Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GabberGill

Berichten: 5853
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-23 13:50

13 jaar alweer!
En 1(2) jaar ons "vriendje"

Ik denk dat ik meer over je kan schrijven dan J.K. Rowling over Harry Potter kon.

Je bent het laatste echte tastbare cadeau van mijn moeder aan Mich mijn zusje. Wat heb ik een hekel aan je gehad. Je was en bent onuitstaanbaar, alleen de afgelopen tijd ben je mijn vriendje geworden. Iets wat ik nooit had verwacht. We hebben een band, oke het is een Lekke band maar he het is iets.

Een kleine omschrijving hoe we je kochten.

12 jaar terug zou ik niet naar de markt gaan voor het eerst in jaren. 07.00 ging toch mijn telefoon. STEEEEEEEFFFFF IK ZAG EEN LEUKE WELSHHHHH!!!!!

Nee mich laat het!
Jawel ik ga hem kopen!

Ik me aangekleed en met fikse kater erheen. Daar aangekomen was mich in de stress. Ze had net geld gefixt om hem te kopen. Hij was weg, stond er niet meer. Ik dacht moooooooi scheelt weer! Mich was radeloos en ging opzoek naar de eigenaar. Helaas! De pony was er nog! Hij stond alleen in de trailer omdat hij de hele bende afbrak en een gevaar voor zichzelf, de andere pony's en het publiek was. Met een frons keek ik haar aan en vroeg me af waarom. Haar glimlach van oor tot oor maakte het af.

En zo begon het de 1e stapjes wat een ellende. Vooruit ging hij niet maar ik had vroegah geleerd achteruit lopen tot ze het zat zijn. Ik kan vol trots zeggen dat ik een pony heb die ongeveer functioneert als de oude vertrouwde Daf. Hij kan namelijk zowel voor als achteruit in hetzelfde tempo en geloof me.dat is hard en flexibel. Zo gingen we geen meters maar kilometers in zijn achteruit, dijken op en af en ga zo maar door.

De 1e pony
Die mij het leven echt zuur maakte!
Die me het licht uit mijn ogen wilde trappen!
Die me weken lang elke dag een poosje op een emmer in het land liet zitten omdat zijn halster af was gegaan en hij met geen mogelijkheid te pakken was.
Waar ik nooit meer op zou stappen nadat ik een keer opgestapt was.
Die meer los loopt dan mee aan het lijntje.

En zo kan ik nog 9000 negatieve dingen opsommen

Na jaren is hij de pony geworden die mij uit een heel diep dal trok. Waar ik mijn maatjes liet gaan was hij er altijd om dit met zijn clownssmoel op te vangen. Gek eigenlijk, hij was altijd zo dichtbij en ik heb hem nooit gezien als nu. Het is denk ik 1 van de mooiste en betrouwbaarste pony's maar met een iets te heet karakter.

Ik ben gek op hem geworden!
Waardeer hem om wie hij is!
Kan me geen betere kinderpony voor mijn dochter wensen. Het is een geweldige veelzijdige pony geworden met een hart van goud!

Waar ik vroeger baalde dat hij waarschijnlijk 80 zou worden en mijn ellende werd hoop ik nu dat hij 80 wordt!

Gefeliciteerd ellendeling!
Ik hoop dat we nog heeeeeeeel lang van je mogen genieten.

Tuurlijk is dit met een stukje sarcasme geschreven. Hij is mijn prachtige ellende namelijk!

Ons witgoud!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/CvYhAa.jpg
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 14-04-23 14:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto in link geplaatst, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

Wesseltje

Berichten: 2186
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 00:42

Wat een knapperd! Geniet lekker van je ellendeling :D

janouk
Blogger

Berichten: 17910
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 06:48

Sommige paarden raken je zoveel meer dan anderen :D
Happy birthday

Lukasje
Berichten: 11340
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 08:22

Wat hij ook was, ik zie nu een knappe, betrouwbare, veelzijdige pony. Nog veel plezier met hem!

Elisa2

Berichten: 37551
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 08:25

De meest lastige krijg je de grootste band mee haha.

Hij ziet er in ieder geval super schattig en leuk uit.

Ellen_ov

Berichten: 1325
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:04

Hahaha je vertelt er heerlijk over. Knap ding is het.

Maflinger_S
Berichten: 12175
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:16

Frits de Verschrikkelijke is SuperFrits geworden. Hoe mooi is dat.

Dat ie in goede gezondheid 80 wordt!

Suzanne F.

Berichten: 49391
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:43

Wat een leuk verhaal. Wat een leuke pony is het geworden. Respect voor je doorzettingsvermogen! Ik hoop dat je nog lang van de ellendeling mag genieten. En je dochter ook natuurlijk.

Hevonen

Berichten: 5637
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Clown Frits alweer 13 jaar en 12 jaar ons vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 13:07

Heel leuk verhaal en heel mooi paardje!

Wij hadden een A-welshmerrie, ipv de gevraagde kinderpony een echt levensgevaarlijk monster. Na een heleboel werk en aandacht de liefste pony ooit. Zorgzaam, betrouwbaar... het kan echt. Ze is 24 geworden (ingeslapen wegen terugkerende hoefbevangenheid, Cushing), we hebben haar 18 jaar gehad.

GabberGill

Berichten: 5853
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-23 03:09

Jaaaa soms heb je een verwachtingspatroon van een pony. Soms tegen beter weten in en toch verwacht je het.

Ik ben nu gewoon go with the flow met hem en zodra ik die flow vond heb ik Er een geweldig dier aan.

Dankjulliewel
Wij zijn ook weg van zijn looks en ik na jaren van zijn karakter