Leuke plekken Duitsland

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-23 16:02

Esmee_RS schreef:
Absoluut Europapark!
Moviepark stelt niks voor, is echt heel klein en de attracties ook niet bijzonder. Europapark is groot en heeft voor ieder wat wils.
Tegenwoordig ook een heel groot (indoor) waterpark, dat is ook zeker de moeite waard.



Thanks! We hebben er al zin in.
Eigenlijk hadden we Natuurpark Eifel op de planning, maar door Europark gaan we nu naar Lahr. Schijnt ook veel natuur te zijn, en zwarte woud ook op half uurtje.


Zagen op een site aanbieding europark incl hotelovernachting. Was dan nog 30 minuten rijden erheen. Was dan heenreis van 6 uur, park is van 0900 tm 1800 open, dus leek me niet leuk voor die paar uurtjes.

Uiteindelijk gekeken of slaapplek in de buurt was voor de aantal nachten dat we gaan. En uiteindelijk met deze optie ook 30 miniten rijden naar park, maar wel ruim €200 goedkoper. En kunnen dan andere dag gaan als dat we er al zijn en dan ‘sochtends om 0900 er al heen gaan zodat je de gehele dag hebt.

En dan kunnen we terplekke beslissen of we een tweede dag nemen voor het park.

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 16:07

Ga er maar vanuit dat je die 2e dag nodig hebt. Ik kom net terug van 2 dagen Europapark + 1 dag Rulantica en dat was echt hard nodig :)) En dat terwijl het onwijs rustig was (vrijwel geen wachttijden)

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 01:32

Alles is zonder problemen gelukt.
Het ging om de fanta Blackcurrent, edeze smaakt veel anders dan de cassis en grape.

En de fanta orange is daar ook anders dan NL

Kabayo

Berichten: 14105
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Leuke plekken Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 01:36

Zwarte woud vond ik prachtig!!
Afbeelding