[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 01:16

Weet ik! Maar vind t zo leuk om mee te doen haha

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 01:20

Ik ga het dit jaar toch proberen om het hele jaar vol te houden :) Afgelopen jaar helaas ergens halverwege het jaar de tijd er niet meer voor kunnen vinden (drukte met de studie, lange dagen, snel donker etc), maar wil het toch echt wel weer proberen.

Vind het dan ook heel knap van de mensen die het hele jaar vol hebben gehouden, petje af!

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 01:55

Leuk! Het word mijn eerste jaar, maaar ik ga het proberen!!!

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 02:34

Ik heb de laatste maanden gevolgd en ga nu ook eindelijk mee doen. Ik heb zulke mooie foto's voorbij zien komen dat ik het best wat spannend vind, maar ga ervanuit dat ik dit jaar een hoop ga leren.

xmichxrocky

Berichten: 1583
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: in de buurt van Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 06:11

Nou vorig jaar vol goede moed begonnen, helaas was ik het 3 keer vergeten :')
Nu ga ik weer vol goede moed beginnen en het jaar afmaken! *-:) in Maart ga ik voor 7 dagen naar Portugal voor een hele gave fotoreis!

Bij deze mijn eerste foto! Officieel in 2016 geschoten maar vandaag pas bewerkt! Ik zit nu in Aruba, helaas viel het vuurwerk wat tegen.

Afbeelding

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 06:50

Leuke foto Michelle. Heb je de "2017" in een losse foto gedaan of bewerkt?

Mijn verzamelplek is http://makwafotos.nl/projecten/. Ik ga dit jaar ook de POTW17 analoog doen maar die foto's komen met wat vertraging gezien het rolletje natuurlijk eerst vol moet. Twee pagina's voor de POTW dus. :)

Annetjuuh

Berichten: 186
Geregistreerd: 17-08-14
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 08:19

Ik wil dit jaar ook mee doen. Ik heb het vorig jaar gevolgd en vind het erg jammer dat ik toen te laat was om nog mee te doen. Ik ben wel nog een beginner, dus verwacht er niet te veel van. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101802
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 08:54


magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:13

Mooi Marlies. :) Niets op aan te merken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101802
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:16

Thanks. :D De rest was erg slecht, dit was de beste. :=

Annetjuuh

Berichten: 186
Geregistreerd: 17-08-14
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:24

Week 1
Geschoten in Ouwehand's dierenpark


Afbeelding

MarjanB

Berichten: 16475
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:45

Ik meld me ook weer :D Hierbij ook gelijk mijn week 1

Helaas was het erg mistig en was alleen het vuurwerk dichtbij te zien. Vond de bloesem van de toverhazelaar erbij wel heel cool dus vandaar dat ik voor deze gekozen heb.

Voor 2017 verzamel ik hier :https://myalbum.com/album/PYFFeVJlcBEP

Afbeelding

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:52

Oeh de eerste foto's zijn er al. Ik doe weer mee en probeer ook af en toe feedback te geven. Ik moet even kijken welke foto ik inlever, iemand die kan helpen kiezen? :')

Muronia

Berichten: 19583
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:52

Ik wou beginnen met een vuurwerkfoto. Die heb ik ook wel, maar ik vond deze toch wel bijzonder, dus ga ik voor onze vuurton op oudjaarsavond :). Ondanks dat de paal die in de ton lag het scherpstelpunt was en niet het vuur, vind ik dit resultaat toch best mooi zo. Dus hierbij mijn week 1!

Afbeelding

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:11

De eerste foto's zijn er al *\o/*

xmichxrocky: Leuk gedaan met die cijfers er doorheen, geeft het wat meer een nieuwjaarsgevoel :) Niet veel op aan te merken, prima plaat zo :)
Bellatrix: Je ziet dat het erg mistig was, maar toch wel scherpte in de foto. Jammer dat hij van boven zo krap is afgesneden, verder een prima plaat :)
Annetjuuh: Mooie diepte heb je weten te creëren in je foto. De steen op de voorgrond voegt zeker wat toe. Je kleuren zien er goed uit alleen lijkt het scherpte punt niet helemaal op de tijger zelf te liggen.
MarjanB: Ook hier zie je de mist. De foto is erg zwart verder, ik had deze wat meer gekropt zodat het zwart wat minder overheersend zou zijn.
Murosch: Het vuur lijkt niet helemaal scherp, al vraag ik me af hoe je vuur het beste op de foto kan zetten. Jammer dat de rest zo zwart is, dat maakt de foto wat "saai" en eentonig :)

Spoiler:
Ik ga me ook weer wagen aan feedback, alleen hoop ik wel dat er dit jaar wat minder op gezeurd word.. Ik wil best feedback geven maar ik beoordeel de foto zoals ík hem zie en zoals hoe ik hem ervaar, als je het daarmee niet eens bent is het niet erg. Neem gewoon de punten mee die je wel waardeert en als je vragen hebt kun je dat altijd vragen.

MarjanB

Berichten: 16475
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:31

Marjoow schreef:
De eerste foto's zijn er al *\o/*

xmichxrocky: Leuk gedaan met die cijfers er doorheen, geeft het wat meer een nieuwjaarsgevoel :) Niet veel op aan te merken, prima plaat zo :)
Bellatrix: Je ziet dat het erg mistig was, maar toch wel scherpte in de foto. Jammer dat hij van boven zo krap is afgesneden, verder een prima plaat :)
Annetjuuh: Mooie diepte heb je weten te creëren in je foto. De steen op de voorgrond voegt zeker wat toe. Je kleuren zien er goed uit alleen lijkt het scherpte punt niet helemaal op de tijger zelf te liggen.
MarjanB: Ook hier zie je de mist. De foto is erg zwart verder, ik had deze wat meer gekropt zodat het zwart wat minder overheersend zou zijn.
Murosch: Het vuur lijkt niet helemaal scherp, al vraag ik me af hoe je vuur het beste op de foto kan zetten. Jammer dat de rest zo zwart is, dat maakt de foto wat "saai" en eentonig :)

Spoiler:
Ik ga me ook weer wagen aan feedback, alleen hoop ik wel dat er dit jaar wat minder op gezeurd word.. Ik wil best feedback geven maar ik beoordeel de foto zoals ík hem zie en zoals hoe ik hem ervaar, als je het daarmee niet eens bent is het niet erg. Neem gewoon de punten mee die je wel waardeert en als je vragen hebt kun je dat altijd vragen.




Dank je! Ik vind em hier ook wat tegenvallen qua licht, op mn laptop waarop ik bewerk was ie een stuk lichter waardoor de bloesem een stuk beter te zien was.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101802
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:37

Er is niets afgesneden, hij is zo geschoten, ik moest nogal snel reageren en miste daardoor een stukje. Persoonlijk vind ik het niet storen.

Muronia

Berichten: 19583
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:41

Dank je voor de feedback. Ik had er bij gezet dat het vuur niet helemaal scherp was, maar de balk die in de ton lag. Dat was niet de bedoeling maar ik vond het ook wel iets hebben zo. Het was donker buiten en de achtergrond heb ik zo gelaten :). Ik had ook nog niet eerder vuur op de foto gezet!

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:54

Ook dit jubileum jaar zal ik meedoen! En leuk idee Agossie!

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:20

Ook ik ga weer proberen om mee te doen! :D 2016 was m'n eerste jaar, 1 of 2 keer geloof ik later ingeleverd ivm vakantie, maar verder wel helemaal volgehouden :D M'n camera begint kuren te krijgen, maar we gaan het gewoon zolang mogelijk proberen vol te houden!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:22

Annetjuuh, prachtig, de steen op de voorgrond zorgt voor diepte in de foto, dat maakt het wel dynamisch.

MarjanB, aardige foto (ik weet nooit ieta zinnigs te zeggen met vuurwekfoto's sorry).

Murosh, mooie foto de patronen van vuur interesseren mij vaak wel, je ziet steeds wat anders. Hier heb ik een beetje een idee van een roofvogel op een berg. Dat het vuur niet scherp is, is op mijn telefoon iig niet hinderlijk.

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:12

*\o/* Jaaa, ik ga ook weer mee doen *\o/*

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:21

Yeey!! Ik meld me ook weer :D

Mawrr
Berichten: 315
Geregistreerd: 29-05-10
Woonplaats: Ex-Johannesburger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:14

Ik wil dit jaar ook heel graag meedoen! Ik heb vanochtend al mooie plaatjes geschoten, die ik vanmiddag even in Lightroom ga gooien en dan kies ik de leukste eruit voor de eerste week :D

Fris

Berichten: 827
Geregistreerd: 06-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:24

Week 1, ik wilde ook een vuurwerkfoto inleveren maar ik zag al dat dat niets werd door de mist, dus dan maar zo :D

Afbeelding