Aanbiedingen Disneyland Parijs?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dorientjuh

Berichten: 7253
Geregistreerd: 19-01-05

Aanbiedingen Disneyland Parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-23 09:12

Ik zou met mijn gezin graag dit jaar eens naar Disneyland Parijs willen, maar zoals bekend kost dit een flinke som geld. Dochtertje is vijf jaar, dus moet in weekend/ schoolvakantie.

Iemand tips qua aanbiedingen? Welke sites/ bedrijven moet ik in de gaten houden? Albert Heijn, Kruidvat misschien?

SennaS
Berichten: 263
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 09:25

Ik zou kijken voor een weekend ipv een schoolvakantie. Op de site van Disney zelf kun je wat weekenden in verschillende maanden vergelijken, als je wat verder van tevoren boekt dan zit er meestal wel een moment bij met een redelijke prijs.

AH heeft soms aanbiedingen maar de laatste keer was deze aanbieding duurder dan wat wij rechtstreeks bij Disney betaald hebben. Oad had vroeger ook nog weleens aanbiedingen maar ik durf niet te zeggen of dat nog zo is.

Nessie

Berichten: 8600
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Aanbiedingen Disneyland Parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 09:53

Via Oad is 2x per jaar het Disney vuurwerkfestival te koop. 3 dagen beide parken en een Disney hotel (goedkoopste is Davy Crocket Ranch) vanaf 175 euro.

ElfBeau_067

Berichten: 2010
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 11:36

Nee maar volgensmij is er rond 7 uur nog een parade. Maar dan is het erg druk. Ik vind Disney persoonlijk heel leuk, maar ik denk misschien dat het voor de wat oudere kinderen Efteling leuker is. Maar voor een dochtertje van vijf is Disney geweldig!!

dalena

Berichten: 3148
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 23:41

Ik kan met mijn jaarpas wel goedkopere tickets krijgen. Zijn voor 1 dag, 2 parken. Kan er natuurlijk meerdere krijgen. Verder ook eerder toegang dan normale tickets :)