Interrail Europa, wie heeft daar ervaring mee.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
senna21

Berichten: 11891
Geregistreerd: 17-03-09

Interrail Europa, wie heeft daar ervaring mee.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-23 16:37

Ik ben van plan dit voorjaar vrienden op te zoeken in Bratislava. Een treinreis lijkt mij prima te doen. Dan kan ik ook nog een dagje Wenen o.i.d. meepikken.
Nu is Interrail niet duurder dan een gewoon ticket. Ik kan niet achterhalen wat reserveringen kosten. Zijn er bokkers die wel vaker met trein door Europa reizen? Wat zijn jullie ervaringen?

callippo

Berichten: 3208
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Interrail Europa, wie heeft daar ervaring mee.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 17:06

Vorig jaar gedaan met het gezin, erg leuk, maar niet bepaald goedkoop (vooral overnachtingen). Er was toen een topic over, misschien kun je dat terugvinden? Staan veel tips in :-)

Wenen waren we ook, 2 keer zelfs vanwege logistieke uitdaging. Zeker meer dan 'een dagje' waard!

turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 17:15

Ik heb dit vorig jaar met mijn man gedaan in de zomervakantie. Route was Berlijn, Bratislava, Budapest, Sofia, Istanbul (en met het vliegtuig terug). Ik vond het heel leuk, maar vanwege de verplichte reserveringen (vooral in Duitsland was het heel erg druk) minder flexibel dan ik had verwacht. Reserveringen kosten niet al te veel, en zijn (tenzij verplicht) ook niet altijd noodzakelijk.

Het topic heet trouwens 'Interrailen 2022' (weet niet hoe ik moet linken), daar staat idd uitgebreide info in.

Ik vond Bratislava trouwens echt heel leuk, super gezellig!