Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 30 [ 728 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info]Videobewerking, technieken, software en camcorders

 
Profiel   

Oh horse event lijkt me ook echt leuk om te filmen!
Liedjes inkorten lijkt erg lastig, maar valt vaak best mee. Ik haal er regelmatig een compleet couplet tussenuit en daar hoor je later niks van. Maar je moet dan wel echt de timing perfect hebben en beide stukjes op een stil punt een klein beetje faden en aan elkaar 'plakken'.

Ik ga met onze zeilboot op vakantie, vanuit Limburg via het Markermeer en IJsselmeer richting de Waddeneilanden en wie weet nog wat verder naar Helgoland of de Duitse Waddeneilanden. We hebben vier weken de tijd, dus we zien wel waar de wind ons brengt :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 14:32 



 
Profiel   

Super gaaf zeg :D
Zal het zeker onthouden met de liedjes en een een poging wagen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 14:38 



 
Profiel   

Leuk leuk! ik meld me ook :) een aantal videos gemaakt, loop nu een beetje achter met het beeldmateriaal en de geplande video's. Hier een video van vorig jaar, https://youtu.be/cgN81636yWY
Wat een ontzettend gave videos en ideeën zie ik voorbij komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 12:04 



 
Profiel   

[FM] [M+P] Last minute: Filmen (drone) op de heide (Veluwe 26/27)

Misschien ook voor mensen uit dit topic leuk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 06:14 



 
Profiel   

Oh ik had heel graag mee gegaan, maar helaas ben ik het hele weekend weg.
Ik ben wel heel benieuwd naar je filmpjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 06:50 



 
Profiel   

Ik heb mijn eerste film opdracht,weliswaar van een vriendin, maar toch *\o/*

En donderdag heb ik bij een vriendin gefilmd voor haar dus eigenlijk was dat mijn eerste opdracht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 20:22 



 
Profiel   

@joyceenya
Kijk,het begin is er.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 16:41 



 
Profiel   

Wat gaaf joyce! Wat heb je mogen filmen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 17:50 



 
Profiel   

Vrijheidsdressur in de bak en het bos en met hele mooi zon <3
De volgende wil ze echt de allroundheid en hun band benadrukken, mooie uitdaging :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 20:46 



 
Profiel   

Dat klinkt echt super gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 20:56 



 
Profiel   

Jaa ben heel benieuwd :D

Nog even een vraagje, ik ga komend weekend naar horse event, nu hebben schijt het echt een regenachtig weekend te worden. Ik wil daarom een regenhoes aanschaffen, maar bestaan die wel voor videocamera's met een klepje zeg maar.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 06:23 



 
Profiel   

Die heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
Je zou misschien gewoon door de viewfinder kunnen kijken en een gewone plastic zak/boterhamzakje kunnen gebruiken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 06:31 



 
Profiel   

Die heb ik helaas niet erop -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 07:46 



 
Profiel   

Weer een schopje omhoog,

iedereen druk bezig met filmen, ikke wel.
Zaterdag ging horse event helaas niet door, zondag gelukkig wel, lekker hele dag wezen filmen, helaas kan ik geen video's maken, mijn laptop valt uit als ik wil opslaan in HD en met bewerken, gaat het beeld vast lopen en krijg ik het niet op de maat, dus sparen voor een nieuwe en meteen een goede

deze
https://www.coolblue.nl/product/780845/hp-pavilion-15-cc594nd.html
Helaas uitverkocht, hij is er ook nog in een i5 prosessor, maar die heb ik nu ook en kan mijn programma dus niet aan.
of zou die wel goed zijn?
https://www.coolblue.nl/product/780842/hp-pavilion-15-cc593nd.html

Ik heb ook bij vriendinnen gefilmd, ze hebben de raw bestanden al, alleen dus niet in HD
Dus ik dacht misschien de Raw bestanden in slechtere kwaliteit te versturen en ze voor een bedrag in HD kunnen kopen, net als foto's of is dat niet slim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 09:23 



 
Profiel   

Is een macbook geen optie?
Ik heb sinds kort een tweedehands macbook pro aangeschaft, en dat werkt zo fijn <3
Thuis bewerk ik mijn films nog zonder problemen op mijn imac uit 2010, zeker icm final cut pro x is videobewerken echt super snel en makkelijk :j

Wat zonde he, dat horse event zaterdag niet door ging, maar super fijn dat je de hele zondag nog hebt kunnen filmen!

Wat bedoel je precies met raw bestanden? Normaal is raw juist in de hoogste kwaliteit, maar onbewerkt. Of heb je ze wel bewerkt maar in een lagere kwaliteit opgeslagen/verstuurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 09:41 



 
Profiel   

Iedereen heeft hier windows, dus lijkt mij niet handig en ik wil sws geen tweedehands :o

Zeg maar bewerkt, alleen logo (Joyce Kok Videografie) en dan moet ik ze opslaan in lagere kwaliteit, anders valt deze laptop uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 10:03 



 
Profiel   

Ah op die manier. Duidelijk :j
En op welke resolutie heb je ze nu opgeslagen?
En je wil dus naar HD (HD ready, 720p)? Of naar Full HD (1080p)?
Het ligt er natuurlijk helemaal aan waar de films voor gebruikt worden. Een film die aan publiek wordt vertoond zou ik minimaal in Full HD aanleveren en daar kun je inderdaad best wat geld voor vragen.
Filmpjes van vriendinnen, die gewoon voor de leuk zijn gemaakt bijvoorbeeld, die gaan vaak alleen op facebook en dan is PAL resolutie vaak al ruim voldoende en dan willen mensen ook niet snel meer betalen voor hogere kwaliteit.
Dus het ligt echt aan het type film en het doel denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 10:25 



 
Profiel   

Aaah bedankt.
Ik sla altijd op in Full HD
Ene vriendin wil zelf er een muziekvideo van maken en ik moest er ook 1 maken. De andere vriendin wil dat ik een muziekvideo maak die sla ik ook op in HD

Dus aan die ene die zelf video gaat maken kan ik beter mijn beelden in HD sturen in ruil voor een prijs?

Als die laptop nog langer uitverkocht blijft neem ik een acer of ik neem die sws heeft wel weer betere videokaart volgens mij. Voor zelfde prijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 17:37 



 

Als het om vriendinnen gaat zou ik gewoon kijken hoe je het met hun af kan spreken als zij de onbewerkte beelden willen ontvangen. Ik stuur nooit het ruwe materiaal op naar een opdrachtgever, alleen tegen een flinke meerprijs als ze de rechten er ook bij kopen en ik het dus volledig uit handen geef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 18:00 



 
Profiel   

Nouja mijn laptop wil sws nu op moment niet on hd opslaan, hij valt uit, de prosessor word te heet en valt die uit.
Ben hard aan het appen maar 1000 heb ik niet zo 1 2 3 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 19:46 



 
Profiel   

Vandaag gewandeld bij de Externsteine.
En hier ook maar even een filmpje van gemaakt.
Maar mijn compact heeft wel erg last van snel overbelichten.

Maar het blijft leuk,je kan wel meer laten zien,dan met foto's.

Voor de liefhebber.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 20:01 



 
Profiel   

Kun je geen handmatige belichting kiezen? Of bv twee stops onderbelichten en later nabewerken?
Het kan ook schelen om te switchen tussen spotmeting en matrixmeting.
Maar verder een leuk filmpje. Wat overbelicht soms maar wel mooi scherp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 05:17 



 
Profiel   

Ik kan op mijn compact niet zo veel instellen.
Maar op zulke momenten ga ik wel nadenken over de nieuwe gopro hero 6.
Volgens de eerste tests op youtube heeft die een (veel) beter dynamisch bereik.
En een betere (digitale) stabilisatie dan de hero 5.

Maar dat ding is zo duur. ;(

Oh, die eeuwige twijfel. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 18:33 



 
Profiel   

Misschien dat dit wel een geschikt topic is om mijn vraag te stellen

voor een school opdracht moest ik een interview afnemen met mijn oma, echt wou mijn telefoon niet meewerken en heb ik dus 3 losse film bestandjes die samengevoegd moeten worden tot 1 bestand. ik kon altijd redelijk uit de voeten met movie maker van windows maar deze doet het helaas niet meer bij windows 10

hebben jullie een makkelijk simpel nederlands (of engels maar liever NL) wat je gratis kan downloaden of online gebruiken waarmee ik de video in elkaar kan zetten. gaat dus om 3 bestandjes achter elkaar en misschien een voorblad en wellicht een muziekje eronder maar dat is niet noodzakelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 22:24 



 
Profiel   

Movie maker niet in je windows 10? Die behoort er gewoon op te zitten hoor! Even de 'Windows Live Essentials' downloaden!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 22:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 30 [ 728 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen