Reismaatje gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Reismaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 18:30

Hoihoi!

Mijn grote droom om lekker op reis te gaan probeer ik eindelijk in vervulling te laten gaan. Alleen is niet helemaal iets voor mij en niemand in mijn omgeving heeft dezelfde ambitie, dus ik ben opzoek naar een reismaatje! En ik dacht, misschien vind ik deze wel op bokt!

Voor mensen die geïnteresseerd zijn zal ik mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar oud. Heb vanaf jongs af aan paard gereden, maar door omstandigheden nu sinds juli helaas gestopt. Ik hou van feestjes en van spontane ideeën. Ik ben bijna altijd overal wel voor in! Vrolijk, enthousiast, tikkeltje eigenwijs en soms iets verlegen in nieuwe situaties. Ben niet zo goed in alleen zijn, solo reizen vind ik erg spannend en daarom zoek ik dus een maatje. Qua accommodatie hoef ik echt niet in een luxe hotel. Een hostel lijkt mij juist leuk!

Ik zoek iemand die ongeveer mijn leeftijd is. Wat jonger of ouder vind ik geen enkel probleem. Iemand die het dus ook leuk vind om op reis te gaan en openstaat voor spontane ideeën. Het belangrijkste vind ik vooral of het klikt tussen ons! Van te voren sowieso een keer een drankje doen? :D

Goed wat zijn mijn plannen? Eigenlijk niets. Ik heb geen plannen. Wel dat ik eigenlijk het liefste deze maand nog weg ga en in juni weer thuis moet zijn. Dan ga ik namelijk naar Harry Styles en vanaf 7 juni 3 weken naar Canada en Amerika op vakantie. Ik wil graag ergens starten en zien waar we uitkomen. Veel leuke tochtjes doen, mensen leren kennen en veel van landen zien. Ik hoef dus ook niet perse in 1 land te blijven.

Ik heb al op meerdere sites gekeken en zit in een Facebook groep, maar mochten mensen nog andere plekken weten waar ik veel kans maak. Let me know!

Qerty
Berichten: 2017
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Re: Reismaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:05

Ik ben iemand die juist het liefst in mn eentje reist, dus zal me niet aanbieden als reisgezelschap.
Maar als je het leuk vind om in hostels te overnachten zou ik je gewoon aanraden om in je eentje op pad te gaan als je vanuit hier geen reisgezelschap kan vinden. Binnen no time zul je mensen vinden om mee op te trekken.
Ik heb een paar jaar geleden drie maanden door Zuid-oost Azie gereisd en moest echt mijn best doen om af en toe er in mijn eentje op uit te trekken.