk dat je hem al kende, dan weet je al wat je koopt :)

Lukasje
Berichten: 11340
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:27

Wauw, wat een knapperd ! En dat hij ook zo veelzijdig en lief is !!

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 17:58

Temeraire schreef:
Wat een leuke pony, gefeliciteerd! *\o/*
En wat leuk dat je hem al kende, dan weet je al wat je koopt :)

Ja dat is inderdaad heel fijn. Kan dan ook niet wachten om met het karretje erachter op pad te gaan. :D

Anna85
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-06-03

Re: Joepiedepoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 00:37

Wat leuk een oude bekende, ik heb Joep ook een tijdje gehad. Zo'n lieve pony heel veel geluk met hem, maar dat gaat vast goed komen ❤