Santiago Parque 4.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petrichor

Berichten: 10556
Geregistreerd: 14-04-06

Santiago Parque 4.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-23 21:57

Hoi!

Volgende maand vliegen mijn vriend een weekje naar Tenerife, ik ben er al best vaak geweest maar nu voor het eerst echt aan deze kant van Playa de las Americas. Normaal zitten we meer aan de kant van de haven bij Costa Adeje of tussen Costa Adeje en Playa de las Americas in.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit appartementen complex? Gezien we op basis van logies zitten waar moeten we echt een keer gaan eten zowel voor ontbijt, lunch als diner?

Petrichor

Berichten: 10556
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Santiago Parque 4.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-23 16:17

Niemand? :oo

_Iris

Berichten: 2042
Geregistreerd: 23-11-05
Woonplaats: Breda

Re: Santiago Parque 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 14:39

Wij hebben afgelopen zomer bij de buren gezeten in Parque Santiago 3 en dat is ons toen heel goed bevallen.
Parque Santiago 4 zag er van de buitenkant ook goed en netjes uit.

Bij Parque Santiago 4 onder zit een supermarktje maar ik kan je aanraden om naar het supermarktje tegen over Parque Santiago 3 te lopen. Achterin de winkel verkopen ze allerlei verse broodjes en gebakjes waaronder ook chocolade broodjes en kaneelbroodjes. Wij hebben hier elke ochtend en soms nog wel eens tussendoor wat lekkers gehaald en ook niet duur.

Kwa eet gelegenheden is er enorm veel keuze in de omgeving dus dat moet wel goed komen! Wij hebben een aantal keer lekker gegeten bij Prime steakhouse, en de pizzeria bij parque Santiago 3 was de eerste keer dat we er aten enorm goed maar de tweede ronde waren de pizza's erg slap.

Maar zoals ik zeg kwa eet gelegenheden kan je alle kanten op met een paar minuten lopen.

Petrichor

Berichten: 10556
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Santiago Parque 4.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-23 13:40

Weet je toevallig ook of alle kamers een wasmachine hebben? Zag het wel een paar keer voorbij komen op filmpjes, maar ik kan nergens weer vinden of dit standaard is.

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Santiago Parque 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 14:09

Nee, dat is niet standaard. Santiago 4 is een prima plek om vakantie te vieren vinden wij :o