Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Aviodrome Fly-In

 
Profiel   

Van de week werd weer de Aviodrome Fly-In gehouden op Aviodrome, dus hoe kan het ook anders als vlieggek-zijnde: hup, de camera mee!


[ img ]
1


[ img ]
2


[ img ]
3


[ img ]
4


[ img ]
5


[ img ]
6


[ img ]
7


[ img ]
8


[ img ]
9


[ img ]
10


[ img ]
11


[ img ]
12


[ img ]
13


[ img ]
14


[ img ]
15

Commentaar = welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 20:36 



 
Profiel   

Ik moet zeggen, ik heb veel van je topics gezien en dit is de eerste waar ik op reageer!
Ik vind je foto's duidelijk beter worden! De compositie begint me meer aan te spreken.

Mijn tip is om je foto's ruimer te nemen. Crop ze niet te veel, ik vind het idee en de hoek van de eerste foto bijvoorbeeld heel tof, ook met de tekst van de Gemeente op de achtergrond,maar zou hem liever iets verder weg genomen zien. Zo mis ik op veel foto's net een stukje vleugel of propellor, dus misschien kun je daarop letten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 13:43 



 
Profiel   

Iriscope schreef
Ik moet zeggen, ik heb veel van je topics gezien en dit is de eerste waar ik op reageer!
Ik vind je foto's duidelijk beter worden! De compositie begint me meer aan te spreken.

Mijn tip is om je foto's ruimer te nemen. Crop ze niet te veel, ik vind het idee en de hoek van de eerste foto bijvoorbeeld heel tof, ook met de tekst van de Gemeente op de achtergrond,maar zou hem liever iets verder weg genomen zien. Zo mis ik op veel foto's net een stukje vleugel of propellor, dus misschien kun je daarop letten?
dat komt omdat ik laatste tijd mijn foto's op photodrome zet en daar helpen ze me ook goed met tips op foto's. Dus ben wel aan het leren van hoe en wat. Maar soms heb je het gewoon niet in de hand, zoals storende elementen, bijvoorbeeld hier ook het geval: druk Aviodrome, veel mensen op de been, vliegtuigen achter dranghekken, mensen die door je shot lopen ect ect ect.... Toch bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 14:38 



 
Profiel   

Ik snap zeker dat er invloeden van buitenaf zijn, maar ik zie dit op bijna elke van je foto's terug, dus wie weet kun je wat met mijn advies doen op de momenten waarop die excuses niet van toepassing zijn?

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 15:08 



 
Profiel   

Iriscope schreef
Ik snap zeker dat er invloeden van buitenaf zijn, maar ik zie dit op bijna elke van je foto's terug, dus wie weet kun je wat met mijn advies doen op de momenten waarop die excuses niet van toepassing zijn?

Succes!

Maybe... :) Maarja, soms wil ik té snel foto's kieken en vlieg ik weer de fout in...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 09:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen