USA

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SteffiiY

Berichten: 22546
Geregistreerd: 26-04-06

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:25

Wat een gave foto's :+: Ik krijg al helemaal zin in mijn reis in augustus :D

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:09

Qua planning hebben we twee dagen Las Vegas.
1 dag grand canyon
1 dag zion
1 dag bryce

Denk iets te weinig tijd maar we kunnen nog schuiven.
Waar hebben we langer de tijd voor nodig?

Anoniem

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:50

Nou, ik heb net m'n ESTA aangevraagd en gister alles geboekt... Ik ga deze zomer lekker twee weken doorbrengen in Miami en Key West :))

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:51

Emmaa_ schreef:
Nou, ik heb net m'n ESTA aangevraagd en gister alles geboekt... Ik ga deze zomer lekker twee weken doorbrengen in Miami en Key West :))


Lekker!
Ga je ook nog richting Orlando?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:53

Askim schreef:
Emmaa_ schreef:
Nou, ik heb net m'n ESTA aangevraagd en gister alles geboekt... Ik ga deze zomer lekker twee weken doorbrengen in Miami en Key West :))


Lekker!
Ga je ook nog richting Orlando?

Nope. Ik ga met m'n vader en het is voor ons allebei heel bewust een bijkomen/lekker zonnen vakantie, maar wel met als belangrijke sidenote dat we allebei de Keys heel graag wouden zien :)) Dus we huren in Miami een auto en gaan vanuit daar op ons dooie gemak afdalen.

SteffiiY

Berichten: 22546
Geregistreerd: 26-04-06

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:57

Leuk Emma!

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:02

Askim schreef:
Qua planning hebben we twee dagen Las Vegas.
1 dag grand canyon
1 dag zion
1 dag bryce

Denk iets te weinig tijd maar we kunnen nog schuiven.
Waar hebben we langer de tijd voor nodig?


Waar houden jullie van? Wij hebben een hele mooie hike gedaan in ziin en bryce, maar wel met een volle dag en twee overnachtingen.

Wat betreft New York is het een aanrader om alles zo vroeg mogelijk te doen. We waren om 9 uur bij de boot voor het vrijheidsbeeld en konden zo doorlopen. Ook Central Park was om half 10 nog heel relaxed en vrij rustig. Top of the Rock konden we ook zo naar binnen lopen. Het lijkt wel of toeristen over het algemeen pas rond een uur of 11 in beweging komen.

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 18:13

Nou we hebben twee kleintjes van vijf jaar dus hele wandelingen zullen we niet doen.
Vooral niet in Juli.
We willen vooral kijken en mooie foto's maken.

Zit er dichtbij die parken ook iets waar je drinken kan halen.
Meer voor de zekerheid.

xCaitlin

Berichten: 2029
Geregistreerd: 16-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 00:38

Dag hallo,
Eind juni ga ik samen met mijn moeder, zus en haar vriend een roadtrip maken door Canada en USA. We vliegen op Toronto, gaan dan naar Sandusky (Cedar Point), vieren 4th of July in Columbus (OH). Dan rijden we door naar West Virginia (Davis) waar we ook graag willen paardrijden! Daarna door naar Washington DC, New York City en de Niagara Falls, en weer terug naar Toronto. Onderweg meeten we nog met wat familie die daar in de buurt woont. Heeft iemand nog tips voor de genoemde plaatsen? :D

Vind het ook superleuk om hier foto's te zien! Ik ben 1x eerder in Amerika geweest (phoenix, grand canyon etc) maar dit is toch weer een heel ander deel. Heb er erg veel zin in!

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 05:20

Mooie plannen komen hier weer voorbij! :D Florida lijkt me ook mooi om een keer te zien.

Mooie route Caitlin! Deel ben ik nu aan het doen (NY, Niagara, Washington), maar je deel van Canada lijkt me ook erg tof :)

Vond het trouwens erg meevallen met wachtrijen in NYC! Voor de boot naar het Vrijheidsbeeld en Ellis Island hebben we ongeveer 15 minuten in de rij gestaan van het moment van de kassa tot aan het moment op de boot. Waren er rond 12 uur. Empire State waren we rond 21 uur en duurde een half uur van het moment van kaartje lopen totdat we boven waren, dus viel me echt alles mee! :)

Gisteren dan naar de Amish in Lancaster geweest, was wel leuk om gezien te hebben. Zijn ook lekker toeristisch met zo'n busje door het gebied heen gereden :+ Onderweg nog wel op een Amish farm gestopt en gekeken in het dagelijks leven, was wel bijzonder. Begin van de middag aangekomen in Washington en wat is dat een mooie stad <3 Mooi aangelegd, groen, ruim... vanavond bij het Capitol geweest en morgen de rest rondom de Mall. Zaterdagavond weer naar huis :)

Afbeelding

Nadir

Berichten: 12735
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 08:24

xCaitlin, gaaf! Wij zijn in Cedar Point geweest, wat een supergaaf park is dat. Hoeveel dagen zijn jullie daar? Wij waren er 1,5 dag en dat was echt voldoende. Er is nu ook een waterpark bij, gaan jullie daar ook heen?

Victory-Boy

Berichten: 2418
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:39

Emmaa_ schreef:
Nope. Ik ga met m'n vader en het is voor ons allebei heel bewust een bijkomen/lekker zonnen vakantie, maar wel met als belangrijke sidenote dat we allebei de Keys heel graag wouden zien :)) Dus we huren in Miami een auto en gaan vanuit daar op ons dooie gemak afdalen.

Mag ik mee? O:) :D

@Tamara: Mooie foto!

Fitzroy

Berichten: 25181
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:05

Heerlijk, Emmaa. Hebben jullie al hotels e.d. vastgelegd ?

Askim, bedoel je dat je iedere avond weer terugrijdt naar LV Of begrijp ik je verkeerd? Want dat zijn hele stukken. Je zou ook kunnen overwegen om naar Grand Canyon North Rim te gaan, dan kun je er 1 route van maken en dan bv. overnachten in Kanab.

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:07

Fitzroy schreef:
Heerlijk, Emmaa. Hebben jullie al hotels e.d. vastgelegd ?

Askim, bedoel je dat je iedere avond weer terugrijdt naar LV Of begrijp ik je verkeerd? Want dat zijn hele stukken. Je zou ook kunnen overwegen om naar Grand Canyon North Rim te gaan, dan kun je er 1 route van maken en dan bv. overnachten in Kanab.


Nee we hebben twee nachten Las Vegas en erna een nacht tussen Zion en Bryce canyon en daarna zitten we nog te kijken.

Anoniem

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:33

Hotels etc hebben we alleen voor de eerste nacht vastgelegd, we veranderen onze planning de hele tijd dus is nu nog niet zo handig. We willen toch wel een klein uitstapje maken dus zoals het er nu naar uit ziet rijden we via Jacksonville en Mobile naar New Orleans en dan via het noorden terug, dus klein rondje om Nashville nog mee te pakken. We twijfelen of we ook nog naar Kansas City rijden. Het plan is iig nu om de Keys te bewaren voor de laatste 4/5 dagen en dan ook echt even tot rust komen. We zijn allebei van het snelle reizen, rondje door een stad en weer verder. Ook allebei geen problemen met lange stukken in de auto dus moet wel goedkomen.
Echt vaste plannen zijn het allemaal nog niet in ieder geval.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:55

Zo leuk, Emma! New Orleans vond ik zelf echt geweldig. Zo'n bustour door de stad met een gids vind ik een aanrader, want bv. een guided bezoek aan zo'n typisch kerkhof zit er ook in inbegrepen en dat is razend interessant.

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:10

Gaaf Emma! New Orleans lijkt me ook mooi :)

Zondagochtend weer terug gekomen vanuit Washington DC en nog aan het nagenieten, wat een mooie reis <3

Misschien nog een tip voor de Washington-gangers; we hebben in 1,5 dag alles rondom de Mall en Arlington gedaan, halve dag alleen het Capitool en beetje relaxed gedaan en in 1 dag de rest maar op de fiets :D Was erg leuk en een hele toffe manier om de stad te verkennen! Dachten dat het allemaal wel prima te lopen was, maar het waren toch best hele afstanden om te lopen :+ De fiets was echt ideaal! Kostte $18 voor 24 uur en die fiets kon je op heel veel plekken even in het rek klikken en wat bekijken om later weer verder te gaan. Al waren de fietsen wel heel gewild dus hebben we ze ook vaak bij ons gehouden voor de zekerheid :+ Was van Capitol Share dacht ik, van die rode fietsen. Vind het wel echt een aanrader! :)

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:16

Morgen weer naar NY voor paar dagen.
Wordt goed warm. Dus zal wel coney Island worden zondag.
Zijn er nog Bokkers in NY komende dagen?

Leo

Berichten: 50202
Geregistreerd: 06-12-02

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:23

Veel plezier!!

Over 2 weken zit ik in de lucht! *\o/*

Nadir

Berichten: 12735
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 12:26

Tof Need! Veel plezier alvast!

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 16:35

Leo schreef:
Veel plezier!!

Over 2 weken zit ik in de lucht! *\o/*


Yeaaaah
Wij nog ruim drie weken

Leo

Berichten: 50202
Geregistreerd: 06-12-02

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 20:37

Dat schiet ook al op!!

De route is inmiddels helemaal rond. Staat een hoop gaafs op het programma en ook nog een hoop ruimte voor spontane invulling. Daar zijn we ook goed in. :j De tips van Fitzroy zijn ook heel mooi ingepast! +:)+

Fitzroy

Berichten: 25181
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 20:41

Super Leo, ik hoop dat je het als net zo mooi ervaart als wij hebben gedaan :=
Maar volgens mij kan dat bijna niet missen.

Leo

Berichten: 50202
Geregistreerd: 06-12-02

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 20:43

We zijn beide gek op Utah, en dan heb ik alleen nog maar een klein stukje gezien, dus ik kan me haast niet voorstellen dat het tegen gaat vallen :D

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:04

Hallo iedereen,

Wij plannen in september 2.5 week uit te trekken voor een roadtrip Westcoast (San Francisco - Los Angeles - Las Vegas). Nog geen concrete plannen wat we allemaal willen zien, maar is dit volgens jullie doenbaar in 2.5 week? Enige tips of aanraders waar we zeker aan moeten denken?
We willen van Las Vegas een vlucht naar San Francisco terugnemen zodat we niet heel dat stuk terug hoeven te rijden met de wagen en we zo dus meer tijd hebben om van San Francisco naar Las Vegas te gaan.