Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 53 [ 1307 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het grote backpacktopic

 
Profiel   

Ik ben 33 :)

Mexico is echt te leuk :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:13 



 
Profiel   

Ik 32 zo jong zijn we niet meer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 00:10 



 
Profiel   

Waarom raden jullie allemaal Mexico aan? Ik weet niet waarom, maar dat trekt mij dus totaal niet :+
Ik zou ook graag een wat 'onbekender' land willen bezoeken :o (of in ieder geval niet een echte toeristen plek)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 08:50 



 
Profiel   

Mexico trekt mij ook niet hoor Lagonda en vind niet toeristen niet zo erg zolang het maar geen Chinezen zijn :') Die kan ik gewoon niet zo goed verdragen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 09:41 



 
Profiel   

Hahaha ik kan Chinezen ook niet zo goed verdragen. Al helemaal niet meer na een 7 uur overstap op Beijing :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 10:40 



 
Profiel   

Ik raad het aan omdat ik het zelf echt top vond. Een combi van mooie natuur, hele mooie stranden, Inca geschiedenis, kleine barretje, prachtige cenotes, fijne mensen en spontane feestjes die overal lijken te ontstaan En prachtige oude steden. Ik ben niet in cacun geweest(alleen de aankomst) en maar 1 dag in playa del carmen(verschrikkelijk )

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 11:47 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Hahaha ik kan Chinezen ook niet zo goed verdragen. Al helemaal niet meer na een 7 uur overstap op Beijing :j



Haha vreselijk, ik heb straks ook een overstap op Beijing :') Ach ik zie nu al 3 jaar op rij met reizen chinezen, volgend jaar moet ik een land uitkiezen waar ze niet zijn :+

Het ergste vind ik nog wel het smakken in een vliegtuig :j Of snurken jemig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 12:02 



 
Profiel   

gribaldi schreef
Lagonda schreef
Hahaha ik kan Chinezen ook niet zo goed verdragen. Al helemaal niet meer na een 7 uur overstap op Beijing :j



Haha vreselijk, ik heb straks ook een overstap op Beijing :') Ach ik zie nu al 3 jaar op rij met reizen chinezen, volgend jaar moet ik een land uitkiezen waar ze niet zijn :+

Het ergste vind ik nog wel het smakken in een vliegtuig :j Of snurken jemig...


Ik vooral dat ze persoonlijke ruimte gewoon niet respecteren.. zal misschien hun cultuur zijn maar goed..

On topic: ik neig toch erg naar Nicaragua, maar misschien ook Ecuador. Iemand ooit in deze landen geweest?
Er zijn gewoon teveel mooie landen om te bezoeken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 13:04 



 
Profiel   

Mexico heeft genoeg plekken waar er foto's van mij genomen werden en ik de enige blanke was. Jungle/tempel/lekker eten wel fastfood/ lekker veel km maken/ heel divers. Mexico stal echt mijn hart en ik heb toch wat reizen gemaakt de afgelopen twee jaar.

Maar ik kan goed snappen als iets je niet trekt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 15:35 



 
Profiel   

Vandaag toestemming gehad van mijn baas om rond feb/mrt/april 8 weken op reis te mogen *\o/* *\o/* {:}

Dus als iemand tips heeft :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 16:52 



 
Profiel   

Wauw, 8 weken! Heerlijk zeg!
Ik heb zelf enorm goede herinneringen aan het noorden van Argentinie en Arizona, maar dat is misschien te toeristisch voor je?
De Transsiberiƫ express was ook heel gaaf :j Rond die tijd ook mooi als het vriest, zeggen ze :) Mongolie vond ik sowieso een heel interessante plek.
China ook, we maakten toen een tussenstop in Datong, maar mijn hemel, die Chinezen zijn echt vies.
Dat is wel een nadeeltje van Taiwan, daar schijnen ook veel Chinese toeristen te komen. Hopelijk gedragen die zich een beetje.

Ik ben trouwens 37, mijn man 39.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 18:05 



 
Profiel   

Zat zelf ook aan Argentiniƫ te denken :)
Ja 8 weken voelt echt zo luxe Hahahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 19:15 



 
Profiel   

Ik zou zelf graag nog een keer naar Thailand gaan en wat ik mij dus nog afvroeg is dat:
Als je daar met de bus gaat (stopbus) hoe weet je dan welke lijn je moet hebben? Staat er ook een Engelse vertaling of nummer oid bij? Is het moeilijk om met de bus te gaan of went dat snel? Iemand ervaring daarmee? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 08:14 



 
Profiel   

Thailand is heeeeel makkelijk! En gebruik Google Maps om te weten welke bus je wanneer kunt pakken. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 08:33 



 
Profiel   

Wij gebruiken ook heel veel Maps.me. Offline app.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 08:38 



 
Profiel   

Thanks! Maps.me heb ik idd ook al een tijdje en wat een top app is dat! Google maps komt er dan dus ook nog bij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 10:34 



 
Profiel   

Ja dat was in Peru echt een lifesaver. We hebben hem telkens gebruikt om taxichauffeurs de weg te wijzen maar ook tijdens hikes en om restaurants te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 17:18 



 
Profiel   

Hoe werkt dat Poes? Misschien is dat ook wel handig voor de reis door NZ :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:06 



 
Profiel   

Het is als een offline Google Maps. Je kan plaatsen pinnen, dat is een soort opslaan als favoriet. Je vindt er wegen, steden, hotels, restaurants, musea etc op. De routeplanner doet het ook heel goed. Zo kun je in de taxi meekijken of het klopt of de chauffeur de weg wijzen. Of je vraagt andere reizigers om tips en punt alvast enkele restaurants en hostels in de volgende steden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:13 



 
Profiel   

Is dat gewoon een app? Sorry haha maar heb er nog nooit van gehoord :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:19 



 
Profiel   

Ja een app inderdaad! We gingen ook hiken en toen had hij zelfs een hele mooie route over een aardeweggetje gevonden. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:22 



 
Profiel   

Maps.me is ideaal. Je downloadt dan in de app kaarten van bepaalde gebieden waardoor je de app offline kan gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:00 



 
Profiel   

Top! Dan ga ik dat ook nog even regelen :) Thanks dames :)
Prachtig plaatje Poes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:07 



 
Profiel   

Je kunt de mappen van Google maps ook downloaden.

Dat doe ik zelf altijd omdat voor mij maps.me niet goed werkte qua navigatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:53 



 
Profiel   

Maar werkt dat dan ook voor navigatie en met zoekfunctie?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 53 [ 1307 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen