Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 144 van de 220 [ 5485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 220  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Disneyland Parijs deel 3

 
Profiel   

Ik heb daar gelijk geen vega broodjes gezien of ik verwar het een andere plek!

Om een idee te geven: in andere parken eet ik moeiteloos vegan. Ik weet dat vega altijd beperkt is en pas mij hier ook echt wel op aan.

Maar goed toch dik genoten :D



[ img ]


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 19:47 



 
Profiel   

Zag online op het menu de veggie en een caprese staan. En een tonijnwrap. En diverse salades.
Maar ze maken ze ter plekke dus kunt altijd vragen het vlees weg te laten bijv

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 19:54 



 
Profiel   

Ah goeie tips dank je :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 19:56 



 
Profiel   

Ik ben wel blij met de David crocket. Voor €50,- meer pp konden we in cheyenne zitten maar wat ik heb gehoord is dat hotel niet heel geweldig. En bij David kunnen we zelf koken :D scheelt denk best wel in de kosten.. Wij zullen voor overdag zelf ook lunch meenemen maar ook vast ergens een vette hap eten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 06:53 



 
Profiel   

Wij hadden sowieso voor beide te drinken mee en wat te snoepen en een koek. Hebben verder lekker ongezond gedaan :+ vette hap was toch het enigste wat ik kon verdragen begin mei

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 07:43 



 
Profiel   

Wij hebben toen geleefd op die goedkope menu's van 13 euro. Was goed te doen. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 08:31 



 
Profiel   

Wij gaan 17 november vertrekken al de 16e en slapen dan een uurtje voor Disney in een simpel hotelletje

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 09:18 



 
Profiel   

Wij willen 2e weekend van november gaan :D gaan een air bnb in de buurt zoeken daar. Qua tickets, online boeken is het best zeker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:35 



 
Profiel   

Wij hebben ons er beetje op verkeken merken we. Vorig jaar prachtige air bnb op het platteland. Maar ja, we konden 's morgens nog niet inchecken en na sluiting van het park ook niet meer. Dus moesten we halverwege de dag het park uit en dat gaan doen. Daar hebben we best veel tijd mee verloren. Bovendien kost parkeren aan het park 30 euro pd geloof ik. Dus dit jaar slimmer geweest en kyriad geboekt wat 63 euro voor de kamer was en 11 euro pp voor een ontbijt. Het ontbijt was wel echt super. Daar kan de auto van ' morgens al gratis staan en namen we de RER. Maar die kost ook weer 3,5 euro pp enkele rit. Alles bijeen had het niet zoveel gescheeld om het goedkoopste disneyhotel (niet crocket) te nemen met tickets erbij als pakket.

Nu was het wel zo dat we de tickets al hadden dus het was sowieso geen optie. Hoe doen anderen dat? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:06 



 
Profiel   

Bij het kyriad op het park zit het ontbijt er bij in, parkeren is gratis en een gratis shuttle service :)
Kaartjes hebben we daar bij de balie gekocht 3 voor2 dagen tickets :))

Weet niet of je daar van gebruik kan maken als je geen hotel die bij het park hoort gebruikt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:09 



 
Profiel   

Ja op booking heet dat dus ook kyriad Disney maar toen ontdekte ik bij het instellen van de GPS dat er twee kyriad zijn :') foutje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:10 



 
Profiel   

Ooops :D ach voor de volgende keer ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:12 



 
Profiel   

Ik zie dat in december het park tot 22:00 open is, zijn alle attracties dan ook tot zolaat open? En is de show dan om 22:00 of is die dan om 22:00 afgelopen? :+

Toen ik zo'n 8 jaar geleden in Disney was ook in David crocket gingen wij 's ochtens rond 10:00 naar het park. Dan rond 15:30 terug naar het huisje, even bijkomen en avond eten en dan na het eten weer terug tot sluit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:13 



 
Profiel   

Ze sluiten de attracties gefaseerd af, meestal is alles rond 21:00 wel haast dicht denk ik? Ze sluiten ook delen van het park af. De show begint om 22:00!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:16 



 
Profiel   

Ze sluiten de delen van het park 1 voor 1 en drijven iedereen naar het kasteel voor de eindshow. Die begint echt heel laat :+ Beginnen wel eerder met het afsluiten, exacte tijden weet ik niet.

Wij zijn in mei ook rond 16.00 even terug gegaan naar het hotel. Uuurtje op bed, terug naar de village om iets te eten en dan het park weer in.

Studios gaat eerder dicht als het hoofdpark

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:19 



 
Profiel   

Oke goed om te weten! :D Wij hebben via de ANWB VIP tickets voor die lichtshow bij het kasteel.. Tenminste denk dat het die is :+

Beginnen we 's ochtens maar bij de studio's denk ik.

Ik mis de Tower of terror :D En ik vond dat treintje ook leuk, waarmee je door een gebied ging achter de schermen zeg maar.. Ohhh heb er zoveel zin in :=
Mijn man komt uit Turkije en woont pas sinds een jaar in NL, dus die is echt nog nooit in Disney geweest. Vroeger wel films gezien natuurlijk, maar nooit gedacht dat hij hier zou komen.. Hij heeft er nog niet heel veel zin in :+ Hij denkt echt dat alles voor kinderen is, en dat ik gestoord ben haha! Ook collega's van hem hadden gezegd dat Disney niet leuk is, dus dat is een beetje jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:22 



 
Profiel   

Mijn man dacht dat ook :+ is ie op terug gekomen en vind het er ook best leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:23 



 
Profiel   

Mijn vriend is ook nog niet zo enthousiast. :+ Maar goed, het is nog ver weg (minder dan 8 weken :):))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:42 



 
Profiel   

Als ik zoek op het Kyriad geeft hij 550 euro aan voor 2 dagen voor 2 personen?! Dat wordt me iets te gek haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:00 



 
Profiel   

Ik zag deze ochtend prijzen van 100 pn op booking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:03 



 
Profiel   

https://www.expedia.nl/Paris-Hotels-Kyr ... 6334070979
Weet niet welke periode je wil, maar 550 voor 2 nachten dan moet je wel heel erg gek doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:09 



 
Profiel   

Tanya schreef
Als ik zoek op het Kyriad geeft hij 550 euro aan voor 2 dagen voor 2 personen?! Dat wordt me iets te gek haha


Zitten daar de Disneyland tickets bij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:16 



 
Profiel   

Neverland schreef
Tanya schreef
Als ik zoek op het Kyriad geeft hij 550 euro aan voor 2 dagen voor 2 personen?! Dat wordt me iets te gek haha


Zitten daar de Disneyland tickets bij?


Dat is ook een goede inderdaad. Dat zou ongeveer 300 euro zijn voor 3 dagen voor 2 personen 2 parken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:26 



 
Profiel   

elenaMM77 schreef
He wat leuk.. Wij gaan ook de eerste week kerst.. 14-18 november hier..
En gaan ook met de trein (worden tot Antwerpen gebracht en pakken daarna vanaf daar de internationale.. komen we mooi rond 9.40h s ochtends aan.. en vertrek rond 20.00h op zaterdag).

Wij gaan heel decadent in de honeymoonsuite zitten lol.. hadden ons beloofd '1x in ons leven lekker luxe, met vip pas'.. nu die ene keer is eindelijk aangebroken :D


Sorry voor de late reactie maar wat leuk zeg! :D Wij zijn er van 13-17 november!
Jullie hebben alleen meer parktijd dan wij, want wij zijn er pas rond 18 uur op de eerste dag (gaan dan wel het park nog in) en vertrekken weer om een uur of 4 meende ik.


Wij gaan altijd zo tussen 9 en 10 naar het park en zijn dan 's avonds tussen 21 en 22 uur weer terug in het hotel :D Dus wij zijn aardig kapot na een paar dagen Disney :')

@poes Leuke foto's! Jammer van de lange rijen maar fijn dat het toch leuk was! Ik zie toffe nieuwe dingen in de parade!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 14:18 



 
Profiel   

Keet schreef
Bij het kyriad op het park zit het ontbijt er bij in, parkeren is gratis en een gratis shuttle service :)
Kaartjes hebben we daar bij de balie gekocht 3 voor2 dagen tickets :))

Weet niet of je daar van gebruik kan maken als je geen hotel die bij het park hoort gebruikt


Weet je nog wat je voor die tickets hebt betaald?

En heeft iemand ervaring met vliegen naar parijs en dan met de (magical) bus naar het hotel?
Ik kan vooral niet vinden wat die bus kost.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 17:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 144 van de 220 [ 5485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 220  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen