Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 95 van de 127 [ 3157 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 127  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

 
Profiel   

MichieldeM schreef
MarjanB schreef
Mijn week 33 net niet helemaal tevreden over, bewolking was net te zwaar en werd belaagd door de vliegende mieren :')

[ Afbeelding ]IMG_7525 by [naam], on Flickr



Ah, jij bent er 1 van deze? ;)

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... -klaar-mee

(ik zou zelf ook gegaan zijn als ik de kans had hoor)


Haha nou voor dat het bericht er kwam :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 21:52 



 
Profiel   

Week 33

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 22:57 



 
Profiel   

Mijn week 33:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 15:00 



 
Profiel   

De enige middag van de week dat je vrij bent, regent het. ^)

Dan maar een wat donkere foto van dit verliefde stelletje. <3

Week 33
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 17:32 



 
Profiel   

Ik ben weer terug van vakantie, hier een reeks foto's

Week 30
Oostenrijk

[ img ]

Week 31
Trogir-Kroatië

[ img ]

week 32
Krka Watervallen - Kroatië

[ img ]

(voor week 33 moet ik nog even toestemming krijgen of ik de foto's mag gebruiken op internet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 19:55 



 
Profiel   

Week 33:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 22:38 



 
Profiel   

#33
Beetje jammer van het vieze raam _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 23:07 



 
Profiel   

Het valt mij op en dan zie ik dat bij meer dan 1 persoon dat ze veel foto's met hetzelfde onderwerp inleveren of uit dezelfde serie...en dan niet 2x achter elkaar maar meerdere weken. Is dat omdat je gewoon je camera niet pakt of heb je geen tijd? Of is je inspiratie weg? Ik post wel eens 2 foto's uit dezelfde serie maar daar blijft het bij. En ik probeer wel variatie in mijn foto's aan te brengen... Ik pak mijn camera elke week juist vanwege dit topic en ik wil ook nieuwe foto's inleveren, niet steeds oude van een eerdere serie.

Ik noem niemand bij naam en iedereen mag doen wat hij of zij wil maar het valt mij op en persoonlijk vind ik dat zonde van het topic. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 08:25 



 
Profiel   

Hmm ja maar denk ook dat iedereen een favo onderwerp of richting heeft :) voor mij is t landschap en voor de ander is het een paard of een hond. Denk dat je dat toch wel houdt :D ook niet iedereen heeft de lenzen om elk onderwerp goed te doen. En tja uit dezelfde serie, ik heb rondom het verhuizen dat ook gedaan gewoonweg geen tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 09:21 



 
Profiel   

Er kunnen allerlei redenen zijn, ik draai nu bijvoorbeeld regelmatig werkweken van 60 uur, dan wordt het toch snel eem simpele foto of inderdaad een uit een recente serie. Niet iedereen heeft zeeën van tijd he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 09:38 



 
Profiel   

Ik zeg alleen even wat mij opvalt, staat ook bij dat iedereen mag doen wat ie wil maar ik persoonlijk zou het zonde vinden. Ik wilde het gewoon even zeggen, niet mij gelijk aanvallen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 10:02 



 
Profiel   

Ik denk dat Marlies bedoelt dat het doel van dit topic is om mensen een zgn stok achter de deur te geven om toch elke week die camera even tevoorschijn te toveren en daarnaast om te motiveren om creatief te zijn en te leren. Tuurlijk kunnen er periodes zijn waarin je druk bent en het even niet lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 10:04 



 
Profiel   

Waar val ik je aan dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 10:07 



 
Profiel   

Juli/augustus is het bij mij bijna altijd macro foto's/vlinders omdat dan de tuin vol zit :D Dan zijn het vaak wel hele recente foto's omdat ik dan bijna dagelijks de camera wel even mee naar buiten neem.
En in weken dat ik te weinig tijd heb om te fotograferen of wel fotografeer maar foto's niet voor op internet zijn (opdrachten) dan pak ik iets wat ik heb liggen maar bv wel net bewerkt heb.
Dan kan het uit een serie zijn waar ik mee bezig ben of wat afgedrukt moet worden.
Had deze week ook hele saaie foto's van planten/zaden kunnen plaatsen die voor een opdracht waren gemaakt maar das ook zo saai :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 10:20 



 
Profiel   

Soms plaats ik fotos uit de zelfde serie als ik echte geen tijd heb ok fotos te gaan maken een week.. maar ik probeer t wel.

En!! Misschien lijkt het bij mij ook wel zo te zijn omdat ok vaak Efteling foto's post, maar we eigenlijk ook gewoon iets te vaak kom met Mn camera, en er toch keer oo keer nieuwe fotos maak, en soms toch wel weer blij ben met het resultaat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 11:35 



 
Profiel   

Ik denk inderdaad dat iedereen zijn favoriet onderwerp wel heeft. Dan is het toch geen probleem dat die persoon elke week (bijvoorbeeld) een paardenfoto inlevert? Ik vind (of vond want ik doe niet meer mee vanwege tijd) het juist fijn dat er geen verplichtingen aanhangen met dat je elke week een ander onderwerp moet fotograferen. En ik snap gerust dat mensen foto's van dezelfde serie inleveren als ze er trots op zijn. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 12:01 



 
Profiel   

Geen aanval hoor Marlies! Zou willen dat ik zo vaak als jij op pad zou kunnen, heerlijk lijkt me dat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 12:37 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Het valt mij op en dan zie ik dat bij meer dan 1 persoon dat ze veel foto's met hetzelfde onderwerp inleveren of uit dezelfde serie...en dan niet 2x achter elkaar maar meerdere weken. Is dat omdat je gewoon je camera niet pakt of heb je geen tijd? Of is je inspiratie weg? Ik post wel eens 2 foto's uit dezelfde serie maar daar blijft het bij. En ik probeer wel variatie in mijn foto's aan te brengen... Ik pak mijn camera elke week juist vanwege dit topic en ik wil ook nieuwe foto's inleveren, niet steeds oude van een eerdere serie.

Ik noem niemand bij naam en iedereen mag doen wat hij of zij wil maar het valt mij op en persoonlijk vind ik dat zonde van het topic. :o


En zo is een ieders invulling van dit topic persoonlijk en anders.
Ik lever ook wel eens een paar keer van dezelfde serie in, maar ik ben ook gewoon wat langer bezig met sommige series. Voor mij is picture of the week een foto die ik die week gemaakt of nabewerkt heb... Ik heb nou eenmaal niet de tijd om elke week op pad te gaan, maar ik ben er wel elke week mee bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 13:45 



 
Profiel   

Jongens, het is geen verwijt :') het valt mij alleen op en ik wilde dat zeggen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 13:49 



 
Profiel   

Week 33

Een foto van Bailey die vorige week onverwachts is overleden :'(

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:04 



 
Profiel   

Laat ik beginnen met zeggen dat ik het wel een interessante discussie vind, wel of niet varieren in je foto's. Zelf probeer ik wel nieuwe of zeer recente foto's in te leveren. Als ik geen foto heb probeer ik vaak op de zondag zelf nog wat creatiefs in huis uit. Dat heeft al meerdere keren ervoor gezorgd dat ik een studiootje in elkaar zet met gewone lampen en een matrashoes... Ik ben zelf voor lekker creatief zijn, omdat je daar zo veel van leert. Maar uiteindelijk moet iedereen het zelf weten.

En dan nu mijn week 33. Een foto ook van Waterpop (net als vorige week), maar pas deze week nabewerkt. Evil Invaders.

[ img ]


Volgende week komt de lijst een dag later, en mijn foto ook, aangezien ik dan een weekend weg ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 15:26 



 
Profiel   

Ik plaats gewoon recente werken die ik zelf goed gelukt vind. Of dit nou vijf keer dezelfde soort foto's zijn of elke week iets totaal anders.

Ik heb ook niet de tijd om elke week nieuwe foto's te schieten.

Nu we het hier over hebben, mijn vriend neemt me vanavond mee uit eten, dus mijn plan om mijn vakantie +plus deze week te plaatsen is nu niet mogelijk. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 17:02 



 
Profiel   

Week 33

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 17:43 



 
Profiel   

Mijn week 33
[ img ]
De winnaar van de töltproef op de WK van vorige week. Fantastische combinatie, en die merrie had ik me toch graag mee naar huis genomen! <3

Marlies, ik probeer inderdaad wel om zo veel mogelijk mijn camera op te pakken en te oefenen. Ik gebruik dit topic echt ter motivatie om elke week mijn camera te pakken en te oefenen. Helaas is me dat ook deze keer niet gelukt, vandaar nog een foto van de WK IJslandse paarden van vorige week. Echter, dit topic is voor mij ook motivatie om meer met bewerking te doen, en ik heb zóveel plaatjes geschoten dat het me niet lukt alles in een keer te bewerken. En daarom van mij deze keer een oudere foto, maar wel dit weekend bewerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 19:37 



 
Profiel   

Interessante discussie gaande.
Ik vind zelf erg prettig dat er geen eisen zitten aan dit project.

Ik vind het jammer dat door deze opmerking mensen zich bijna verplicht voelen om zich te verantwoorden, dat is toch helemaal niet nodig?!
Iedereen doet aan dit project mee omdat ze dus blijkbaar verbonden zijn met fotografie en daarnaast nog voor ieder een andere persoonlijke reden, bijvoorbeeld omdat ze graag willen leren van feedback of om hun werk te presenteren aan het bokt-publiek.

Persoonlijk vind ik het heerlijk om andermans foto's te zien.
Voor school moet ik toch vrijwel wekelijks fotograferen en ik vind het heel fijn om mijn eigen groei zo een beetje te kunnen zien door het jaar/de jaren heen.

Persoonlijk heb ik projecten die lang doorlopen, waardoor er mogelijk veel van hetzelfde project hier getoond wordt. (Hmm, ben ik mezelf nu ook aan het verantwoorden :P ?)

Nouja, ik wil voorop stellen dat ik geniet van dit topic en dat ik zou willen dat ik wat vaker tijd had om feedback te geven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 19:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 95 van de 127 [ 3157 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 127  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen