Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Op het strand

 
Profiel   

Hey!
Afgelopen zomervakantie ben ik 2 maand naar de VS geweest. Op vlak van fotografie heb ik niet stilgezeten, hoewel merendeels met mijn iPhone genomen is. Maar dat wil nog niets zeggen he?
Ik zat aan de golf van mexico in de staat Alabama, dus veel tijd doorgebracht op het strand.
Graag wil ik deze twee beelden delen met jullie :)
Ook met iPhone genomen


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 18:16 



 
Profiel   

De eerste is op mijn scherm niet scherp.

De 2e wel en vind ik ook veel interessanter om naar te kijken.
Mag ik de reden van de zwart/wit keuze weten?
Heb je ook de kleuren versie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 18:55 



 
Profiel   

Prachtig Nenah! Juist omdat ze zwartwit zijn doen ze minimalistisch aan. De eerste is alleen niet scherp hier en hoewel de tweede ietwat vreemd is vanwege de houding van die jongen, vind ik ze toch mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 19:32 



 
Profiel   

De eerste is inderdaad niet scherp, focus deed dom, maar voor mij persoonlijk doet dit geen afbreuk aan het beeld

Mijn keuze voor zwart wit.. sja, het komt veel beter uit bij deze beelden qua contrast.
Ook details zijn beter zichtbaar!
En als het om observeren gaat werk ik gewoon graag in zwart wit om de focus te leggen op de handelingen van de mensen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 00:23 



 
Profiel   

Ik kijk vanaf m'n telefoon dus ik vind 't lastig te beoordelen of de eerste foto scherp is of niet, dus daar houd ik m'n mond over :D
Maar ik vind ze beide werkelijk prachtig! Ook juist in 't zwart wit. Mooi contrast en die wolken zijn echt waanzinnig. Complimenten dat je dit gelukt is met een IPhone! En ik was al zo'n fan van jouw fotografie stijl :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 10:46 



 
Profiel   

Dankjewel!
maar de eerste foto is ook echt onscherp ;) en jah, dat zal de meesten wel weer storen helaas , snap ik wel
Met iPhone valt nog verassend veel te doen heb ik ontdekt deze vakantie :D beste beelden zijn met iPhone gemaakt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 17:05 



 
Profiel   

Ik vind het idee voor de foto's in zwart wit wel leuk. Het geeft mij een beetje een dreigend gevoel van de wolken op een ontspannend strand. Kan goed zijn dat het eigenlijk een witte wolk was, maar dit geeft mij een idee van een komend onweer. Leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:01 



 
Profiel   

Het was ook onweer *\o/*
En in plaats van mij daar alleen op te focussen (als stormjager) heb ik ook eens te tijd genomen om op fotografisch vlak er iets mee te doen haha. Anders is het alleen fotograferen van het fenomeen ;)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:25 



 
Profiel   

Wat is eigenlijk de resolutie van zo'n foto? Iets met ik zoek nog een mooie plaat voor aan mijn nieuwe woonkamermuur. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 20:36 



 
Profiel   

wauw ik vind de eerste foto's echt heel erg mooi! Er gebeurd echt vanalles en de foto verteld net een klein verhaaltje. Ook de omzetting is erg heel goed!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 19:40 



 
Profiel   

Haha Magda :D
iPhone is iets van een 4000 pixels.. maar de kwaliteit is nu ook niet zo goed natuurlijk :')
een kleine print kan er nog wel mee door denk ik zo, ga deze week eens wat printjes maken op school :)

@k_m, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:50 



 
Profiel   

Ik vind ze geweldig, er gaat echt iets dreigends van uit.
Maar ik zou ze ook wel in kleur willen zien, heb je ze ook in kleur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:11 



 
Profiel   

Haha ik ga hem niet posten in kleur. Het beeld komt echt niet tot zijn recht zo ;)
(iets met fluo zwemkledij dat niet bij elkaar past.. en ja, te veel afleiding! )

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:24 



 
Profiel   

Ok, jammer, het had leuk geweest om ze naast elkaar te zien.

Maar ik vind de fotos zo ook echt geweldig! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen