Pretparken & uitjes.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 17:29

Mjetterd schreef:
Laatst naar de Efteling geweest maar vind dat zij nog veel stappen kunnen maken wat klantvriendelijkheid betreft. Ze doen hun werk, maar daar is ook alles mee gezegd. Weinig tot geen contact met gasten.

Phantasialand weet ik niet, daar ben ik nog nooit geweest.
Tijd geleden dat ik in de Efteling was geweest, maar wat heb ik een leuke dag gehad!



Jammer dat je het zo ervaren hebt.

Ik werk zelf in een (open) keuken dus kan wel contact maken met gasten, maar door de werkzaamheden die ik doe ben ik wel beperkter. Echter, als de mogelijkheid er is, qua drukte e.d. proberen we gasten echt te verrassen. Zo laten we kinderen wel eens zelf hun pannenkoek bakken of ijsje maken, maar dit kan natuurlijk niet altijd. (En daar is dan helaas soms geen begrip voor, want ja, wij zien veel lachende gezichten maar ook de mensen die alleen maar kunnen klagen over hun dagje uit)

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 17:38

Ik ben trouwens laatst in Slagharen geweest. Met mijn kleine van 2.5 en opa en oma. Ik moet zeggen, we hebben ons goed vermaakt, zeker die kleine. De nieuwe achtbaan Gold Rush is niet bijzonder maar ook geen slecht baantje, voorin wel beter dan achterin.
Het zwembad is ook erg leuk, met een spraypark en waterspeeltuinen.
Wij zaten in een nieuwe accomodatie, de raccoon lodge, rook nog nieuw en was helemaal prima. Lag ook aan de rand van het park dus heerlijk rustig.
Ik kan me voorstellen dat het voor oudere kids of volwassenen niet zo leuk is, het park is klein en slecht onderhouden. Maar toch zou ik graag nog eens terug gaan.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:39

Nou ik ben erg te spreken over pfantasialand. Nergens zo'n nette toiletten gezien als daar. Ook elders in het park super netjes. Vriendelijk personeel en toffe attracties. Rivier quest en de Chiapas zijn de max maar ook Mause au chocolat is echt super leuk. Die laatste zelfs 2x gedaan. :D River Quest krijg je echt wel een nat pak. Chiapas viel dik mee bij mij. *\o/*

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 00:17

Ik vind phantasia, op de prijs na, ook heerlijk :j
Chiapas viel met ons in panne! Mochten we er behind the scène uit :D

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:21

Wij dachten ook even dat er panne was bij ons. Die laatste stijle klim naar boven bleef hij even hangen bij ons net voor de top. Iedereen in ons bootje dacht dat er iets mis was maar blijkbaar stopt hij daar omdat je anders te dicht op de vorige boot komt.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:22

Ja dat gebeurt wel eens ja. Maar wij moesten midden in de baan toch echt uitstappen :D

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:35

Waar zat je toen ergens? Uit dat bootje klimmen op zo'n stijle helling lijkt mij niet evident. :=

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:35

Bij dat mannetje die met knoken drumt op dat leuke deuntje!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:37

Oeh, ook niet echt een handige plek om er uit te klimmen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:56

Viel mee hoor! Denk dat ze ook gekozen hadden waar ze de bootjes stilzetten. Due Duitsers zijn ook heerlijk nuchter met zo'n dingen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:16

Ik heb gisteren een abonnement genomen op de Efteling! *\o/*
Nu las ik ergens dat ze bij Phantasialand niet controleren hoe vaak je komt. Is dit nog steeds of houden ze het inmiddels bij?

Mitxa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: Raamsdonk

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:45

Toevallig vorige week naar Phantasialand geweest met mijn abo en ze maken nog steeds alleen maar een kopietje van je pasje. Ikzelf zou het sowieso niet aandurven om meerdere keren te gaan, veel te bang om tegen de lamp te lopen :P

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 12:13

Daar ben ik ook te bang voor denk ik. :')

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 15:17

Misbruik is bekend maar tot nu toe doen ze er (nog) niks aan.
Ik heb zelf om die reden wel een abonnement van Phantasialand gekocht. Weet ik iig dat ik binnen kom.

Als we de datum rond krijgen ga ik in November naar Disney :D, en koop ik daar ook een abonnement.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 16:24

Ik heb hotel en vliegtickets geboekt om in het voorjaar naar port aventura te gaan *\o/*

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-17 18:10

Hebben jullie allemaal een geldboom in de tuin? :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:33

Sparen misschien? Wij hebben op afstand staan kwijlen bij het uitzicht op een hoog reuzenrad, kabelbaan en een achtbaan. In vietnam maar ja programma maakte er geen tijd voor. -O- volgende week movieworld halloween. *\o/* en ooit ooit orlando en daar pretparken bezoeken, :')

Scheelt dat ivm rolstoel de entree een heel stuk betaalbaarder is. :j

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:43

_Marjon_ schreef:
Misbruik is bekend maar tot nu toe doen ze er (nog) niks aan.
Ik heb zelf om die reden wel een abonnement van Phantasialand gekocht. Weet ik iig dat ik binnen kom.

Als we de datum rond krijgen ga ik in November naar Disney :D, en koop ik daar ook een abonnement.


Misschien dat ze er niks aan doen omdat je altijd wel wat te eten koopt daar en zo? Iets anders kan ik me niet bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:30

karuna schreef:
Sparen misschien? Wij hebben op afstand staan kwijlen bij het uitzicht op een hoog reuzenrad, kabelbaan en een achtbaan. In vietnam maar ja programma maakte er geen tijd voor. -O- volgende week movieworld halloween. *\o/* en ooit ooit orlando en daar pretparken bezoeken, :')

Scheelt dat ivm rolstoel de entree een heel stuk betaalbaarder is. :j

Ohhh ik ben heel benieuwd naar Movieworld Halloween! Uitgebreid verslag graag? :D veel plezier alvast!

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 23:42

_Marjon_ schreef:
Ik ben trouwens laatst in Slagharen geweest. Met mijn kleine van 2.5 en opa en oma. Ik moet zeggen, we hebben ons goed vermaakt, zeker die kleine. De nieuwe achtbaan Gold Rush is niet bijzonder maar ook geen slecht baantje, voorin wel beter dan achterin.
Het zwembad is ook erg leuk, met een spraypark en waterspeeltuinen.
Wij zaten in een nieuwe accomodatie, de raccoon lodge, rook nog nieuw en was helemaal prima. Lag ook aan de rand van het park dus heerlijk rustig.
Ik kan me voorstellen dat het voor oudere kids of volwassenen niet zo leuk is, het park is klein en slecht onderhouden. Maar toch zou ik graag nog eens terug gaan.


park slagharen is aardig.. maar het eten.. net als bobbejaan.. vooral vet vet vet..
ik probeer mijn lifestyle een beetje gezond te houden, ben ook pretpark fan.. als ik in een pretpark ben wil ik daar graag een hapje eten.. Maar dat valt niet altijd even goed mee, efteling begint z'n best te doen op dat gebied.. maar de opties om echt wat gezonds te pakken liggen ver verspreid. ja salade op je broodje kebab.. of een stokbroodje gezond (maar kijk niet naar de calo's die in een stokbroodje zitten al met al.. je zit zo maar aan de 600-750).. Geef mij maar lekker iets van de gril en een goede saladebar en houd de patat.. helaas zijn de nederlandse en belgische pretparken nog niet zover

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 23:43

Michelleex schreef:
Hebben jullie allemaal een geldboom in de tuin? :')


zaten als zeldzaam bij de moestuintjes van de appie, wist je dat niet?

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 01:29

elenaMM77 schreef:
Michelleex schreef:
Hebben jullie allemaal een geldboom in de tuin? :')


zaten als zeldzaam bij de moestuintjes van de appie, wist je dat niet?


oliebol man, had ik toch echt beter moeten ruilen!!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 12:05

Anoniem schreef:
karuna schreef:
Sparen misschien? Wij hebben op afstand staan kwijlen bij het uitzicht op een hoog reuzenrad, kabelbaan en een achtbaan. In vietnam maar ja programma maakte er geen tijd voor. -O- volgende week movieworld halloween. *\o/* en ooit ooit orlando en daar pretparken bezoeken, :')

Scheelt dat ivm rolstoel de entree een heel stuk betaalbaarder is. :j

Ohhh ik ben heel benieuwd naar Movieworld Halloween! Uitgebreid verslag graag? :D veel plezier alvast!

Wordt mijn tiende jaar met halloween daarheen of zo al. Vaak meerdere keren per halloween. Dit jaar maar en keer ivm gebrek aan tijd. Wonen op uur rijden afstand. En met 17 euro entree voor twee personen en gratis bij ingang parkeren de moeite waard.

Eea veranderd en nieuw dit jaar ben benieuwd. :j

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:25

Afgelopen week in Dubai het Bollywood Park bezocht, een pretpark volledig gebaseerd op bollywoodfilms en -sterren. Volledig onbekend bij ons maar ondanks dat hebben we, mede doordat er verder geen hond was, enorm genoten van de attracties. Vrijwel allemaal 3D motion attracties maar van een niveau dat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ook de 3D lasershooting experience is echt ongelooflijk leuk en de virtuele achtbaan was ook top. Veel, uiteraard, dansshows en een leuke actie/stuntshow. Voor het aantal echte attracties (6 meen ik) een vrij hoge entreeprijs AED 175,00 ruim 40 euro maar omdat er nu geen wachtrijen waren en we veel konden doen toch wel het geld waard. Overigens hele leuke restaurants en heerlijk eten, en maar waar niet in Dubai, erg vriendelijk personeel. Direct naast dit Bollywood liggen Legoland, Lego waterpark en Motiongate (DreamWorks Animation, Columbia Pictures and Lionsgate) allemaal onderdeel van Dubai Parks en Resorts met een overkoepelend deel dat Riverland heet, vrij toegankelijk is en waar veel eettentjes zitten. Een volgende keer wil ik heel graag naar Motiongate, vooral omdat daar nu ook een nieuwe attractie is die gebaseerd is op The Hunger Games :D.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:10

Die nieuwe generatie attracties zijn gaaf e! De pirates in Disney Shanghai is ook adembenemend.