Fuertaventura, La Gomera of andere toffe herstbestemming

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Fuertaventura, La Gomera of andere toffe herstbestemming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 21:00

Ik wil graag in het najaar een week er tussenuit. Het liefst naar een of ander zonnig oord, waar ik lekker kan relaxen, maar waar ook nog wat te doen is.
Ik heb nu begin oktober geprikt op de kalender, dus het moet een sowieso een plek zijn waar ik ook in die tijd van het jaar nog lekker bruin kan bakken.
Turkije valt voor mij af. Daar ben ik vorig jaar geweest en nu wel ik graag naar een land.

Ik heb nu mijn oog laten vallen op Fuertaventura of La Gomera. Zijn er bokkers die daar al geweest zijn en wat raden jullie mij aan? Welk van de twee is mooier. Ik ben niet op zoek naar een mega toeristische plek (niet a la Loret de Mar)
Of hebben jullie misschien een andere super tip? Ik sta voor alles open.

Prijsklasse: te betalen Haha!
Een safari door Kenia lijkt me te gek, maar voor mij op dit moment niet haalbaar. € 600 is echt het maximale.

loveyoutoo

Berichten: 1053
Geregistreerd: 20-01-07
Woonplaats: Meppel

Re: Fuertaventura, La Gomera of andere toffe herstbestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:16

Ik ben 1x op Fuerteventura geweest (nooit op La Gomera). Het is een erg mooi eiland, als je van zand houdt Tong uitsteken . Fuerteventura heeft echt de allermooiste stranden van de canarische eilanden. Er is verder ook nog wel wat te zien, maar niet echt bijzonder veel. Ik zou wel een autootje huren als ik jou was.
La Gomera is meer een wandeleiland heb ik gehoord. Met erg mooie natuur....

mystery1980
Berichten: 4239
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: Fuertaventura, La Gomera of andere toffe herstbestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 23:45

fuerteventura is mooi en heerlijk strand maar er valt niet echt veel te beleven, zou eerder voor malta of kroatie kiezen dan.

saroanda

Berichten: 4129
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Oudewater

Re: Fuertaventura, La Gomera of andere toffe herstbestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:10

La Gomera is echt te mooi! Maar niet veel te doen hoor, interessant voor natuurliefhebbers, wandelaars en oudere mensen.