Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Workshop WEDDING photography ♡

 
Profiel   

Vandaag een workshop trouwfotogarfie gevolgd van Luther Hartog, het was in één woord GEWELDIG!! Wat een kennis heeft die man _/-\o_

In de middag zijn we met een prachtig koppel het bos in gegaan en konden we ons uitleven. Alle tips en trics werden in de praktijk gebracht :D

Het is misschien een beetje veel van hetzelfde, maar ik kan gewoon écht niet kiezen :o


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:10 



 
Profiel   

Gaaf!
Vind ze persoonlijk wel wat donker voor bruidsfotos. Ik zou zelf vrolijker worden van lichtere en zachtere foto's. Ik vind ze nogal in your face qua sfeer. Maar dat doet niet af aan dat ze prachtig zijn. Dat is gewoon een kwestie van smaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:12 



 
Profiel   

Ik schiet normaal heel licht, echt de bohemian kant op. Dit was dus wel ff uit mijn comfort-zone, maar moet zeggen dat ik het zelf wel echt prachtig en heel sfeervol vind :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:20 



 
Profiel   

Liselot schreef
Ik schiet normaal heel licht, echt de bohemian kant op. Dit was dus wel ff uit mijn comfort-zone, maar moet zeggen dat ik het zelf wel echt prachtig en heel sfeervol vind :j


Ze zijn zeker prachtig en sfeervol! Maar krijg er geen trouw gevoel bij. Maar dat is denk ik gewoon smaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:30 



 
Profiel   

Mijn eerste reactie is ook 'oeeei, wat donker!'
Zelf ben ik natuurlijk heel erg light en airy maar ik kan het dark en moody ook wel zeker waarderen. Alleen vind ik deze sfeer een lastige.. Het 'dark' zit er zeker in, maar het 'moody' mis ik wel heel erg. Het is nu enkel nog donker, en de sfeer is hierbij wat verminderd. De combinatie van de felle zon in de laatste paar foto's vind ik dan ook gek aanvoelen, je ziet de zon en de warme maar in de bewerking komt dit juist totaal niet terug.
Anyway, ik denk dat dit inderdaad een kwestie van smaak is, maar voor bruidsfotografie is dit wel een 'gevaarlijke' stijl. Mensen zijn toch vaak op zoek naar wat frissere beelden.
Een fotograaf die wat meer dark en moody schiet is bijvoorbeeld Lotts. Dat is meer de dark/moody kant die ik bedoel. Donkerder, maar toch mega sfeervol en warm.

Technisch vind ik ze overigens erg goed en je composities vind ik mooi! Je hebt je foto's niet genummerd dus dat maakt het even lastig maar je hebt er mooie verschillende beelden bij zitten en ook de juiste momenten gepakt. Het zit hem dus echt volledig in de stijl van licht/bewerken.

Ik heb ook nog even naar die man gekeken waar je de workshop bij gevolgd hebt. Ook bij hem vind ik het helemaal niet mooi :+ Dus het ligt niet aan jou :D Haha.

Edit; Heb ook nog even je portfolio bekeken van bruiloften, en wat dat betreft vind ik deze er technisch wel echt ver boven uit steken! Wie weet past deze dark moody sfeer je ook wel beter dan het lichte, maar dan misschien in een (voor mij persoonlijk) andere uitvoering. Maar he, dat is maar mijn mening :j


Laatst bijgewerkt door Marit op 09-09-17 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:42 



 
Profiel   

Wat een knap stel! Je hebt ook echt mooie momenten weten vast te leggen, echt gaaf! Vind je uitsnedes ook mooi en het is een leuke mix van close ups en totaalbeelden.

Wel vind ik ze inderdaad ook echt te donker en zou ik daarom ook niet voor jou als fotograaf kiezen, als dit de regerende beelden/stijl in je portfolio zou zijn :) krijg er inderdaad geen bruidsgevoel bij en de harde schaduwen in het gezicht vind ik jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:44 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie uitgebreide posts!

Marit: als je kijkt bij mijn bohemian style portfolio zie je hoe ik tegenwoordig vooral buiten fotografeer. De trouwportfolio foto's zijn nog van daarvoor en zijn van een meeting.
Heb toevallig vorige week mijn eerste bruiloft gedaan, maar ben niet mega tevreden over de resultaten. Dat heeft ook met de locatie en gebrek aan klik tussen het bruidspaar :o

Ik denk wel dat ik met deze stijl ga flirten, wellicht iets minder donker (deze beelden zijn wel donkerder, maar imo is het onderwerp wel juist belicht) en ga kijken waar ik uitkom :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 22:08 



 
Profiel   

Ik vind de foto's dus wel erg mooi. Technisch top en een hele eigen stijl.
Alleen al hierdoor zou ik je dus wel als bruidsfotograaf inhuren.
Vele bruidsfotografen hebben een lichte stijl, waardoor het allemaal al veel op elkaar lijkt.
Met dit ietwat afwijkende werk, val je op als fotograaf.
Het spreekt je aan of niet.
Ik zou zeggen: werk deze stijl wat meer uit naar je eigen stijl en je komt heel ver!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:33 



 
Profiel   

Mijn eerste reactie was inderdaad ook dat ik ze te donker vond. Maar nu, na diverse keren al bladerend ze bekeken te hebben, vind ik ze eigenlijk wel mooi. Ik ben natuurlijk die zo lichte en fleurige trouwfoto's gewend dat deze in eerste instantie als afwijkend beschouwd worden, maar ik denk dat als je beide stijlen kunt aanbieden aan koppels dat je toch weer een streepje voor hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 14:33 



 
Profiel   

Ik vind deze foto's erg mooi wat betreft sfeer en stijl! Ik vind alleen de schaduwen bij de op een na laatste en die daar boven storend, hoewel dit ook een kwestie van smaak is natuurlijk! Voor de rest vind ik ze erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 16:51 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!
Ik vind het zelf ook tof om beide stijlen te kunnen, je kan dan natuurlijk heel mooi inspringen op wat de klant graag wil of wat er bij de locatie past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 22:01 



 
Profiel   

Ik was even reuze benieuwd naar je foto's. Goed dat je oriënteert en ook workshops etc volgt. Alleen vind ik dit niet passen bij jou stijl van fotografie. Jij fotografeert licht en open. En dit is voor mijn gevoel te donker. En grauw. Ik zie wel meer dat dit tegenwoordig beetje onderling tussen de bruidsfotografen wordt nageaapt. In de trant van vintage. Maar kleuren komen niet meer mooi overeen. Te grauw of te blauw. Nou valt het blauwe gelukkig bij jou wel mee in deze reeks. Maar de gezichten zijn amper sprekend door de donkere inval. Dat is gewoon zonde.

Ik lees ook dat je je eerste bruiloft hebt gehad. Heb je van te voren goed kennis gemaakt met de mensen? Ik lees namelijk dat je geen klik met het paar had. Dat is wel zonde, want je bent wel de vastlegger van hun dag. Maar ongetwijfeld zul je er vast nog wel iets moois van toveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 09:26 



 
Profiel   

Dank je Jennifer, zo donker als dit is inderdaad niet helemaal mijn stijl. Maar zoals ik al aangaf vind ik het wel erg leuk om mee te flirten en zo te kijken wat echt bij mij past.

Ik had wel een klik met het bruidspaar, maar zij onderling gewoon niet. Was echt drama om foto's van hun samen te maken, ik zag gewoon nauwelijks liefde of geluk op hun gezichten.
De foto's staan inmiddels op mijn site bij portfolio en die kleine selectie ben ik nog wel blij mee :D

De 22ste mag ik weer, dat zijn ook goede vrienden dus ben heel benieuwd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 09:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen