Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zonvakantie in december. Help!

 
Profiel   

Hallo,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een vakantie in december met veel zon maar op dit moment zie ik door alle vakanties dé vakantie niet meer. :')

Wie kan mij helpen?

Het gaat om 3 volwassenen, het liefst in 2 kamers, zonzekerheid, 10 tot 12 dagen.
All in of logies, het maakt niet uit zolang het natuurlijk wel betaalbaar is om zelf leuk te eten elke dag.
Het budget is €1000 per persoon.

Hopelijk hebben jullie wat tips of suggesties die ik zelf nog niet gezien heb of niet aan gedacht.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:24 



 
Profiel   

Gran Canaria denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:26 



 
Profiel   

Curacao?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:27 



 
Profiel   

GC kan erg koud/winderig zijn in december..

Kaapverdië is wel zonzeker :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:29 



 
Profiel   

Madeira!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:30 



 
Profiel   

Kaapverdië, Dominicaanse Republiek... koopjes zijn er bij vakantie discounter altijd, kan je ook kijken met welke aanbieder en welke vlieg maatschappij het is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:31 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Madeira!

Madeira in december heeft zo'n grote kans op regen/wind in december :=
Plus het is daar gewoon fris dan.. niet echt bikini/zon-zee-strand weer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:32 



 
Profiel   

Madeira vind ik inderdaad ook niet safe genoeg als je echt een strand vakantie wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:33 



 
Profiel   

dominicaanse republiek! Wij zijn dit jaar naar Punta Cana geweest en we hebben een super fijne vakantie gehad. 13 dagen all in voor net geen 1000 pp. Wij zaten in het Bavaro Princess resort, echt een aanrader.

Onze dominicaanse vrienden gaven aan dat de hotels omgeving Bayahibe ook erg mooi moeten zijn.

Madeira is geweldig, maar niet in december. Mocht je niet zo ver willen vliegen dan kun je ook nog naar Egypte gaan of naar Senegal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:35 



 
Profiel   

Egypte, overdag 25 graden, savonds een vestje mee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 14:41 



 
Profiel   

Egypte inderdaad :D Ben er zelf ook een keer in december geweest, overdag heerlijke zon 25 graden. Dus niet bloedheet, alleen savonds had je wel lange kleding nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 15:11 



 
Profiel   

Canarische eilanden en dan met name Tenerife.
Ben daar zelf al jaren met oud en nieuw. Tot nu toe altijd mooi (zwem)weer gehad.
Alleen 's avonds koelt het wat af en heb je een vestje nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 15:12 



 
Profiel   

La palma. Maar wel de westkust en niet té hoog op de berg. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 15:23 



 
Profiel   

Gambia
Dominicaanse republiek
Curaçao
Kaapverdië
Dubai

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 15:30 



 
Profiel   

Ontzettend bedankt voor de vele tips!

Egypte keken we inderdaad ook naar, maar ik ben bang dat we daar niet echt aan het zwembad of op het strand kunnen liggen in december.
Zijn er toevallig mensen die daar ervaring mee hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 00:10 



 
Profiel   

Aruba, Curaçao of Bonaire! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 01:09 



 
Profiel   

Gambia! Wij zijn daar 2 jaar geleden in januari geweest. Echt warm, betaalbaar en hele vriendelijke mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 06:39 



 
Profiel   

Nanne schreef
Ontzettend bedankt voor de vele tips!

Egypte keken we inderdaad ook naar, maar ik ben bang dat we daar niet echt aan het zwembad of op het strand kunnen liggen in december.
Zijn er toevallig mensen die daar ervaring mee hebben?


Zie mijn eerdere post... Ik ben in december geweest overdag heerlijk 25 graden je kan echt wel lekker zonnen en zwemmen, alleen het zeewater is een beetje koud omdat het Savonds wel afkoeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 07:15 



 
Profiel   

Je kunt in Egypte overdag prima aan het zwembad liggen. Zoek wel een hotel met verwarmd zwembad:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 10:42 



 
Profiel   

Dubai. Kun je ongeveer wel voor €600/€700 zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 11:05 



 
Profiel   

Angela_ schreef
dominicaanse republiek! Wij zijn dit jaar naar Punta Cana geweest en we hebben een super fijne vakantie gehad. 13 dagen all in voor net geen 1000 pp. Wij zaten in het Bavaro Princess resort, echt een aanrader.

Onze dominicaanse vrienden gaven aan dat de hotels omgeving Bayahibe ook erg mooi moeten zijn.

Madeira is geweldig, maar niet in december. Mocht je niet zo ver willen vliegen dan kun je ook nog naar Egypte gaan of naar Senegal.


Bavaro Princess Resort is het Veel kamers?? Of valt het mee? Hier staat die op het lijstje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 14:04 



 
Profiel   

Florida zou ook nog kunnen, daar zijn vaak aanbiedingen voor 600-700 euro incl vlucht en auto. Hotels zijn als je een beetje buiten de stad zit vaak rond de 50-70 euro per kamer per nacht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 14:07 



 
Profiel   

Ik zou op zich op dit moment nu niet naar Florida een vakantie boeken..
Iets met wederopbouw enzo :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 14:12 



 
Profiel   

Ik zou niet morgen naar Naples gaan, maar zelfs het festival in Key West eind oktober gaat als het goed is gewoon door, dus in december zal 99% weer prima begaanbaar zijn (als er niet nog een orkaan overtrekt.. het is wel een bizar actief seizoen). Ik vertrek half oktober die kant op voor een rondreis van een paar weken dus eventueel kan ik dan een update geven hoe het erbij ligt :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 14:22 



 
Profiel   

JPS schreef
Aruba, Curaçao of Bonaire! <3

Mee eens! Gegarandeerd zon (want zo goed als op de evenaar) en 1000 euro pp moet echt lukken hoor! Bonaire is dan wat duurder, maar zelfs daar moet dat lukken voor die prijs :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 14:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen