Verre zonbestemming oktober

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Verre zonbestemming oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 11:52

Seychellen staat hier ook nog op de lijst. En Réunion schijnt ook prachtig te zijn.

Nessie

Berichten: 8593
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Verre zonbestemming oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-22 14:53

Seychellen ben ik al geweest, gaan we volgend jaar weer heen. Wil ik iets meer voor voorbereiden, dus nu de Malediven :j Vond de Seychellen tot nu toe ook de mooiste bestemming, al vond ik Hawaï ook erg mooi!

Dorine92
Berichten: 5352
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 15:00

Nessie schreef:
Seychellen ben ik al geweest, gaan we volgend jaar weer heen. Wil ik iets meer voor voorbereiden, dus nu de Malediven :j Vond de Seychellen tot nu toe ook de mooiste bestemming, al vond ik Hawaï ook erg mooi!

Mocht je nog een keer naar de Dominicaanse willen... ik heb het topic ook gelijk maar even gemaakt. Dan wil je daarna sowieso naar de Dominicaanse :D

[BRT] Paardrijden in de Dominicaanse Republiek

Nessie

Berichten: 8593
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-23 16:46

Ik wil m’n eigen topic weer even omhoog zetten, maar nu voor ervaringen in de maand augustus.

De Malediven hebben we een prachtige vakantie gehad met heel mooi weer afgelopen oktober. Voor augustus is daar zo veel kans op slechter weer zoals ik heb gehoord, dus dat is nu even geen optie.

We kijken nu naar de opties voor de zomervakantie (wij zijn aan vakanties gebonden). Wat zijn jullie ervaringen (qua drukte, weer (ik weet dat dit koffiedik kijken is), maar ook tips zijn welkom) in augustus met:
Punta Cana (Dominicaanse Republiek)
Curaçao
Zanzibar
Kaapverdië (hoorde alleen dat dit wellicht wat saai was)
Seychellen (ik ben hier in juni / juli geweest een keer)
Mexico (rondom Cancun)

We willen op alle bestemmingen een all inclusive, Seychellen uitgezonderd (eilandhoppen), doel is vooral relaxte strandvakantie, maar wel meer bounty dan bijvoorbeeld Portugal.

Stampeltje
Berichten: 390
Geregistreerd: 18-05-15

Re: Verre zonbestemming oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 17:48

Ik ken vanuit jou rijtje alleen Curaçao maar daar zijn te veel makkelijk bereikbare goede/leuke restaurants om all in te doen. Juist heel chill eiland om strandjes te hoppen en restaurantjes te bezoeken

Nessie

Berichten: 8593
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Verre zonbestemming oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-23 17:53

Dankjewel voor je reactie! Ik ben er 3x geweest, ik vind het Corendon hotel gewoon lekker modern en dat is automatisch all inclusive. De andere twee keer heb ik het inderdaad op bovenstaande manier gedaan. Strandjes hoppen doen we alsnog.

Cchanny

Berichten: 8866
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 18:29

In 2019 ben ik halverwege oktober nog naar Kos geweest.

Qua temperatuur heerlijk en ook zeker om nog dingen te ondernemen.


sorry. had over het verre heen gelezen haha

Dorine92
Berichten: 5352
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 19:53

Nessie schreef:
Ik wil m’n eigen topic weer even omhoog zetten, maar nu voor ervaringen in de maand augustus.

De Malediven hebben we een prachtige vakantie gehad met heel mooi weer afgelopen oktober. Voor augustus is daar zo veel kans op slechter weer zoals ik heb gehoord, dus dat is nu even geen optie.

We kijken nu naar de opties voor de zomervakantie (wij zijn aan vakanties gebonden). Wat zijn jullie ervaringen (qua drukte, weer (ik weet dat dit koffiedik kijken is), maar ook tips zijn welkom) in augustus met:
Punta Cana (Dominicaanse Republiek)
Curaçao
Zanzibar
Kaapverdië (hoorde alleen dat dit wellicht wat saai was)
Seychellen (ik ben hier in juni / juli geweest een keer)
Mexico (rondom Cancun)

We willen op alle bestemmingen een all inclusive, Seychellen uitgezonderd (eilandhoppen), doel is vooral relaxte strandvakantie, maar wel meer bounty dan bijvoorbeeld Portugal.


Punta Cana is zonde. Je kunt er wel op vliegen natuurlijk, maar ik zou er niet blijven. Er zijn mooiere plekken in de Dominicaanse Republiek. Sterker nog, ik vond Punta Cana de minst mooie plek die ik gezien had, en heb een flink stukkie rondgereisd