Horse nation

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mavantos

Berichten: 3615
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:59

chelle_dora schreef:
mavantos schreef:


Ja, dat wel. Maar ik vind wel dat er harder ingegrepen mag worden. Soms zijn de opmerkingen net buiten een boekje en krijgen ze een waarschuwing. Nouja, ik word niet bepaald 'bang' van een waarschuwing van iemand die 1 of 2 jaar ouder dan me is... :n


Dat dus.. En sowieso wat minder selectief ingegrepen mag worden.. Niet bij de een wel en bij de ander niet.. :+[/quote]

Dat bedoel ik ook eigenlijk, maar durfde dat niet zo te zeggen :')

paardkirsten
Berichten: 302
Geregistreerd: 05-12-12

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:00

hebben jullie tips voor me??

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:00

Maar zal he door geven dat we nog strenger moeten worden. Dan word er over een week weer gehuild dat we te streng zijn .. t is namelijk nooit goed. :)

mavantos

Berichten: 3615
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:00

xDenies schreef:
mavantos schreef:



Ja, dat wel. Maar ik vind wel dat er harder ingegrepen mag worden. Soms zijn de opmerkingen net buiten een boekje en krijgen ze een waarschuwing. Nouja, ik word niet bepaald 'bang' van een waarschuwing van iemand die 1 of 2 jaar ouder dan me is... :n


Tja, daar kan ik vrij weinig aan doen.
Aan de andere kant, kan men zich ook gewoon fatsoenlijk gedragen :)

Respect hebben is ook een goeie.


Hoezo kan je daar weinig aan doe? Je bent moderator of niet >;)

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:01

Ik moet gewoon doen wat er van mij verwacht word, en kan ook niet zomaar dingen gaan doen hoor :)

Jitske

Berichten: 13082
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:02

YRT -> LN

mavantos

Berichten: 3615
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:03

xDenies schreef:
Ik moet gewoon doen wat er van mij verwacht word, en kan ook niet zomaar dingen gaan doen hoor :)


Nee, maar toen mensen reageerde met dat ik mijn eigen paard de dood in had gereden was een flinke ban wel op hun plaats geweest. Dat kan je namelijk niet maken om dat te zeggen :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:03

Denies, wat er bedoeld wordt (door mij in ieder geval) is dat veel mensen in bescherming worden genomen.

Als Pietje zegt 'geen rijtechnische tips, ik heb les' dan kan Klaasje besluiten dat ie toch gaat zaniken over de handen van Pietje.

Dan heb je last van Jantje die dan roept 'dan moet je maar geen topic openen'.
Terwijl als Klaasje hetzelfde post in het topic, en Pietje er dan wat over zegt, dan wordt Klaasje verdedigd dat iedereen zich moet houden aan de regels van het topic zoals deze zijn gesteld door de TS.

Dat bedoel ik met minder selectief ingrijpen. Of tegen iedereen lelijk, of tegen niemand, maar niet zoals het Jantje uitkomt, en dat is wel wat er nu gebeurd.

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:05

mavantos schreef:
xDenies schreef:
Ik moet gewoon doen wat er van mij verwacht word, en kan ook niet zomaar dingen gaan doen hoor :)


Nee, maar toen mensen reageerde met dat ik mijn eigen paard de dood in had gereden was een flinke ban wel op hun plaats geweest. Dat kan je namelijk niet maken om dat te zeggen :r


Ik ben daar niet bij geweest, dus kan je mij daar nou niet op gaan zitten pakken ;)

Daarnaast is ongeveer 90% van HN te koppig om mensen te gaan aan te geven, waardoor we dus of te laat zijn, of het niet eens opmerken.

Maar goed..


@ Rachelle,

Ik snap wat het punt is. Maar ik ben niet voor alles verantwoordelijk.

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:06

Waarom zou je niet luisteren naar een waarschuwing van iemand die 2 jaar ouder is? Weet je, die mensen zijn niet voor niks uitgekozen en eigenlijk vind ik dat je zelfs naar een moderator zou moeten luisteren als diegene 2 jaar jonger is. Als we allemaal zo'n instelling zouden hebben zou het de hele tijd baas boven baas worden, waarom niet gewoon naar elkaar luisteren?

Dat vind ik sowieso een min punt van ons forum, iedereen moet elkaar altijd afkraken. Waarom niet blij zijn voor een ander en elkaar dingen gunnen? Ik ben zelf ook niet heilig, maar probeer mij wel steeds beter aan te passen aan anderen.
Laatst bijgewerkt door Pacific op 05-08-13 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:07

Ik probeer overal op tijd bij te zijn, en op een eerlijke manier te handelen. Maar welke manier dan ook: het is nooit goed.

En het enige wat ik kan doen, is het door geven en zien wat de admins er mee willen gaan doen. Dat ligt niet in mijn handen.
Dus als er klachten zijn, is een pb'tje naar een admin reuze simpel.

@ Nikita,

+1 , amen.

Anoniem

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:08

Denies, weet ik. Het is ook geen aanval op jou persoonlijk maar op de algemene moderator groep van HN. Denk dat ze wat meer op kwaliteiten moeten selecteren daar en niet op naamsbekendheid.

mavantos

Berichten: 3615
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:08

''Ik snap wat het punt is. Maar ik ben niet voor alles verantwoordelijk.''


Nee, maar jij bent voor ons wel de toegankelijkste moderator om naar toe te gaan. En je hoeft niet alles alleen te doen, er zijn nog meer moderatoren die wat kunnen doen.

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:10

Dat is het hele probleem. Ik word daar vaak zat op gepakt, dat ik de 'toegankelijkste moderator' ben. Ik hoef maar één miniscuul foutje te maken, en heb héél HN boven op me met miljoenen klachten.

Dus het spijt me, maar ik let in het vervolg wel op :)

Anoniem

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:11

Jij bent ook de enige moderator zonder een Ego van hier tot en met.. :+

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:12

Die snap ik niet? (half blond heh..)

Anoniem

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:12

Dat het gros van de moderators een Ego heeft en te arrogant is om toe te geven dat ze verkeerd zitten of meten met twee maten...

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:13

Wat mij betreft mag er best harder worden ingegrepen. In topics waar het uit de hand loopt, 1 x waarschuwen en ieder die er op door gaat gelijk een forumban geven. Niet duizend keer lopen waarschuwen, dan gaan mensen een loopje met de staff nemen. En dat is wat er nu precies gebeurt, volgens mij.

Change3x

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:13

Ik heet er Santos4life. Ben echt een diehard HN'er :')

Weet iemand trouwens waarom 't eruit ligt?
@ ik ga nu even bijlezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:14

Oh harder ingrijpen ben ik ook voor. Maar ook consequent ingrijpen, wat ik al zei. Niet bij de een wel, en bij de ander niet. :) Daar bespaar je ook al een hoop ellende mee. Mensen gaan nu vaker op elkaar vitten omdat de een iets wel kan flikken en de ander niet, en dan krijg je wrijving en jeuk en dan gaan mensen vanzelf krabben :')

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:16

xNikitaaa schreef:
Wat mij betreft mag er best harder worden ingegrepen. In topics waar het uit de hand loopt, 1 x waarschuwen en ieder die er op door gaat gelijk een forumban geven. Niet duizend keer lopen waarschuwen, dan gaan mensen een loopje met de staff nemen. En dat is wat er nu precies gebeurt, volgens mij.



En dat heb ik gedaan, en vervolgens zijn er een hoop klachten over mij ingestuurd, en werd ik op het matje geroepen.

Ja, wat wilt HN nou?

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:16

Prachtige laatste zin, haha.
Ja precies, gewoon ieder die er op door gaat. Niet naar een naam kijken, allemaal 2 dagen o.i.d. een ban. Ik denk dat er dan ook meer respect komt voor het team :j.

Dat vind ik erg jammer Denise, ik (en blijkbaar meerdere HNers) had het fijn gevonden als het voortaan op die manier zou gaan...
Laatst bijgewerkt door Pacific op 05-08-13 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:17

Change3x schreef:
Ik heet er Santos4life. Ben echt een diehard HN'er :')

Weet iemand trouwens waarom 't eruit ligt?
@ ik ga nu even bijlezen


Wisten we het maar ... Gang-nation en Honden tycoon schijnen er ook uit te liggen ..

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:18

xNikitaaa schreef:
Prachtige laatste zin, haha.
Ja precies, gewoon ieder die er op door gaat. Niet naar een naam kijken, allemaal 2 dagen o.i.d. een ban. Ik denk dat er dan ook meer respect komt voor het team :j.

Dat vind ik erg jammer Denise, ik (en blijkbaar meerdere HNers) had het fijn gevonden als het voortaan op die manier zou gaan...


Ja ik ook. Ik was het ook meer als zat.
Die extra topic regels zijn er ook niet voor niets gekomen, en die werkte ook daadwerkelijk een tijdje.

Maar helaas.

Maar als ik mijn functie kwijt raak, kan ik helemaal niets meer 'betekenen'. Ben ook heel nieuwsgierig naar de mensen die toen zo over mij
geklaagd hadden..

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:21

Hmm, als jij je functie kwijt raakt begaan ze wel een grote fout. Dan zouden ze zichzelf alleen maar meer naar beneden halen. Volgens mij zijn heel veel HNers blij met jou als moderator en laten wij jou niet zo maar uit het team schoppen. De mensen die over jou hebben geklaagd waren vast gewoon de mensen waarvoor die maatregelen nadelig hadden gewerkt. En ik denk ook, dat het halve HN team veel te soft is en dat een opleiding mist. Ik weet niet hoe goed jullie worden ingewerkt, maar jullie komen op mij niet over als één team.