Horse nation

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:06

ElJinete schreef:
Wat grappig dit. Ik heet trueblood. Alleen ligt de site er nu volgens mij uit ..

Klopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:07

xNikitaaa schreef:
chelle_dora schreef:
Wat ik al zeg, da's toch vrij knap want mijn account staat op vakantie. Geeft verder niet hoor :+


Ah naja, zal het me dan wel verbeeld hebben.


Denk het ook ja :Y) Zeg niet dat ik al jaren er vanaf ben maar heb 'm op vakantie gezet een tijd geleden, dus die fototopics zullen wel al een poos geleden zijn hoor :')

CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:07

Is het leuk? Want ik heb het wel eens voorbij zien komen, maar was ana het twijfelen om me aan te melden..

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:07

Natsuki schreef:
Is het leuk? Want ik heb het wel eens voorbij zien komen, maar was ana het twijfelen om me aan te melden..

Het is behoorlijk Dood

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:08

Denk dat je je tijd beter ergens anders in kan steken natsuki.. t was wel leuk, maar d'r is niks meer voor ontwikkeld en het beheer is ook een beheer van likmevestje.. :+

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:09

chelle_dora schreef:
Denk dat je je tijd beter ergens anders in kan steken natsuki.. t was wel leuk, maar d'r is niks meer voor ontwikkeld en het beheer is ook een beheer van likmevestje.. :+

Hoe hete jij op hn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:10

Espritfan schreef:
chelle_dora schreef:
Denk dat je je tijd beter ergens anders in kan steken natsuki.. t was wel leuk, maar d'r is niks meer voor ontwikkeld en het beheer is ook een beheer van likmevestje.. :+

Hoe hete jij op hn?



Pff.. hoe heb ik niet geheten hahaha :+
Meest recente was Fences, en heb me op het aller eerste begin aangemeld als chellepiep.. Maar daarmee kwam ik de bak in :Y) tussendoor ook nog tig accounts gehad.. maar uiteindelijk mocht ik blijven op Fences :')

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:10

Erg irritant. Ik vind het wel leuk maar meer omdat ik met mijn "paarden" bezig ben. Voor de rest is het behoorlijk saai, geen updates niks ..

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:11

Denk dat je je tijd beter ergens anders in kan steken natsuki.. t was wel leuk, maar d'r is niks meer voor ontwikkeld en het beheer is ook een beheer van likmevestje.. :+
[/quote]
Hoe hete jij op hn?[/quote]


Pff.. hoe heb ik niet geheten hahaha :+
Meest recente was Fences, en heb me op het aller eerste begin aangemeld als chellepiep.. Maar daarmee kwam ik de bak in :Y) tussendoor ook nog tig accounts gehad.. maar uiteindelijk mocht ik blijven op Fences :')[/quote]
Lol, ik heb je naam wel eens voorbij zien komen.
Ik had ook 1 ander acount maar toen had mijn vriendin mij veraden

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:11

ElJinete schreef:
Erg irritant. Ik vind het wel leuk maar meer omdat ik met mijn "paarden" bezig ben. Voor de rest is het behoorlijk saai, geen updates niks ..

Inderdaad, het is zonde dat het wordt verwaarloosd

Anoniem

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:12

haha ik heb geloof ik echt tussen de 50 en 100 accounts gemaakt daar.. heerlijk hoor, van die tijdelijke e-mail adressen, kan je een hoop geintjes mee uithalen :')

mavantos

Berichten: 3615
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:13

Jaa, dat 'speel' ik ook. Kom alleen nog maar op het forum, maar ben daar ook een beetje klaar mee.

Eigenlijk helemaal klaar mee, er zijn bepaalde mensen _-:(

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:13

chelle_dora schreef:
haha ik heb geloof ik echt tussen de 50 en 100 accounts gemaakt daar.. heerlijk hoor, van die tijdelijke e-mail adressen, kan je een hoop geintjes mee uithalen :')

Zoals??

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:14

mavantos schreef:
Jaa, dat 'speel' ik ook. Kom alleen nog maar op het forum, maar ben daar ook een beetje klaar mee.

Eigenlijk helemaal klaar mee, er zijn bepaalde mensen _-:(

Welk subforuim zit jij dan? ik herken je naam maar verder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:14

Espritfan schreef:
chelle_dora schreef:
haha ik heb geloof ik echt tussen de 50 en 100 accounts gemaakt daar.. heerlijk hoor, van die tijdelijke e-mail adressen, kan je een hoop geintjes mee uithalen :')

Zoals??


qua accounts?
Pff zoveel onzin gehad. Chellepiep dan.. Vliegende Vis ook nog gehad :Y)

Meeste is wel gebanned geloof ik haha. Maar was vooral in het begin supermakkelijk, kon je in no time aan paarden komen op die manier :')

mavantos

Berichten: 3615
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:15

Espritfan schreef:
mavantos schreef:
Jaa, dat 'speel' ik ook. Kom alleen nog maar op het forum, maar ben daar ook een beetje klaar mee.

Eigenlijk helemaal klaar mee, er zijn bepaalde mensen _-:(

Welk subforuim zit jij dan? ik herken je naam maar verder...


Alleen bij real-life, maar was vroeger heel actief bij de rpg's

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:17

haha ik heb geloof ik echt tussen de 50 en 100 accounts gemaakt daar.. heerlijk hoor, van die tijdelijke e-mail adressen, kan je een hoop geintjes mee uithalen :')
[/quote]
Zoals??[/quote]

qua accounts?
Pff zoveel onzin gehad. Chellepiep dan.. Vliegende Vis ook nog gehad :Y)

Meeste is wel gebanned geloof ik haha. Maar was vooral in het begin supermakkelijk, kon je in no time aan paarden komen op die manier :')[/quote]
Ja oke , dat is waar. Ik kocht chars met mijn dubbel en gaf die aan mij zelf

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:44

Ja zo kwam ik vroeger ook aan een hoop geld. Tot ik ineens mijn wachtwoord fout had, en toen kwam er paniek. Toentertijd met Zwiers gepraat en een hoop geld in moeten leveren (hn geld) om mijn huidige account weer terug te krijgen, en alles werd verbannen :P

Maar waarom hij er nu weer uit ligt...

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:53

mavantos schreef:
Jaa, dat 'speel' ik ook. Kom alleen nog maar op het forum, maar ben daar ook een beetje klaar mee.

Eigenlijk helemaal klaar mee, er zijn bepaalde mensen _-:(


Rotte appels blijf je sowieso overal, altijd en eeuwig houden :)

mavantos

Berichten: 3615
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:55

xDenies schreef:
mavantos schreef:
Jaa, dat 'speel' ik ook. Kom alleen nog maar op het forum, maar ben daar ook een beetje klaar mee.

Eigenlijk helemaal klaar mee, er zijn bepaalde mensen _-:(


Rotte appels blijf je sowieso overal, altijd en eeuwig houden :)


Ja, dat wel. Maar ik vind wel dat er harder ingegrepen mag worden. Soms zijn de opmerkingen net buiten een boekje en krijgen ze een waarschuwing. Nouja, ik word niet bepaald 'bang' van een waarschuwing van iemand die 1 of 2 jaar ouder dan me is... :n

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:56

xDenies schreef:
Ja zo kwam ik vroeger ook aan een hoop geld. Tot ik ineens mijn wachtwoord fout had, en toen kwam er paniek. Toentertijd met Zwiers gepraat en een hoop geld in moeten leveren (hn geld) om mijn huidige account weer terug te krijgen, en alles werd verbannen :P

Maar waarom hij er nu weer uit ligt...

Hahahaa,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:56

mavantos schreef:
xDenies schreef:


Rotte appels blijf je sowieso overal, altijd en eeuwig houden :)


Ja, dat wel. Maar ik vind wel dat er harder ingegrepen mag worden. Soms zijn de opmerkingen net buiten een boekje en krijgen ze een waarschuwing. Nouja, ik word niet bepaald 'bang' van een waarschuwing van iemand die 1 of 2 jaar ouder dan me is... :n


Dat dus.. En sowieso wat minder selectief ingegrepen mag worden.. Niet bij de een wel en bij de ander niet.. :+

paardkirsten
Berichten: 302
Geregistreerd: 05-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:57

ik volg, ga ook een acount aanmaken

Espritfan
Berichten: 778
Geregistreerd: 22-07-13
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:59

xDenies schreef:
Rotte appels blijf je sowieso overal, altijd en eeuwig houden :)


Ja, dat wel. Maar ik vind wel dat er harder ingegrepen mag worden. Soms zijn de opmerkingen net buiten een boekje en krijgen ze een waarschuwing. Nouja, ik word niet bepaald 'bang' van een waarschuwing van iemand die 1 of 2 jaar ouder dan me is... :n[/quote]

Dat dus.. En sowieso wat minder selectief ingegrepen mag worden.. Niet bij de een wel en bij de ander niet.. :+[/quote]
Dat merkte ik ook inderdaat

xDenies

Berichten: 13500
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:59

xDenies schreef:
mavantos schreef:

Rotte appels blijf je sowieso overal, altijd en eeuwig houden :)


Ja, dat wel. Maar ik vind wel dat er harder ingegrepen mag worden. Soms zijn de opmerkingen net buiten een boekje en krijgen ze een waarschuwing. Nouja, ik word niet bepaald 'bang' van een waarschuwing van iemand die 1 of 2 jaar ouder dan me is... :n


Tja, daar kan ik vrij weinig aan doen.
Aan de andere kant, kan men zich ook gewoon fatsoenlijk gedragen :)

Respect hebben is ook een goeie.