Efteling liefhebbers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4312
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:45

Prcies, Leintje. Ik ben juist blij dat de Efteling er zo makkelijk mee is. Misschien iets te makkelijk, maar hoe bepaal je wie wel en wie niet? Belachelijk dat je met een gebroken been blijkbaar niet beperkt genoeg bent. Ja, die man was enorm denigrerend. Misschien had hij zijn dag niet en wilde hij in eerste instantie al niet mee naar de Efteling? :+

Ik vond het trouwens heel netjes geregeld allemaal: zodra je de minder valide ingang had gevonden (die mag wel wat duidelijk aangegeven worden bij sommige atracties) dan stond er vaak al een medewerker klaar met hoe lang het ongeveer zou duren en er werd ook echt in de gaten gehouden dat niemand voordrong. Daarna werd er duidelijk uitgelegd waar je mocht gaan zitten.

Weet iemand trouwens of er een nieuw sprookje komt binnenkort? Vanaf Doornroosje was er een stuk afgesloten waardoor je niet het hele sprookjesbos kon bewandelen. Ik weet dat Doornroosje opgeknapt wordt, maar misschien komt er ook iets nieuws?

mvdende

Berichten: 5735
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 16:55

Aan de andere kant: waarom met een ernstig gebroken bovenbeen naar Eurodisney? Lijkt mij niet plezierig in achtbanen enz en over het algemeen geneest z'n lelijke breuk wel binnen 1 jaar. Waarom dan niet het bezoek aan z'n park een jaartje ( of enkele maanden) uitstellen? Een annuleringsverzekering dekt zulke kosten, dus dat mag niet uitmaken of je wél of niet gaat.

Ik zou het juist fijn vinden dat er om een bewijs van mindervalide gevraagd zou worden bij de Efteling.

Die mindervalide rij is vaak nog langer en zeker regelmatig onrustiger dan de normale wachtrij. Ik kijk dan ook per keer en per attractie in welke rij ik ga staan, de kortste rustigste rij is voor mij het fijnste als autist. En ja, ik heb een officiële autipas, dus echt officiël recht op een faciliteiten kaart.

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 17:39

fohadie schreef:
Prcies, Leintje. Ik ben juist blij dat de Efteling er zo makkelijk mee is. Misschien iets te makkelijk, maar hoe bepaal je wie wel en wie niet? Belachelijk dat je met een gebroken been blijkbaar niet beperkt genoeg bent. Ja, die man was enorm denigrerend. Misschien had hij zijn dag niet en wilde hij in eerste instantie al niet mee naar de Efteling? :+

Ik vond het trouwens heel netjes geregeld allemaal: zodra je de minder valide ingang had gevonden (die mag wel wat duidelijk aangegeven worden bij sommige atracties) dan stond er vaak al een medewerker klaar met hoe lang het ongeveer zou duren en er werd ook echt in de gaten gehouden dat niemand voordrong. Daarna werd er duidelijk uitgelegd waar je mocht gaan zitten.

Weet iemand trouwens of er een nieuw sprookje komt binnenkort? Vanaf Doornroosje was er een stuk afgesloten waardoor je niet het hele sprookjesbos kon bewandelen. Ik weet dat Doornroosje opgeknapt wordt, maar misschien komt er ook iets nieuws?

Nee er is geen nieuw sprookje aangekondigd. Er is een vrij groot stuk afgezet voor de renovatie van Doornroosje en ik heb wel gehoord dat ze wrs het pad langs het kasteel gaan verleggen

mvdende schreef:
Aan de andere kant: waarom met een ernstig gebroken bovenbeen naar Eurodisney? Lijkt mij niet plezierig in achtbanen enz en over het algemeen geneest z'n lelijke breuk wel binnen 1 jaar. Waarom dan niet het bezoek aan z'n park een jaartje ( of enkele maanden) uitstellen? Een annuleringsverzekering dekt zulke kosten, dus dat mag niet uitmaken of je wél of niet gaat.

Ik zou het juist fijn vinden dat er om een bewijs van mindervalide gevraagd zou worden bij de Efteling.

Die mindervalide rij is vaak nog langer en zeker regelmatig onrustiger dan de normale wachtrij. Ik kijk dan ook per keer en per attractie in welke rij ik ga staan, de kortste rustigste rij is voor mij het fijnste als autist. En ja, ik heb een officiële autipas, dus echt officiël recht op een faciliteiten kaart.

Omdat de reis al was geboekt en ik niet de enige was die zou gaan. Mijn kosten zouden we dan wel van de verzekering terug hebben gekregen, maar ik durf niet te zeggen of de kosten van de andere 9 mensen ook zouden zijn vergoed. Plus het nu al een gedoe was om een weekend te plannen, omdat er rekening moest worden gehouden met de agenda's van 4 gezinnen. Ik ben niet in achtbanen geweest, want ik denk niet dat de orthopeed daar blij mee zou zijn geweest, en heb dus enkel slowrides gedaan en dat ging prima.
Om even in te haken op je vermoeden dat het binnen een paar maanden tot een jaar wel zou zijn hersteld. Ik ben nu een jaar verder (ruim twee jaar na het breken van mijn been) en de breuk is nog altijd niet geheeld. Het is dat het bij de operatie van twee maanden geleden de twee stukken op elkaar zijn gedrukt, want voor de operatie zat er nog een gat van ongeveer 1 cm. Dus uitstellen was niet zo goed onzeker geweest, want we wisten niet hoe het met mij zou lopen (pun intended). Ik ben mee gegaan omdat het een leuk weekend weg was met mijn familie, wat we cadeau hebben gekregen van mijn oma en dat ook heel gezellig is, zelfs als je niet in de meeste attracties kan.

Hoe je het ook wendt of keert, er is nooit een perfecte manier om de faciliteitenkaart ed te regelen. Er zal altijd een groep zijn die het niet eens is met het beleid

fohadie
Berichten: 4312
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 19:23

mvdende schreef:
Aan de andere kant: waarom met een ernstig gebroken bovenbeen naar Eurodisney? Lijkt mij niet plezierig in achtbanen enz en over het algemeen geneest z'n lelijke breuk wel binnen 1 jaar. Waarom dan niet het bezoek aan z'n park een jaartje ( of enkele maanden) uitstellen? Een annuleringsverzekering dekt zulke kosten, dus dat mag niet uitmaken of je wél of niet gaat.

Ik zou het juist fijn vinden dat er om een bewijs van mindervalide gevraagd zou worden bij de Efteling.

Die mindervalide rij is vaak nog langer en zeker regelmatig onrustiger dan de normale wachtrij. Ik kijk dan ook per keer en per attractie in welke rij ik ga staan, de kortste rustigste rij is voor mij het fijnste als autist. En ja, ik heb een officiële autipas, dus echt officiël recht op een faciliteiten kaart.


Maar waarom zou jij met een Autipas "officieel" meer recht hebben dan iemand met een gebroken been oid? Zelfs nu je toegeeft toch ook in de reguliere rij te kunnen wachten. Je bent niet meer beperkt dan een ander met een andere beperking hoor!

mvdende

Berichten: 5735
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 19:40

fohadie schreef:
mvdende schreef:
Aan de andere kant: waarom met een ernstig gebroken bovenbeen naar Eurodisney? Lijkt mij niet plezierig in achtbanen enz en over het algemeen geneest z'n lelijke breuk wel binnen 1 jaar. Waarom dan niet het bezoek aan z'n park een jaartje ( of enkele maanden) uitstellen? Een annuleringsverzekering dekt zulke kosten, dus dat mag niet uitmaken of je wél of niet gaat.

Ik zou het juist fijn vinden dat er om een bewijs van mindervalide gevraagd zou worden bij de Efteling.

Die mindervalide rij is vaak nog langer en zeker regelmatig onrustiger dan de normale wachtrij. Ik kijk dan ook per keer en per attractie in welke rij ik ga staan, de kortste rustigste rij is voor mij het fijnste als autist. En ja, ik heb een officiële autipas, dus echt officiël recht op een faciliteiten kaart.


Maar waarom zou jij met een Autipas "officieel" meer recht hebben dan iemand met een gebroken been oid? Zelfs nu je toegeeft toch ook in de reguliere rij te kunnen wachten. Je bent niet meer beperkt dan een ander met een andere beperking hoor!


Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ik het wel fijn zou vinden dat er bij de Efteling controle zou komen. Om misbruik te voorkomen. Nu is een gebroken been natuurlijk geen misbruik en met één mailtje naar het ziekenhuis is een brief te verkrijgen. Maar in de Efteling wordt veel misbruik gemaakt van de faciliteiten kaart en dat is zonde voor de mensen die hem echt nodig hebben.

Ik pak af en toe de reguliere wachtrij, als die bijvoorbeeld 5 minuten is en de mindervalide rij 30. Wat wel eens wil gebeuren omdat er bij de meeste attracties maar één faciliteiten kaart in de gehele attractie mag zijn. Als er dan zeg 4 groepjes voor mij zijn, dan is het voor mij fijner om 5 minuten in de normale rij te staan dan 30 minuten in de toch wel drukke mindervalide rij.

fohadie
Berichten: 4312
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 20:06

Maar hoe weet jij dan zo zeker dat er misbruik van gemaakt wordt? Want zoals je zelf aangeeft is de aparte rij vaak langer dan de reguliere rij. Dan ben je wel heel dom als je voor je lol in een langere rij gaat staan.

En wie bepaald wanneer je gehandicapt/beperkt genoeg bent voor een faciliteitspas? Nee hoor, ik ben juist blij dat ze bij de Efteling niet zo streng zijn, niet iedere beperking is te zien, het is al vervelend genoeg als je niet in de reguliere rij kan staan.
Zoals iemand in dit topic al opmerkte: je mist een hoop wat je wel in de reguliere rij te zien krijgt.

Echt, ik kan me niet voorstellen dat iemand voor de lol in een lange rij gaat staan. Op die meiden bij de Fata Morgana na dan, maar die heb ik de rest vd dag ook niet meer gezien.

mvdende

Berichten: 5735
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 06:38

Vandaag een dagje Efteling op het programma. Maar ik baal wél als een stekker dat er iedere keer buiten de schoolvakanties en weekenden grote attracties uit liggen ivm onderhoud. Ik snap echt wel dat onderhoud nodig is, maar het had ook iets anders ingepland kunnen worden. Niet alleen maar één weekend tussen de opening en sluiting van een grote attractie, waardoor je "gedwongen" wordt in het weekend te komen wil je alle attracties open hebben. Trouwens vanaf einde zomervakantie tot einde geldigheid AH tickets gewoon geen één normale week gehad zonder dat er niet één attractie gepland eruit heeft gelegen. Vóór de zomervakantie was dat Trouwens óók al het geval: geen mogelijkheid het park te bezoeken zonder dat er minimaal 1 attractie door gepland onderhoud eruit lag.

Dat Vogelrock Vandaag dicht is had ik rekening mee gehouden, alhoewel ik daar stevig van baal, maar nu ligt óók Droomvlucht eruit. Hier baal ik enorm van, want beide behoren tot mijn meest favoriete attracties.

Ik ga er een leuke dag van maken, maar dit gaat waarschijnlijk wél de laatste keer voorlopig worden, totdat ze het grote onderhoud van de grote attracties eens af hebben. Onderhoud zal altijd nodig blijven, maar tis de laatste paar jaar steeds zo dat uitsluitend alles open is in de schoolvakanties of in een weekend en dat een dagje laagseizoen altijd tot gevolgen heeft dat je 1 of meerdere attracties moet missen.

xPabloBokt

Berichten: 9463
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 07:20

Droomvlucht was niet gepland.

ElfBeau_067

Berichten: 2002
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 07:31

mvdende schreef:
Vandaag een dagje Efteling op het programma. Maar ik baal wél als een stekker dat er iedere keer buiten de schoolvakanties en weekenden grote attracties uit liggen ivm onderhoud. Ik snap echt wel dat onderhoud nodig is, maar het had ook iets anders ingepland kunnen worden. Niet alleen maar één weekend tussen de opening en sluiting van een grote attractie, waardoor je "gedwongen" wordt in het weekend te komen wil je alle attracties open hebben. Trouwens vanaf einde zomervakantie tot einde geldigheid AH tickets gewoon geen één normale week gehad zonder dat er niet één attractie gepland eruit heeft gelegen. Vóór de zomervakantie was dat Trouwens óók al het geval: geen mogelijkheid het park te bezoeken zonder dat er minimaal 1 attractie door gepland onderhoud eruit lag.

Dat Vogelrock Vandaag dicht is had ik rekening mee gehouden, alhoewel ik daar stevig van baal, maar nu ligt óók Droomvlucht eruit. Hier baal ik enorm van, want beide behoren tot mijn meest favoriete attracties.

Ik ga er een leuke dag van maken, maar dit gaat waarschijnlijk wél de laatste keer voorlopig worden, totdat ze het grote onderhoud van de grote attracties eens af hebben. Onderhoud zal altijd nodig blijven, maar tis de laatste paar jaar steeds zo dat uitsluitend alles open is in de schoolvakanties of in een weekend en dat een dagje laagseizoen altijd tot gevolgen heeft dat je 1 of meerdere attracties moet missen.


Veel plezier alvast!!

mvdende

Berichten: 5735
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 07:42

xPabloBokt schreef:
Droomvlucht was niet gepland.


Dat weet ik. Maar wel ontzettend jammer. En net 4 maanden dicht geweest, dus je verwacht dan geen grote storingen meer.

xPabloBokt

Berichten: 9463
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 08:12

Nee, dat snap ik.

Storingen komen helaas voor. Ik lees net dat het met het ritsysteem is, en dat zijn sinds de attractie bestaat al hardnekkige problemen. Dus ik verwacht dat dat wel even kan duren.

Onderhoud is voor de Efteling natuurlijk niet aantrekkelijk om te plannen in de weekenden of het hoogseizoen. Dan ontvangen ze verreweg de meeste bezoekers en heeft het dus nog grotere impact om een attractie buiten bedrijf te stellen. Het is een consequentie die je als bezoeker moet aanvaarden als je buiten het weekend of hoogseizoen gaat, en een gevolg van de openstelling van 365 dagen per jaar. Andere pretparken die 's winters dicht zijn doen op dat moment het onderhoud - de Efteling kan niet anders dan het buiten de drukke periodes doen. Onderhoud is nooit af en zal nodig blijven, zeker in het kader van veiligheid.

mvdende

Berichten: 5735
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 11:58

xPabloBokt schreef:
Nee, dat snap ik.

Storingen komen helaas voor. Ik lees net dat het met het ritsysteem is, en dat zijn sinds de attractie bestaat al hardnekkige problemen. Dus ik verwacht dat dat wel even kan duren.

Onderhoud is voor de Efteling natuurlijk niet aantrekkelijk om te plannen in de weekenden of het hoogseizoen. Dan ontvangen ze verreweg de meeste bezoekers en heeft het dus nog grotere impact om een attractie buiten bedrijf te stellen. Het is een consequentie die je als bezoeker moet aanvaarden als je buiten het weekend of hoogseizoen gaat, en een gevolg van de openstelling van 365 dagen per jaar. Andere pretparken die 's winters dicht zijn doen op dat moment het onderhoud - de Efteling kan niet anders dan het buiten de drukke periodes doen. Onderhoud is nooit af en zal nodig blijven, zeker in het kader van veiligheid.


Vroeger was de Efteling natuurlijk óók s'winters dicht, met alleen rond kerst enz winter Efteling. In mijn ogen veel fijner! Al het onderhoud in een paar maanden en niet in het voor en najaar.

Vandaag rijdt de Joris maar met één trein ipv 4 (2x2) en Symbolica rijd óók op halve kracht. Niet de beste week voor de Efteling.

Maar het is prachtig weer en echt genieten van de sfeer.

cobiie

Berichten: 7312
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 12:31

Als bewoner naast de Efteling met hele kleine kinderen vind ik het heerlijk dat de Efteling het gehele jaar open is. Zoveel mensen zoveel wensen. :+
Heerlijk als grote zus naar school is even een rondje te lopen met de kleine kinderen en daarna grote zus weer ophalen om te lunchen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110756
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 12:34

Juist fijn dat het nu het hele jaar open is! Daarmee kun je de drukte ook spreiden.
En het onderhoud plannen ze uiteraard doordeweeks en niet in het weekeinde of tijdens vakanties.
Dat zijn juist de drukste dagen en komen de meeste mensen.
Ze kiezen voor groot onderhoud meestal de dalperiode uit tenzij het niet anders kan natuurlijk.

xPabloBokt

Berichten: 9463
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 12:49

Ik als abonnementhouder ga enorm graag doordeweeks buiten het seizoen om te genieten van de omgeving en natuur van het park. Maar ik snap dat dat voor dagbezoekers anders is.

Shadow0

Berichten: 43528
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:03

Cayenne: maar als er veel attracties niet open zijn, is spreiden ook maar matig zinvol. Als ik naar de Efteling ga wil ik dat bv best graag in een dalperiode doen, maar dat zou ik niet doen om vervolgens *niet* in meerdere belangrijke attracties te kunnen.

Je krijgt wel iets korting lijkt het, maar zelfs dan is een kaartje voor vandaag 42 euro.

dalena

Berichten: 3135
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:21

Ze plannen altijd wel dat er niet te veel dicht is op een dag. Of in ieder geval dus niet 2 achtbanen bijvoorbeeld. Droomvlucht kampt met een grote storing die ze helaas niet in 1 dag kunnen oplossen. Daarvoor hadden ze de vogelrok geopend, ter compensatie. Deze zou eigenlijk in onderhoud zijn. Ik vind dat zelf heel netjes, zie je bij andere parken nauwelijks.
Symbolica heeft ook iets waardoor ze niet volledig kunnen rijden.

Het is heel rot ben ik met je eens, maar Efteling kan hier echt niks aan doen.

mvdende

Berichten: 5735
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 17:13

dalena schreef:
Ze plannen altijd wel dat er niet te veel dicht is op een dag. Of in ieder geval dus niet 2 achtbanen bijvoorbeeld. Droomvlucht kampt met een grote storing die ze helaas niet in 1 dag kunnen oplossen. Daarvoor hadden ze de vogelrok geopend, ter compensatie. Deze zou eigenlijk in onderhoud zijn. Ik vind dat zelf heel netjes, zie je bij andere parken nauwelijks.
Symbolica heeft ook iets waardoor ze niet volledig kunnen rijden.

Het is heel rot ben ik met je eens, maar Efteling kan hier echt niks aan doen.


Heel netjes inderdaad dat Zaterdag de Vogelrock open was ipv Droomvlucht.

Vandaag liggen ze er echter beiden uit...

Tis heerlijk, laatste uurtje hopelijk de Baron en de Joris nog ff doen.

Coco4life
Berichten: 1221
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 07:55

Ik wil ook zo graag weer naar de Efteling, alleen als al die attracties eruit liggen dan ga ik natuurlijk niet.

Sizzle

Berichten: 35709
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 08:54

Ik was er gisteren ook :)
Heel jammer van droomvlucht inderdaad maar het was verder een prachtige dag en met uitzondering van symbolica nergens langer dan een half uur gestaan.

Moet er wel bij zeggen dat als ik een gast zou zijn die voor het eerst kwam dat het dan absoluut geen reclame was. Inderdaad symbolica op ongeveer 30% van zijn kracht, 1 baan eruit van joris, vogelrok dicht, villa volta dicht, later een korte storing bij de vliegende hollander en een storing bij de trein.

Je zou dan haast denken dat het een park is dat op zijn eind loopt.

mvdende

Berichten: 5735
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:33

Sizzle schreef:
Ik was er gisteren ook :)
Heel jammer van droomvlucht inderdaad maar het was verder een prachtige dag en met uitzondering van symbolica nergens langer dan een half uur gestaan.

Moet er wel bij zeggen dat als ik een gast zou zijn die voor het eerst kwam dat het dan absoluut geen reclame was. Inderdaad symbolica op ongeveer 30% van zijn kracht, 1 baan eruit van joris, vogelrok dicht, villa volta dicht, later een korte storing bij de vliegende hollander en een storing bij de trein.

Je zou dan haast denken dat het een park is dat op zijn eind loopt.


Je vergeet er één: de Baron heeft er gisteren ook ff uit gelegen. Ik weet niet hoe lang, want toen ik er langs liep, ging ie net weer rijden, 1e trein leeg voorbij zien komen, toen heel snel in de single riders rij gaan staan (mensen kwamen echt aanrennen en iedereen dook direct de wachtrij van de Baron in) dus ik wad één van de eerste en hoefde dus niet lang te wachten.

De Baron is trouwens wel poedersuiker met invalide ingang, alle andere attracties gaat er iedere keer één gezelschap per ronde naar binnen. Gezelschap 1 eruit? Direct gezelschap 2 erin. Bij de Baron 1 gezelschap eruit? 20 treinen wachten voordat gezelschap 2 eens naar binnen mag. Waardoor er altijd een extreem Lange wachtrij staat..

dalena

Berichten: 3135
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 12:24

Disney is vaker erger, haha.
Dat noemen ze dan ook wel schuttingland.

Maar snap jullie heel goed. Als je voor het eerst naar de Efteling gaat is het heel jammer ja... het park elke dag open heeft nu eenmaal voor- en nadelen. Ik vind het zelf wel fijn. Maar met abonnement maakt het allemaal niet zo uit. Ik vind efteling abonnement helemaal niet zo duur, en maandelijks is het iets van 20 euro?

xPabloBokt

Berichten: 9463
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 12:25

In Disneyland hebben ze bedwantsen....... dus dan weet ik wel voor welk park ik liever kies. :=

En inderdaad schuttingland, veel achterstallig onderhoud (waardoor er dus ook mega veel attracties vaak gesloten zijn, terwijl ze echt ongelooflijk duur zijn), hoor van veel mensen dat de attracties ruw en oncomfortabel zijn en de medewerkers hebben het daar volgens mij ook niet heel erg goed.

dalena

Berichten: 3135
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 14:28

Ik heb een abonnement op disney. Altijd, letterlijk altijd zijn er op z'n minst 5 attracties die storing krijgen gedurende de dag. Soms zelfs een heel gebied. De attracties zijn goed en leuk, maar je moet denk ik wel iets hebben met disney, daar betaal je natuurlijk ook voor. Als het de naam disney niet had dan was het nooit zo duur.
Zijn de bedwantsen al in Disneyland? Ik dacht alleen nog in Parijs zelf (ligt er nog een halfuur vanaf)
Ik ga dit weekend voor het laatst. (Dan loopt abo af)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110756
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 14:56